Πριν 20 και βάλε χρόνια το όνειρο κάθε εκκολαπτόμενου μηχανόβιου ήταν η απόκτηση ενός 400αριου. Και όπως όλα δείχνουν κάτι αντίστοιχο δεν αποκλείεται να ξανασυμβεί
Το ρετρό είναι της μόδας. Αρέσει πλέον σε όλες τις ηλικίες. Γι αυτό και πολλές εταιρείες κατασκευάζουν μοντέλα 125 κ.εκ. για όσους θέλουν αλλά δεν μπορούν να αποκτήσουν μια μεγαλύτερη σε κυβισμό και κατά συνέπεια ακριβότερη ρετρό μοτοσυκλέτα
Δείτε τις φωτογραφίες των custom scrambler. Μετά κοιτάξτε πως ήταν τα συγκεκριμένα μοντέλα πριν τους αλλάξουν τα φώτα οι builders και απλά δεν θα το πιστεύετε
Η περιέργεια αποδεικνύεται καμιά φορά ισχυρό κίνητρο. Όταν λοιπόν ο Jack Watkins είδε το BMW Harrier του Stellan Egeland θέλησε να μάθει πως δουλεύει η μπροστινή του ανάρτηση. Αυτή του η περιέργεια τον οδήγησε μετά από εννέα χρόνια να κατασκευάσει αυτό το «απίστευτο» δίκυκλο βασισμένο σε έναν κινητήρα ενός R1150RT
Ο καιρός έφτιαξε και ήρθε η ώρα να πάρετε τη μοτοσυκλέτα σας να «ξεχυθείτε» σε θάλασσες και βουνά. Εύφορες πεδιάδες, βραχώδη μονοπάτια. Εκεί θα σταματήσετε για μια φωτογραφία. Καλές οι περιγραφές αλλά η εικόνα είναι το «αποδεικτικό» στοιχείο
Το Duke 790 είναι η αρχή μιας νέας γενιάς μοτοσυκλετών για την ΚΤΜ. Είναι το πρώτο μοντέλο με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα και μία από τις πιο ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού
Η Αμερικάνικη ηλεκτρική superbike παραμένει η γρηγορότερη μοτοσυκλέτα παραγωγής στον πλανήτη γη! Αλλά όχι για πολύ ακόμη…
Η ιστορία μέσα από τους θριάμβους των θρυλικών αναβατών των Grand Prix οι οποίοι κατέκτησαν τίτλους μαζί με τη Michelin
Το Honda Monkey - περισσότερο γνωστό σαν ένα θρυλικό δίτροχο που άφησε εποχή τη δεκαετία 1970 – παρουσιάστηκε το 1961