Νεα Μοντελα

EICMA 2024 KTM 390 Enduro R 2025: Εnduro 7 ημέρες την εβδομάδα

Οι Αυστριακοί δίνουν ακόμη μια επιλογή


07.11.2024

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 399 κ.εκ. με τους 45 ίππους βρίσκει εφαρμογή σε ένα ακόμη μοντέλο με γνήσιο DNA KTM

Το 390 Enduro R θα είναι μια εύχρηστη και οικονομική σε χρήση μοτοσυκλέτα, με την οποία ο αναβάτης της θα μπορεί να διεκπεραιώνει τις καθημερινές του μετακινήσεις και το Σαββατοκύριακο θα κάνει τις βόλτες του μέσα στη φύση.
Θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στον κινητήρα, στο πλαίσιο και στις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP του 390 Adventure με διαδρομή 230 χλστ. αλλά θα έχει πιο «λιτό» κοστούμι, στο μπροστινό μέρος, και διαφορετική εργονομία. Οι τροχοί εξυπακούεται πως θα είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω. Η KTM έχει αξιοποιήσει την κολοσσιαία τεχνογνωσία της και έτσι το 390 Enduro R αναμένεται να έχει πραγματικές enduro δυνατότητες.

KTM 390 ENDURO R 2025 EICMA 4

Το ρεζερβουάρ είναι μικρότερο, η σέλα διαφορετική για να τοποθετεί τον αναβάτη πιο μπροστά ενώ και το τιμόνι μεταβλητής διατομής θα έχει διαφορετικές γωνίες. Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια νέα οθόνη TFT. Στο βασικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται riding modes και ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί με το πάτημα ενός κουμπιού.

KTM 390 ENDURO R 2025 EICMA 8

Περισσότερες λεπτομέρειες θα γνωρίζουμε σε λίγες ημέρες όταν θα παρουσιαστεί επίσημα το KTM 390 Enduro R.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά την EICMA 2024, η Indian Motorcycles παρουσίασε τις νέες της προσθήκες για το 2025, με τρία ολοκαίνουργια μοντέλα και μία διπλή έκδοση
Η Royal Alloy στην EICMA 2024 παρουσίασε παράλληλα με την κλασσική της σειρά (A REAL CLASSIC) και μια ολοκαίνουρια σειρά σκούτερ (NEW GENERATION CLASSIC) με κυρίαρχο χρώμα το πορτοκαλί όσον αφορά το έμβλημα και τα εικαστικά του σκούτερ
Η BMW αναμένεται να παρουσιάσει μια νέα ρετρό έκδοση του R 1200 GS, εμπνευσμένη από το εμβληματικό R 80 G/S της δεκαετίας του ’80
Από το 2025, το GB350 S θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη, με έναν αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 21 ίππων. Η Honda, όμως, φαίνεται να έχει ακόμη πιο φιλόδοξα σχέδια. Την ανάπτυξη του GB500, όπως επιβεβαιώνουν οι τελευταίες κινήσεις της

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.