Παγκόσμιες πωλήσεις: Οι κατασκευαστές με τις περισσότερες Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2024
Η Honda παραμένει πρώτη για περισσότερα από 50 χρόνια
20.11.2024
Η αγορά των μοτοσυκλετών, scooter και μοτοποδηλάτων παραμένει ιδιαίτερα ανταγωνιστική, με τα δεδομένα πωλήσεων από 92 χώρες να αναδεικνύουν σημαντικές εξελίξεις και τάσεις στον κλάδο
Φωτογραφία: EICMA
Παρότι η κατάταξη των κορυφαίων 10 κατασκευαστών παρουσιάζει μικρές αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, οι επιδόσεις σε επιμέρους αγορές δείχνουν διαφορετικές δυναμικές.
Honda: Ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης
Η Honda παραμένει στην κορυφή για περισσότερα από 50 χρόνια, με μερίδιο αγοράς περίπου 30%. Το 2023, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 7,9%, φτάνοντας τα 14,9 εκατομμύρια μονάδες. Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της είναι η Βοσνία (+127,9%), η Ουκρανία (+126,1%) και η Τουρκία (+98,3%). Η ισχυρή παρουσία της Honda υπογραμμίζει τη σταθερότητά της και τη δυνατότητά της να προσαρμόζεται σε διαφορετικές αγορές.
Hero Motor: Στη δεύτερη θέση ινδικός «γίγαντας»
Η Hero Motor διατηρεί τη δεύτερη θέση με 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις (+8,0%). Οι αγορές με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη για την Hero περιλαμβάνουν την Κόστα Ρίκα (+127,3%), τη Νότια Αφρική (+46,5%) και την Κένυα (+26,1%), αποδεικνύοντας την ικανότητά της να επεκτείνεται πέρα από την Ασία.
Yamaha: Παγκόσμια δύναμη
Η Yamaha καταλαμβάνει την τρίτη θέση, με 3,6 εκατομμύρια πωλήσεις (+6,5%). Οι αναπτυξιακές της επιτυχίες στη Μογγολία (+4250%), την Ισλανδία (+225%) και την Αλβανία (+100%) καταδεικνύουν την ευρεία γεωγραφική της εμβέλεια και την ικανότητά της να προσαρμόζεται σε πολύ διαφορετικές αγορές.
Yadea: Η δύναμη των στα ηλεκτρικά
Στην τέταρτη θέση, η Yadea, πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά δίκυκλα, σημείωσε 3,1 εκατομμύρια πωλήσεις, αν και με μείωση 1,9%. Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της ήταν η Μαλαισία, τα Σκόπια και η Μολδαβία.
TVS Motor: Σταθερά ανοδική
Η TVS Motor βρίσκεται στην πέμπτη θέση, σημειώνοντας σημαντική αύξηση 15,3% στις 2,8 εκατομμύρια πωλήσεις. Εξαιρετικές επιδόσεις παρατηρούνται στην Ουκρανία (+733%), την Τουρκία (+91,3%) και τη Νικαράγουα (+68,3%).
Bajaj Auto: Επιτυχία στις διεθνείς αγορές
Η Bajaj Auto, στην έκτη θέση, πέτυχε 2,25 εκατομμύρια πωλήσεις (+12%). Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της περιλαμβάνουν τη Βραζιλία (+117,4%), την Ταϊλάνδη (+56,4%) και τη Λετονία (+50%).
Haojue: Πτώση με περιθώρια ανάκαμψης
Η Haojue κατέγραψε 1,46 εκατομμύρια πωλήσεις (-5,1%), αλλά παρουσίασε έντονη ανάπτυξη σε αγορές όπως η Κολομβία (+500%), η Κένυα (+427%) και η Παραγουάη (+54,2%).
Suzuki: Νέα ανάπτυξη σε αναδυόμενες αγορές
Η Suzuki, στην όγδοη θέση, πέτυχε 1,3 εκατομμύρια πωλήσεις (+7,1%). Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές περιλαμβάνουν την Ουκρανία (+3700%), την Αλβανία (+1100%) και τη Βοσνία (+300%).
Loncin: Ευκαιρίες στην παγκόσμια αγορά
Η Loncin (χωρίς τη VOGE), στην ένατη θέση με 964.572 πωλήσεις, αναπτύχθηκε ραγδαία στο Ισραήλ (+2900%), την Τσεχία (+362%) και τον Παναμά (+90,8%).
Zongshen: Σταθερή στη δεκάδα
Η Zongshen ολοκληρώνει τη λίστα των 10 κορυφαίων με 955.176 πωλήσεις (+1,3%). Η ανάπτυξή της είναι αξιοσημείωτη στην Αλβανία (+333%), τη Μογγολία (+170%) και τη Γαλλία (+105%).
Πηγή:Motorcycles Data
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.