Νεα Μοντελα

X-Wedge: Κινέζικες «υπερπαραγωγές» 2000 cc

Με κινητήρα S&S


03.10.2023

Η άγνωστη X-Wedge παρουσίασε πρόσφατα cruiser μοτοσυκλέτες με κινητήρα διάταξης V 2000 cc της αμερικάνικης S&S Cycle

Μια από τις εκπλήξεις του Moexpo Show στην Κίνα ήταν η παρουσίαση της X-Wedge , μιας νέας μάρκας μοτοσυκλετών. Το εργοστάσιό της βρίσκεται στο Chongquing, μια γιγαντιαία πόλη 30 εκατομμυρίων κατοίκων. Η εταιρεία ανήκει στην Hisun Motors, η οποία για την σχεδίαση των μοντέλων απευθύνθηκε στο σχεδιαστικό studio KISKA.

xwdge range 1

Η X-Wedge παρουσίασε δύο cruiser, ένα sidecar και δύο trike, όπως αυτά της CAN-AM, με δύο τροχούς μπροστά και έναν πίσω. Όλα με τον ίδιο κινητήρα. Έναν αερόψυκτο δικύλινδρο σε διάταξη V χωρητικότητας σχεδόν δύο λίτρων της αμερικανικής S&S Cycle.

Στο μέλλον ο κινητήρας θα κατασκευάζεται στην Κίνα. Θα έχει χωρητικότητα των 121 κυβικών ιντσών ( 1976 κ.εκ. ). Οι επίσημες πληροφορίες κάνουν λόγο για 103 HP στις 5000 rpm και μέγιστη τιμή ροπής 158 Nm στις 3000 στροφές.

Σε πρώτη φάση η γκάμα περιλαμβάνει ένα mega cruiser με φέριγκ και τριβάλιτσο, το Rover RL 1200, ένα bobber, το Ranger RX2000, ένα «παραδοσιακό» trike, το Vanguard VT2000, ένα cruiser με sidecar, το Voyager VS2000 και ένα ακόμη τρίροδο, το Walker WR1000, που μοιάζει με τα μοντέλα της CAN-AM.

Με τα μοντέλα που βλέπουμε η X-Wedge είναι λογικό να στοχεύει στην Αμερικάνικη αγορά. Δεν αποκλείεται όμως και λόγω της εμπλοκής του KISKA να τα δούμε και στην Ευρώπη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά την EICMA 2024, η Indian Motorcycles παρουσίασε τις νέες της προσθήκες για το 2025, με τρία ολοκαίνουργια μοντέλα και μία διπλή έκδοση
Η Royal Alloy στην EICMA 2024 παρουσίασε παράλληλα με την κλασσική της σειρά (A REAL CLASSIC) και μια ολοκαίνουρια σειρά σκούτερ (NEW GENERATION CLASSIC) με κυρίαρχο χρώμα το πορτοκαλί όσον αφορά το έμβλημα και τα εικαστικά του σκούτερ
Η BMW αναμένεται να παρουσιάσει μια νέα ρετρό έκδοση του R 1200 GS, εμπνευσμένη από το εμβληματικό R 80 G/S της δεκαετίας του ’80
Από το 2025, το GB350 S θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη, με έναν αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 21 ίππων. Η Honda, όμως, φαίνεται να έχει ακόμη πιο φιλόδοξα σχέδια. Την ανάπτυξη του GB500, όπως επιβεβαιώνουν οι τελευταίες κινήσεις της

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.