Νεα Μοντελα

KTM 390 Duke 2024 – Ριζική ανανέωση για το κορυφαίο naked

Οι Αυστριακοί τα άλλαξαν όλα


20.12.2023

Ριζικός επανασχεδιασμός, νέος κινητήρας, εντελώς νέα αρχιτεκτονική πλαισίου και ακόμα μια αιχμηρός σχεδιασμός που έρχεται να αναδείξει ακόμα περισσότερο τις έτσι και αλλιώς επιθετικές σχεδιαστικές γραμμές της οικογένειας KTM DUKE


Για το 2024 έρχεται για πρώτη φορά υβριδικό πλαίσιο δυο τμημάτων – το ένα τμήμα είναι εντελώς νέο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα με χυτό αλουμινένιο υποπλαίσιο – που ενισχύει την οδηγική δυναμική αυξάνοντας την στρεπτική ακαμψία. Οι νέες τιμονόπλακες με το αναθεωρημένο offset βελτιώνουν δραματικά τα οδηγικά χαρακτηριστικά δίνοντας στον αναβάτη καλύτερο έλεγχο και αυξημένη σταθερότητα.

Το πλαίσιο συνδυάζεται με ένα εντελώς νέο κυρτό αλουμινένιο ψαλίδι το οποίο αγκαλιάζει την νέα θέση του πίσω αμορτισέρ. Τοποθετημένο εκτός κέντρου επιτρέπει μεγαλύτερο φιλτροκούτι ενώ ταυτόχρονα φιλοξενεί και χαμηλότερο ύψος σέλας που ήταν ένας από τους βασικούς στόχους επιτρέποντας μεγαλύτερη ευχρηστία αλλά και κανένα συμβιβασμό στην σταθερότητα και στην οδηγική συμπεριφορά.

MY24 KTM 390 DUKE Studio Front Right 04 STUDIO GLOBAL EUROPE 5

Το DUKE 390 2024, όπως και όλη η γκάμα των μονοκύλινδρων naked, διαθέτουν επιλογή Supermoto ABS, οθόνη 5” με δυνατότητα συνδεσιμότητας smartphone στον βασικό εξοπλισμό – ενώ υπάρχει και η δυνατότητα προσθήκης Quickshifter+ στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Το νέο μεταλλικό ρεζερβουάρ και το υψηλής ποιότητας φινίρισμα κάνουν όλα τα DUKE του 2024 να ξεχωρίζουν.

Το 390 DUKE του 2024 είναι το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας με σημαντικές διαφοροποιήσεις από την υπόλοιπη γκάμα DUKE. Οι μοναδικές χρωματικές επιλογές Electronic Orange και Atlantic Blue κυριαρχούν της νέας αισθητικής με τα μεγαλύτερα πλαϊνά πλαστικά και τις εντυπωσιακές εισαγωγές αέρα, μεγαλύτερα καλύμματα του ψυγείου νερού αλλά και τα τοποθετημένα εξωτερικά από το φανάρι LED φώτα θέσης.

MY24 KTM 390 DUKE Studio Front Right 04 STUDIO GLOBAL EUROPE 18

Η δύναμη έρχεται από τον εντελώς νέο ελαφρύτερο μονοκύλινδρο κινητήρα των 399 cc με ονομασία LC4c. Όχι μόνο είναι ελαφρύτερος αλλά και ισχυρότερος από την προηγούμενη γενιά αλλά ταυτόχρονα συμμορφώνεται με τις νέες προδιαγραφές EURO 5+ ανανεώνοντας την συνολική συμπεριφορά της KTM 390 DUKE. Η CORNER ROCKET είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για αναβάτες με δίπλωμα Α2.

Η KTM 390 DUKE του 2024 είναι εξοπλισμένη με 43 mm WP APEX Open Cartridge εμπρός αναρτήσεις με ρυθμίσεις 5 θέσεων αποσβέσεων επαναφοράς και συμπίεσης ενώ το πίσω αμορτισέρ διαθέτει split piston και ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου. Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε απόλυτο έλεγχο του αναβάτη ανάλογα με τις επιθυμίες του ή το επίπεδο του.

MY24 KTM 390 DUKE Studio Front Right 04 STUDIO GLOBAL EUROPE 21

Περνώντας το πόδι πάνω από την νέα σέλα η 390 σας υποδέχεται με την νέα TFT οθόνη των 5” με επιλογές σε ride modes. Η βασική ρύθμιση είναι η STREET Mode, με την RAIN Mode να είναι χρήσιμη σε κακές καιρικές συνθήκες, όπως υποδηλώνει και το όνομα της, με ηπιότερη ρύθμιση του γκαζιού. Το πάντα χρήσιμο Cornering MTC είναι επίσης στον βασικό εξοπλισμό.

Πλέον υπάρχει για πρώτη φορά και οθόνη TRACK στην νέα KTM 390 DUKE. Αυτή η δυνατότητα ανοίγει έναν νέο κόσμο οδηγικού χουλιγκανισμού μεγεθύνοντας την ένδειξη του στροφόμετρου, διαθέτει launch control για τις ιδανικές εκκινήσεις ενώ έχει μέχρι και lap timer. Οι περιττές πληροφορίες μειώνονται στο απολύτως ελάχιστο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.