Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP Αργεντινή: Τα είδαμε όλα

Ο Crutchlow νικητής, ο Marquez έκανε τα πάντα


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  09.04.2018

Με τι να πρωτοασχοληθεί κάποιος σε αυτόν τον αγώνα; Υπάρχουν και άλλοι που έμειναν στην ιστορία επειδή κέρδισε ένας αναβάτης «δορυφορικής» ομάδας ή γιατί διεξήχθησαν υπό «περίεργες» καιρικές συνθήκες. Όμως εδώ είχαμε έναν μόνο αναβάτη να τιμωρείτε τέσσερις φορές κατά την διάρκεια του αγώνα και μια εκκίνηση που δεν έχουμε ξαναδεί

Ο Jack Miller (Pramac Ducati) κατάφερε να κάνει «πλάκα» τόσο στα δοκιμαστικά όσο και στον αγώνα σε όλους τους υπόλοιπους. Ακόμη και στον Marc Marquez που εξαιτίας του ρυθμού του, όλοι θεωρούσαν σίγουρο νικητή. Ο Αυστραλός για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα πήρε το ρίσκο. Έβαλε ξανά slick, την στιγμή που όλοι βγήκαν με τα «βρόχινα». Στα δοκιμαστικά του βγήκε κατέκτησε την πρώτη θέση χαρίζοντας παράλληλα θέαμα.

motogp argentina 2

Στον αγώνα περίμενε για μισή ώρα σχεδόν «στημένος» στην πρώτη γραμμή για να αλλάξουν ελαστικά για λόγους ασφαλείας, γιατί η αγωνιστική γραμμή είχε στεγνώσει και τα ελαστικά βροχής δεν θα άντεχαν. Διαμαρτυρήθηκε έντονα αυτός και η ομάδα του όταν ενημερώθηκαν πως οι αναβάτες θα στηθούν ξανά στην γραμμή εκκίνησης 15 μέτρα πίσω του και δεν θα ξεκινήσουν από τα pits όπως ορίζουν οι κανονισμοί. Κατά τη γνώμη μας άδικο. Θα έπρεπε ο αγώνας να ξεκινήσει από την πρώτη στιγμή με τους αναβάτες να μπαίνουν στα pits για αλλαγή μοτοσυκλέτας. Ο Miller θα έπαιρνε μια εύκολη νίκη χωρίς ανταγωνισμό, αλλά ο αναβάτης της Ducati είχε πάρει και ένα μεγάλο ρίσκο. Έτσι είναι οι αγώνες όμως… έχουν και ρίσκο. Η οργάνωση έδειξε αδυναμία να διαχειριστεί μια τέτοια κατάσταση και προτίμησε την εύκολη λύση, αδιαφορώντας για τον Miller την ομάδα του και τους κανονισμούς. Κάτι μου λέει πως αν ήταν άλλος αναβάτης στην θέση του η εξέλιξη θα ήταν διαφορετική…

motogp argentina 1

Νομίζαμε πως όλα τελείωσαν και θα απολαύσουμε έναν ακόμη συναρπαστικό αγώνα με ωραίες μάχες. Όμως πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα, η μοτοσυκλέτα του Marquez σβήνει και από εκεί και πέρα ο αγώνας γίνεται ροντεό. Ο Ισπανός σηκώνει χέρι, όμως κανείς άλλος δεν βρίσκεται στο grid για να τον βοηθήσει. Ο Ισπανός κατεβαίνει αρχίζει να σπρώχνει την μοτοσυκλέτα, την βάζει μπροστά γυρνάει ανάποδα από την φορά της πίστας για λίγα μέτρα και στήνεται στη θέση του. Ο Colin Edwards, σχολιαστής του BT Sports, Πρωταθλητής WorldSBK και αναβάτης με πολλούς αγώνες στα MotopGP, λέει πως κάτι τέτοιο δεν έχει ξαναδεί. Η ποινή στον Marquez ήταν σίγουρη. Έτσι και έγινε. Ενώ ο Ισπανός «έσβησε» γρήγορα την διαφορά από τον Miller αναγκάστηκε να περάσει μέσα από τα pits και όταν ξαναβγεί να είναι κάτι από την βαθμολογούμενη δεκαπεντάδα.

motogp argentina 6
Ο αγώνας είχε επικεντρωθεί στη μάχη για την πρώτη θέση. Εκεί βρίσκονταν τέσσερις αναβάτες που σπάνια τους βλέπουμε στο βάθρο. Jack Miller, Johann Zarco (Yamaha Tech3), Alex Rins (Ecstar Suzuki) και Cal Crutclow (LCR Honda). Γίνονται ωραίες μάχες, με τον Zarco και τον Rins να πιέζουν τον Miller και τελικά ο Αυστραλός να κάνει λάθος και να «ξεκόβει» από το τρενάκι των υπολοίπων. Όπως όλα έδειχναν ο Crutchlow είχε ταχύτερο ρυθμό. Ο ίδιος σε δηλώσεις του είπε πως σκοπός του ήταν να ακολουθήσει τον Marquez για να τερματίσει δεύτερος. Τελικά ο Βρετανός κατέκτησε την τρίτη νίκη στην καριέρα του, έχοντας πίσω του τον Zarco και τον Rins να χαρίζει στη Suzuki μια θέση στο βάθρο μετά από πολύ καιρό (Αυστραλία 2016).

