Royal Enfield: Παρουσιάστηκε δικύλινδρο flat track με 650 κ.εκ.
Οι Ινδοί επενδύουν στο flat track
29.11.2019
Λίγες μόνο ημέρες μετά την παρουσίαση του custom flat track Himalayan, η ινδική εταιρεία παρουσίασε μια ακόμη μοτοσυκλέτα του είδους
Η οποία βασίζεται στο δικύλινδρο μοτέρ των Continental GT και Interceptor. Το μοντέλο παρουσιάστηκε στο τεχνικό κέντρο της εταιρείας στη Μ.Βρετανία, λίγα εικοσιτετράωρα μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας της Enfield με εταιρεία που διοργανώνει μαθήματα οδήγησης flat track.
Το tracker βασίζεται σε νέο πλαίσιο κατασκευής Harris Performance, ιδιοκτήσιας Royal Enfield.Τα ψαλίδι είναι επίσης νέο και συνδυάζεται με αμορτισέρ της Ohlins. Ο κινητήρας έχει δεχθεί τις περιποιήσεις της S&S φτάνοντας τα 750 κ.εκ.. Η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με διπλές εξατμίσεις ψηλά τοποθετημένες και τροχούς 18 ιντσών με ελαστικά κατάλληλα για flat track χρήση. Εννοείτε πως τιμόνι και μαρσπιέ δεν έχουν καμία σχέση με αυτά των μοντέλων παραγωγής.
Το ερώτημα που πλανάται είναι αν η Royal Enfield θα εμπλακεί στους αγώνες flat track στις Η.Π.Α. για να ενισχύσει στην συνέχεια την εμπορική της πορεία στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού με μοντέλο παραγωγής. Κάθε σύγκριση με αυτό που έκανε η Indian με το αγωνιστικό FTR750 και το μοντέλο παραγωγής FTR1200 θεωρείται “άκυρη”. Οι Αμερικάνοι έχουν μακρά παράδοση στο άθλημα, αλλά ποτέ δεν είναι αργά για μια μεγάλη εταιρεία όπως η Enfield να “ανοίξει τα φτερά της” προς νέες αγορές και κατηγορίες.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.