Το 450 CL-C είναι υπερσύγχρονο cruiser Α2 με την υπογραφή της CFMOTO
Αναμένεται σύντομα στην Ευρώπη
13.09.2023
Ο νέος δικύλινδρος κινητήρας 450 κ.εκ. βρίσκει εφαρμογή σε ένα πανέμορφο cruiser που διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό και αναμένεται σε ανταγωνιστική τιμή
Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές στρέφονται στην κατηγορία cruiser, που μαζί με τα αυτήν των μικρομεσαίων supersport παρουσιάζουν τεράστιο ενδιαφέρον. Ο λόγος είναι πως οι εταιρείες ψάχνουν τρόπους να προσελκύσουν ηλικιακά νέους αναβάτες. Έτσι βλέπουμε συνεχώς άκρως ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες, καλοσχεδιασμένες, με κινητήρες που προσφέρουν αξιοσημείωτες επιδόσεις εξοπλισμένες με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Στην Ευρώπη και στην χώρα μας, οι κάτοχοι διπλώματος Α2, μπορούν να αποκτήσουν Benelli 502C, Honda Rebel 500, Hyosung 300 V-Twin, Jawa Perak 350, Keeway V302 C, QJMOTOR SRV 300, Royal Enfield Meteor 350, ενώ περιμένουμε το CFMOTO 450CL-C, το Kawasaki Eliminator 400, το QJMOTOR SRV 550 ST, ενώ δεν υπάρχουν πληροφορίες για το αν θα εισαχθούν στην Ευρώπη τα Harley-Davidson X440 και 338R. Εν τω μεταξύ βλέπουμε πως αρκετοί κατασκευαστές από την Κίνα, που δεν εκπροσωπούνται στην χώρα μας προς το παρόν, έχουν στην γκάμα τους cruiser μοντέλα. Οπότε δεν αποκλείεται να δούμε πολλά περισσότερα σύντομα.
To 450 CL-C παρουσιάστηκε στις αρχές του καλοκαιριού στην Κίνα. Πρόκειται για πολύ όμορφο cruiser, με bobber χαρακτηριστικά, που φέρει τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 450 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στο supersport 450SR και στο naked 450NK.
Με στρόφαλο 270 μοιρών, ισχύ 40 ίππων στις 8.000 σ.α.λ., ροπή 4,3 kgm στις 6.250 σ.α.λ., που σύμφωνα με την εταιρεία από το διπλό τελικό της εξάτμισης βγαίνει ήχος απόλυτα ταιριαστός με το ύφος της μοτοσυκλέτας. Η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται με οδοντωτό ιμάντα.
Εξοπλισμένο με ανεστραμμένο πιρούνι 37mm, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS), ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό (320 mm μπροστά – 220 mm πίσω) με τετραέμβολη δαγκάνα ακτινικής στήριξης J.Juan μπροστά, που συνδυάζονται με δικάναλο ABS. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από στρογγυλή οθόνη TFT 3,6 ιστών, που μπορεί να συνδεθεί μέσω Τ-Box με την εφαρμογή CFMOTO Ride.
Οι τροχοί είναι 16 ιντσών, το ύψος σέλας είναι μόλις 690 mm και το βάρος 181 κιλά.
Πληροφορίες για το πότε θα αρχίσει η διάθεσή του στην Ευρώπη δεν υπάρχουν ακόμη.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.