motogp argentina 8
Δυστυχώς αντί να ασχολούνται όλοι με τους νικητές και τις ωραίες και καθαρές μάχες που έγιναν στην κορυφή του αγώνα τα βλέμματα όλων έπεσαν πάνω στον Marquez. Όπως είπε ο Crutchlow «οι περισσότεροι κάνουν το ρεπορτάζ που θα τους εξασφαλίσει αναγνωσιμότητα και μεγάλους τίτλους. Η είδηση όμως βρίσκεται σε αυτήν την αίθουσα με τους τρεις νικητές. Όσοι από αυτούς δεν είναι εδώ σε δική μου συνέντευξη τύπου να μην ξανάρθουν». Γι αυτό μας αρέσει ο Cal γιατί δεν μασάει τα λόγια του. Όμως…

motogp argentina 3
Πώς να μην ασχοληθείς όταν ο Marquez, από την μία είναι πολύ πιο γρήγορος από όλους τους αναβάτες όμως από την «τρέλα» του βρεθεί στο βάθρο εμβολίζει κατά σειρά τον Aleix Espargaro, τον Takaaki Nakagami και τέλος τον Valentino Rossi. Οι δύο πρώτοι την γλύτωσαν, ο τρίτο όμως έπεσε.

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν άλλος αναβάτης στην ιστορία του σπορ έχει τόσες ποινές κατά την διάρκεια ενός και μόνο αγώνα! Στις δύο πρώτες περιπτώσεις οι κριτές αποφάσισαν να τον τιμωρήσουν με απώλεια θέσεων. Όμως αυτός σε παροξυσμό προσπέρναγε τους πάντες. Έφτασε τον Rossi και με μια αψυχολόγητη κίνηση χώθηκε στην εσωτερική του Ιταλού, τον έβγαλε εκτός πίστας με αποτέλεσμα να πέσει! Ο Marquez συνέχισε απτόητος σηκώνοντας το χέρι και ζητώντας συγνώμη την στιγμή που Rossi σήκωνε την μοτοσυκλέτα. Πέρασε και τον Vinales όμως η ποινή των 30 δευτερολέπτων που του επιβλήθηκε τον έφερε στην 18η θέση της κατάταξης, μία μπροστά από τον Rossi, o οποίος έχασε πολύτιμους βαθμούς.

motogp argentina 4

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες που του προσάπτει ο Rossi. Ο Ιταλός είπε πως όσα έκανε σε αυτόν τον αγώνα τα κάνει πάντα και στις δοκιμές της Αργεντινής με τον Vinales να την γλυτώνει την τελευταία στιγμή. Δεν σέβεται κανέναν μέσα στην πίστα και καταστρέφει το σπορ. Βγάζει πόδι με σκοπό να ρίξει τους αντιπάλους του. Παίζει «βρώμικα». Ο ίδιος φοβάται όταν βλέπει πινακίδα πως ο Marquez είναι πίσω του αφού ξέρει πως ο Ισπανός είναι αδίστακτος. Το συμβάν με τον Espargaro είπε έγινε με 200 χ.α.ω. και αναρωτήθηκε τι θα γινόταν αν ακουμπούσε μια μανέτα. Εμμέσως πλην σαφώς έριξε ευθύνες και στην διοργάνωση. Είπε πως νοιώθει απροστάτευτος και θα το συζητήσει μαζί τους. Ο τρόπος που αντιμετωπίζουν τον Marquez του επιτρέπει να κάνει συνεχώς τα ίδια. Τελειώνοντας αναρωτήθηκε αν θα πρέπει να αγωνιζόμαστε με την λογική να μείνει μόνο ένας στο τέλος. Όσο για την συγνώμη που πήγε να ζητήσει ο Marquez μετά το τέλος του αγώνα και που εκδιώχθηκε από τον φίλο του Rossi, Uccio, είπε πως αν είχε μετανιώσει ειλικρινά θα ερχόταν μόνος του χωρίς τον manager του, τον διευθυντή της ομάδας και τις κάμερες.

motogp argentina 7

Από την μεριά του ο Marquez αρνήθηκε τις κατηγoρίες. Είπε πως πήρε το ok για να αρχίσει τον αγώνα από τους κριτές και πως είναι άδικο που αναγκάστηκε να περάσει μέσα από τα pits. Για το περιστατικό με τον Espargaro δήλωσε πως έκανε λάθος, αλλά δικαιολογήθηκε λέγοντας πως ήταν κατά πολύ γρηγορότερες και δεν μπορούσε να υπολογίσει σωστά. Όσο γι αυτό με τον Rossi είπε πως προσπάθησε να κερδίσει την αγωνιστική γραμμή, όμως εξαιτίας των συνθηκών της πίστας γλίστρησε το μπροστινό της Honda. Για τα όσα είπε ο Rossi είπε πως ουδέποτε έχει βγάλει πόδι για να ρίξει κάποιον αναβάτη. Έκανε λάθη τα οποία αναγνωρίζει. Για να ολοκληρώσει λέγοντας πως δεν τον ενδιαφέρει τι λέει ο Rossi και να μην ξεχνάμε πως αγωνιζόταν ο «γιατρός» στην αρχή της καριέρα του!

Αποτελέσματα (Pdf)                                                                            Βαθμολογία (Pdf)

Η κόντρα μεταξύ των δύο κορυφαίων αναβατών των MotoGP, καλά κρατεί. Ο Marquez ότι και να λέει είναι κατά τη γνώμη μας αδικαιολόγητος. Ένας τέτοιου επιπέδου αναβάτης πρέπει να είναι υπόδειγμα εντός πίστας. Όμως πιθανότατα όλα αυτά που συμβαίνουν να είναι δείγματα του χαρακτήρα του.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.