26.09.2019
Το εργοστάσιο του Akashi και αυτό του Ρίμινι βρίσκονται στις τελικές διαπραγματεύσεις
Η Bimota μία από τις πιο καινοτόμες κατασκευάστριες μοτοσυκλετών ενδέχεται να περάσει σε ιαπωνικά χέρια και να ξεκινήσει τη νέα της πορεία. Η Kawasaki Heavy Industries Japan (και όχι η ιταλική θυγατρική) βρίσκεται στις τελικές διαπραγματεύσεις με τους Ελβετούς επιχειρηματίες Marco Chiancianesi και Daniele Longoni στους οποίους ανήκει η Bimota.
Σύμφωνα με πληροφορίες που προέρχονται από την Yesterbike, μια λέσχη vintage μοτοσυκλετών με στενές σχέσεις με την Bimota, η συμφωνία έχει κλείσει και απομένει η επίσημη ανακοίνωση.
Διαβάστε εδώ την ιστορία της Bimota
Η Bimota εμφανίστηκε τελευταία φορά σε έκθεση στην EICMA του 2015 με το μοντέλο Impeto. Ένα naked με κινητήρα Ducati που κατασκευάστηκε σε πολύ λίγα αντίτυπα. Το 2017 τα κεντρικά της εταιρείας στο Rimini έκλεισαν και τα ανταλλακτικά μεταφέρθηκαν σε αποθήκες στο Lugano της Ελβετίας.
Οι ιδιοκτήτες είχαν βάλει πωλητήριο στην εταιρεία που ίδρυσε ο Massimo Tamburini μαζί με τους Giuseppe Morri και Valerio Bianchi. Το ιταλικό Motociclismo έφερε στην δημοσιότητα δηλώσεις του Virginio Ferrari που κέρδισε το 1987 τον τίτλο στην FT1 με μια YB4. Ο Ιταλός αποκάλυψε πως μαζί με μια ομάδα επιχειρηματιών είχε ενδιαφερθεί να αγοράσει την Bimota όμως ο Chiancianesi του είχε πει πως βρισκόταν ήδη σε διαπραγματεύσεις για την πώλησή της.
Ένας εκ των ιδρυτών, ο Giuseppe Morri 78 ετών σήμερα, δήλωσε επίσης πως υπήρχαν φήμες που κυκλοφορούσαν τον τελευταίο καιρό και ανέφεραν πως η εταιρεία θα επιστρέψει ισχυρότερη από ποτέ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.