Νεα Μοντελα

EICMA 2023 - Honda NX500 2024

Ο αντικαταστάτης του CB500X


07.11.2023

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες για την ελληνική αγορά είναι η νέα NX500 που θα αντικαταστήσει στην γκάμα της Honda το best seller CB500X

Από την δεκαετία του 90 είχαμε να δούμε το όνομα NX σε μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας. Τότε έφεραν μονοκύλινδους κινητήρες, στην εποχή μας έρχονται με δικύλινδρο 471 κ.εκ., ισχύ 48 ίππους στις 8.600 σ.α.λ. και ροπή 43Nm στις 6.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας που γνωρίζουμε από την σειρά CB διαθέτει νέες ρυθμίσεις στην κεντρική μονάδα ελέγχου.

458560 24 500

Σε αντίθεση με το CB500X, το ΝΧ500 2024 είναι εξοπλισμένο με έλεγχο πρόσφυσης HSTC που μπορεί να απενεργοποιηθεί.

Ο προβολέας LED είναι νέας σχεδίασης και το NX φέρει έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών. Είναι συμβατή με την εφαρμογή Honda RoadSync για Android kai iOS, η οποία επιτρέπει την πλοήγηση, την πραγματοποίηση κλίσεων, την λήψη μυνημάτων και ακρόασης μουσικής. Το NX500 είναι εφοδιασμένο και με το σύστημα ESS (Emergency Stop Signal) που προειδοποιεί τους χρήστες του δρόμου σε ενδεχόμενο απότομο φρενάρισμα.

458508 24YM NX500

Το ατσάλινο πλαίσιο – τύπου διαμάντι με σωλήνες διατομής 35χλστ. παραμένει ίδιο στο ΝΧ500. Το βάρος του είναι 196 κιλά, τρία λιγόρτερα από του CB500X.

Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41mm Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD 41χλστ. με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, διαδρομή άξονα 135χλστ. (150χλστ. διαδρομή πιρουνιού), διαθέτει διαχωρισμό των λειτουργιών στις δύο μπουκάλες.

Το πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα (ανάλογο αυτών που συναντάμε σε σπορ μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού) με το μεγάλης διαμέτρου έμβολο και τη διαδρομή του άξονα 135 χλστ. (60mm διαδρομή αμορτισέρ) εξασφαλίζει άριστη απόκριση της ανάρτησης και διαχείριση θερμοκρασίας. Έχει ρύθμιση προφόρτισης 5 σταδίων με νέους βελτιστοποιημένους συντελεστές ελατηρίων και ρυθμίσεις απόσβεσης. To ψαλίδι, είναι κατασκευασμένο από ατσάλι πάχους 2χλστ.

458518 24YM NX500

Ο εμπρός τροχός 19” από χυτό αλουμίνιο – ελαφρύς χάρη στα πιο λεπτά μπράτσα – μειώνει το μη αναρτώμενο βάρος για μεγαλύτερη ευκολία στο στρίψιμο. Συνεργάζεται με τον πίσω τροχό 17” Ελαστικά τύπου trail έχουν διάσταση 110/80-R19 μπροστά και 160/60-R17 πίσω. Η κατανομή βάρους έχει αναλογία 48,7/51,3. Το μεταξόνιο παραμένει στα 1.445χλστ. με τη γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού στα 27,5°/108χλστ.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόφρενα 296 χλστ μπροστά με δαγκάνα δύο εμβόλων και 240 χλστ. πίσω με δαγκάνε ενός εμβόλου.

458550 24YM NX500

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 17,5 λίτρα μαζί με τη ρεζέρβα

Θα είναι διαθέσιμο σε κόκκινο, μαύρο ματ και λευκό.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το 125NK της CFMOTO, με τις μυώδεις και φουτουριστικές γραμμές του, αποτελεί την πύλη εισόδου στη γυμνή οικογένεια μοτοσυκλετών της εταιρείας, διατηρώντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία του σχεδιαστικούς studio Modena 40
Το Malaguti ADVentura125 είναι το πρώτο crossover scooter στον κόσμο με τροχούς 16 ιντσών τόσο μπροστά όσο και πίσω
Η Benelli, για το 2025, λανσάρει τρία νέα μοντέλα σπορ μοτοσυκλετών: το γυμνό TNT 500 και δύο supersport, το Tornado 400 και το Tornado 550, που θυμίζουν ιστορικά μοντέλα της μάρκας από το Pesaro
Για όσους πάντα ήθελαν μια καθαρόαιμη αγωνιστική μοτοσυκλέτα με φώτα και φλας, αυτή είναι η ευκαιρία τους

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.