28.08.2023
Η Triumph ετοιμάζει το τρίτο μοντέλο της οικογένειας 660, μετά τα Trident και Tiger Sport. Πρόκειται για το supersport Daytona ή για το sport tourer Sprint;
Ένα πρωτότυπο Triumph 660 «πιάστηκε» από το φωτογραφικό φακό των παπαράτσι πριν από λίγες ημέρες στην Ισπανία. Με την πρώτη ματιά θα λέγαμε ότι θα μπορούσε να είναι το επόμενο Daytona, αν και η αισθητική και η λογική (η βάση θα είναι το entry level Trident 660) υποδηλώνει έναν sport tourer που θα φέρει ξανά στο προσκήνιο το όνομα Sprint . Όπως και να έχει, είναι ξεκάθαρο ότι αργά ή γρήγορα θα δούμε το τρίτο μέλος της οικογένειας 660 από την βρετανική εταιρεία. Βλέποντας τις φωτογραφίες πίστεύουμε πως είμαστε πιο κοντά στο Sprint 660.
Η μοτοσυκλέτα κυκλοφορεί χωρίς καμουφλάζ, γεγονός που υποδηλώνει βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης και πολύ κοντά στην τελική της μορφή. Κάτι που σημαίνει ότι μαζί με τα ήδη γνωστά Triumph Trident 660 και Tiger Sport 660, η οικογένεια θα αυξηθεί με ένα τρίτο μέλος που θα ξεχωρίζει για το ολόσωμο φέρινγκ του.
Όταν βλέπουμε ένα σπορ Triumph, αυτομάτως είναι φυσιολογικό να σκεφτούμε το εμβληματικό Daytona. Όμως, από την άλλη, η οικογένεια 660 δεν έχει τον σπορ χαρακτήρα των αδερφών της 675. Στο γενεαλογικό δέντρο της μάρκας υπάρχει το μοντέλο Sprint. Μια μοτοσυκλέτα που έμεινε στην γκάμα της μάρκας για 21 χρόνια (1993-2014). Η εικόνα του πρωτοτύπου, θυμίζει περισσότερο sport tourer, οπότε πιστεύουμε η Triumph έχει στα πλάνα την αναβίωσή του.
Είτε μιλάμε για Daytona είτε για Sprint, ο κινητήρας θα παραμείνει αμετάβλητος, ο γνωστός (και εξαιρετικός) τρικύλινδρος που χρησιμοποιούν τα Trident 660 και Tiger Sport 660, με 81 ίππους και 6,4 kgm ροπής. Το χαλύβδινο περιμετρικό πλαίσιο και το αλουμινένιο ασύμμετρο ψαλίδι δεν θα έχουν αλλαγές. Από τις φωτογραφίες διακρίνεται και τα όργανα που είναι ίδια με τον Tiger Sport και Trident. Το νέο μοντέλο θα διαθέτει διαφορετικά φρένα μπροστά, αφού στις φωτογραφίες βλέπουμε τετραέμβολες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες. Στον βασικό εξοπλισμό αναμένεται να συμπεριλαμβάνονται ride by wire, traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης και δύο προγράμματα οδήγησης (road και rain).
Η μοτοσυκλέτα φαίνεται να είναι πολύ κοντά στην τελική της μορφή κάτι που σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να την δούμε στις εκθέσεις το φθινόπωρο για να βγει στα καταστήματα μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.