11.07.2018
Η Yamaha Mαλαισίας (Hong Leong Yamaha Motor) παρουσίασε το Y15ZR, ένα super παπί στα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας του MotoGP… που αν ερχόταν και στα μέρη μας θα «έκανε ζημιές»
Αυτή είναι η τέταρτη GP Edition που βγαίνει στην παραγωγή και απευθύνεται στις ασιατικές αγορές. Μαζί με το πανέμορφο «παπί» όσοι το αποκτήσουν θα πάρουν μαζί ένα μοντέλο του Y15ZR υπό κλίμακα και ένα fitness wristband που δεν κυκλοφορούν στον εμπόριο. Και όλα αυτά χωρίς να επιβαρύνεται η τελική τιμή της ειδικής έκδοσης που στην Μαλασία κοστίζει 8.588 MYR (1.820€).
To Υ15ZR GP Edition διαθέτει έναν τετράχρονο, υγρόψυκτο τετραβάλβιδο με σύστημα ψεκασμού κινητήρα με τον μονοκύλινδρο τοποθετημένο κάθετα και όχι οριζόντια όπως συνηθίζεται στα παπιά. Αποδίδει 15 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,4 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πέντε σχέσεων με συμπλέκτη.
Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο σωληνωτό και το απλής σχεδίσης ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό. Οι τροχοί είναι χυτοί αλουμινένιοι 17 ιντσών. Το πιρούνι είναι συμβατικό και το αμορτισέρ διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και είναι τοποθετημένο στο κέντρο. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα Το βάρος του είναι 115 κιλά και το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.290mm.
Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 780mm και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ ανέρχεται σε 4,2 λίτρα. Το πάνελ οργάνων περιλαμβάνει ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο και μια οθόνη LCD με δείκτη στάθμης βενζίνης, επιλεγμένη σχέση κιβωτίου, ολικό και δύο μερικούς χιλιομετρητές και μετρητή μέσης και στιγμιαίας κατανάλωσης. Όπως και στις μεγάλες μοτοσυκλέτες τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας Led.
Θα το δούμε στην Ευρώπη; Δύσκολο αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Προφανώς αυτός ο κινητήρας θα μπορεί να συμβαδίσει με τις προδιαγραφές Euro4, οπότε το μόνο που λείπει είναι το ABS.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.