Αγορά

7 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε στο κράνος σας

Φροντίστε το για να σας προστατεύει


22.04.2019

Δεν σας κάνει πια, μυρίζει άσχημα, η επένδυση καταστρέφεται, η ζελατίνα  είναι χαραγμένη - αυτά είναι τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με τα κράνη μας

Παρόλα αυτά, μπορείτε να τα αποφύγετε χωρίς μεγάλη προσπάθεια. Εάν αποφύγετε τις κακές συνήθειες, θα εκπλαγείτε με το πόσο καλή θα είναι η κατάσταση του κράνους σας μετά από δύο ή τρία χρόνια συνεχούς χρήσης.

Μην κρεμάτε το κράνος στον καθρέφτη

syntirisi kranous 3

Το κρέμασμα του κράνους στο καθρέφτη αποτελεί κοινή συνήθεια ανάμεσα στους μοτοσυκλετιστές, αλλά είναι πολύ επιβλαβές για το εσωτερικό του κράνους. Ο καθρέφτης θα πιέσει την επένδυση και θα την φθείρει σε ορισμένα σημεία. H επένδυση στη βάση του κράνους θα ξεφτίσει σε λιγότερο από ένα χρόνο λόγω της τοποθέτησής του στον καθρέφτη.

Μην αφήνετε τα γάντια σας μέσα

syntirisi kranous 6

Όλοι αφήνουν τα γάντια τους μέσα στο κράνος, όταν τα βγάζουν Αυτό δεν συνιστάται για το εσωτερικό του κράνους σας. Τα γάντια είναι βρώμικα, φέρνουν πολλά μικρόβια και συνήθως είναι ιδρωμένα. Το κράνος θα μυρίσει και το εσωτερικό θα φθαρεί μετά από λίγες χρήσεις.

Μη βάζετε το κράνος στον αγκώνα σας

syntirisi kranous 5

Μπορεί να είναι βολικό να βάζετε το χέρι σας μέσα, όταν το βγάζετε και κατεβαίνετε από την μοτοσυκλέτα, αλλά αυτό θα καταστρέψει το εσωτερικό του. Προσπαθήστε να απαλλαγείτε από αυτή τη συνήθεια, επειδή το κράνος θα ξεχειλώνει κάθε φορά που το κάνετε φτάνοντας μέγεθος XL από Medium.

Μην κρατάτε το κράνος από τη ζελατίνα

syntirisi kranous 4

Μπορεί να φαίνεται περίεργο, αλλά το κάνουν αρκετοί. Ο μηχανισμός που κρατάει την ζελατίνα ανοιχτή χαλάει με αποτέλεσμα να μην μπορεί να μείνει ανοιχτή όταν το θελήσετε.

Αερίστε το κράνος σας

syntirisi kranous 2

Αφήστε το κράνος ανοιχτό για να στεγνώσει από τον ιδρώτα και να μην αποκτήσει δυσάρεστες οσμές, πριν το βάλετε ξανά στην προστατευτική του θήκη.

Μην χρησιμοποιείτε απολυμαντικά σπρέι

Τα περισσότερα κράνη διαθέτουν αποσπώμενη εσωτερική επένδυση που μπορεί να πλυθεί. Ο κατασκευαστής του κράνους σας προτείνει να το πλένετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ο πιο εύκολος τρόπος για να καθαρίσετε είναι να χρησιμοποιήσετε ένα απολυμαντικό σπρέι που θα προσδώσει φρεσκάδα αλλά μόνο επιφανειακή, αφού η βρωμιά παραμένει στο εσωτερικό της επένδυσης.

Μην χρησιμοποιείτε χαρτί κουζίνας και χαρτοπετσέτες για να καθαρίσετε την ζελατίνα

Οι περισσότερες ζελατίνες πλέον είναι αντιχαρακτικές, αλλά οι γρατζουνιές αν δεν κάνετε καθαρισμό με σωστά υλικά θα εμφανιστούν γρήγορα. Μην χρησιμοποιείτε χαρτί κουζίνας ή χαρτοπετσέτες αλλά ένα καθαρό πανί μικροϊνών και ειδικά υγρά καθαρισμού που κυκλοφορούν στο εμπόριο και το αποτέλεσμα θα είναι εκπληκτικό.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.