Αφιερώματα

CSS Level 2: Ωριμότητα μέσα από την εκπαίδευση

Έναν χρόνο μετά το Level 1 του California Superbike School, ήρθε η ώρα να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  11.08.2017

Με καινούρια μοτοσυκλέτα, λιγότερο ψαρωμένος και αγχωμένος, αλλά το ίδιο νυσταγμένος ξεκίνησε το ταξίδι μου για την πίστα των Μεγάρων

Έναν χρόνο μετά το Level 1 του California Superbike School, ήρθε η ώρα να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου, χτίζοντας πάνω στο περσινό οικοδόμημα που λέγεται σωστή οδηγική κουλτούρα και απαραίτητες γνώσεις οδήγησης στον δρόμο.

IMG 9191
Δεν θα αναλύσω ένα, ένα όλα τα sessions, γιατί και αρκετά ήταν και σχετικά κοντά θεματικά το ένα με το άλλο. Το απόφθεγμα και ρεζουμέ του Level 2 είναι (πέραν της ομαλής μετάβασης και σύνδεσης των γνώσεων από το Level 1) να εκπαιδεύσεις τα μάτια και τα ένστικτά σου. Αυτό γιατί η οδήγηση απαιτεί μια ηρεμία όσον αφορά το πως θα διαχειριστείς μια στροφή ή τους κίνδυνους που θα σου παρουσιαστούν στον δρόμο, κάτι που έρχεται σε πλήρη αντίθετη με τη φύση του ανθρώπουή απλά και ωμά, όπως έγραψε κάποιος στη φόρμα καταγραφής εντυπώσεων...«ξεστράβωμα». Το ένστικτο σού λέει: ‘‘αντέδρασε γρήγορα, κάρφωσε τα μάτια σου στον κίνδυνο, λειτούργησε αυθόρμητα’’.

california impression

Με χαρά διαπίστωσα ότι με ανέλαβε ο ίδιος εκπαιδευτής. Μέσα στην πίστα η μεταδοτικότητά του και ο τρόπος που με επιβράβευε κατά τη σωστή εκτέλεση των ασκήσεων μού έχουν μείνει αξέχαστα. Η μέρα είχε ήδη ξεκινήσει τέλεια!

IMG 9227

Περισσότερο εξοικειωμένοι όλοι με τη διαδικασία της θεωρίας και στη συνέχεια πραγματοποίησης ασκήσεων εντός της πίστας. Πόσο ωραία αυτή η αίσθηση του debriefing με τον εκπαιδευτή στο τέλος κάθε εικοσάλεπτου session από τα πέντε συνολικά!

GSV 9144


Η εξοικείωση όμως έφερε φρένα και περισσότερες εναλλαγές σχέσεων από το πρώτο κιόλας session. Ήταν σαν να βλέπεις την αλλαγή του παιδιού, που είχε πάει την πρώτη μέρα στο σχολείο μαζεμένο με τα γυαλάκια του και τη χωρίστρα στο μαλλί, να μετατρέπεται στον μάγκα που έβαλε φακούς επαφής και ζελέ, περπατώντας με σιγουριά και τουπέ.


GSV 7381
Η μάχη και όρκος με τον εαυτό μου πάλι ο ίδιος. Μην υποκύπτεις στα προσπεράσματα, κάνε σωστά την τεχνική, μάθε να συμπεριφέρεσαι σωστά με τη μοτοσυκλέτα σου μέσα στη στροφή και η ταχύτητα θα έρθει… Ναι καλά! Όλα αυτά μέχρι το 4ο session. Μετά ξαθαρρεύεις!
Πόσο πλάκα έχει που ενώ έχεις κανονίσει να πας με κάποιον φίλο στην πίστα, ξαφνικά βρίσκεσαι στο διάλειμμα του κάθε session με άλλη παρέα συζητώντας (ή τα κοινά αστεία που κάναμε στον φίλο που πιστεύει πως τα διόδια στην Ελλάδα είναι μια διαδικασία εθελοντική- αν θέλεις πληρώνεις).

Μια μέρα στην παιδική χαρά για οκτώ ώρες. Μία μέρα που θα ήθελα να ζω κάθε Σάββατο απολαμβάνοντας το χόμπι μου, αποκομίζοντας παράλληλα περισσότερες οδηγικές γνώσεις.

GSV 6319Από την εμπειρία που αποκόμισα στα δύο πρώτα Level του California Superbike School θα προσπαθήσω να νικήσω το «τέρας» μέσα μου. Το τέρας που έχει διαμορφωθεί σε κάποια γωνιά του μοτοσυκλετιστικού χαρακτήρα μου, από την εποχή που οδήγησα στα δώδεκά μου «παπάκι», με κύριο γνώμονα τη μαγκιά και όχι την σωστή οδική συμπεριφορά.

IMG 9545 

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H Ιαπωνική εταιρεία φτιάχνει μοτοσυκλέτες που δεν πρόκειται να δούμε ποτέ στην Ευρώπη. Ας δούμε 6 από τα πιο «περίεργα» μοντέλα που συμπεριλαμβάνονται στην γκάμα της
Δεν έχει σημασία τι οδηγείς: βέσπα, σκούτερ, παπί, touring, γυμνά, on-off, ηλεκτρικά, τελευταίας τεχνολογίας ή βγαλμένα από το χρονοντούλαπο – ένα είναι το ερώτημα: πόσα χιλιόμετρα κάνεις ημερησίως στα ταξίδια σου, ανεξαρτήτως διάρκειας ταξιδιού
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1994, το γυμνό με τους δύο εξώφθαλμους προβολείς έχει σημαδέψει ολόκληρη τη σύγχρονη ιστορία της εταιρείας του Hinckley
Η κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών βρισκόταν στα σπάργανα στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Τα “φτερά” χαμήλωναν, τα πλαστικά γίνονταν περισσότερα και τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα ήταν μονοκύλινδρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.