Ταξίδι στο μικρό Παρίσι της Ελλάδας!
Τι πιο ωραίο από το να έχεις στη διάθεσή σου την καλύτερη παρέα, λίγο χρόνο και μια ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα μέσα στο μέσον του καλοκαιριού!
Γράφει ο Περικλής Ντεβές // 06.07.2017
Η μοτοσυκλέτα, πέραν από ένα μέσο που κάνει την καθημερινότητα πιο εύκολη, γρήγορη και ενδιαφέρουσα, είναι παράλληλα μια θηλυκή συντροφιά που μπορεί μαγικά να μετατρέψει ακόμα και την πιο βαρετή διαδρομή σε μια ξεχωριστή «βόλτα». Πόσο μάλλον όταν ξεκινάς μαζί της για μια «γρήγορη» εξόρμηση σε νέα μέρη
«Να πάμε με το αυτοκίνητο. Θα έχει και πολλή ζέστη…» ακούγεται από το βάθος μια φωνή… γυναικεία για την ακρίβεια… και για να είμαστε ειλικρινείς, δίπλα μας ήταν, αλλά μας φάνηκε σαν να ακούστηκε από πολύ μακριά… Με μια απλή κίνηση του κεφαλιού, η «φωνή» αυτή κατάλαβε πως δεν είχε πολλές πιθανότητες να ακουστεί, ούτε να πει κάτι παραπάνω.
Τι και αν έχει ζέστη; Καλοκαίρι δεν είναι; Ωραία! Κάθε εποχή έχει τις «εκμεταλλεύσιμες» χάρες της. Μότο-Εξόρμηση σε ένα μέρος που είχα ακούσει και δει (ψηφιακά), μα ποτέ δεν είχα επισκεφτεί. Ευκαιρία να γεμίσω με νέες εικόνες τον σκληρό δίσκο του μυαλού μου, αλλά και νέα δεδομένα για μια άγνωστη διαδρομή με μια «άγνωστη» μοτοσυκλέτα! Μετά από περίπου 100 χιλιόμετρα βαρετής εθνικής οδού η είσοδός μας σε επαρχιακό στριφτερό δρόμο αποδεικνύεται «σωτήρια» τόσο για μας, όσο και για τις μοτοσυκλέτες που είχαν αρχίσει να «βαριούνται» τη μονοτονία της ευθείας.
Ο πύργος του Άιφελ είναι στην Πελοπόννησο!
Η άφιξη στον προορισμό μας πραγματοποιήθηκε χωρίς να γίνει αντιληπτή χρονικά και το «μικρό» Παρίσι με το χαρακτηριστικό ομοίωμα του Πύργου Άιφελ στη βορειοδυτική είσοδο της πόλης ξεπρόβαλλε, καθιστώντας επιτακτική τη στάση για θαυμασμό. Η αλήθεια είναι πως το περίμενα μικρότερο σε μέγεθος και ας γνώριζα πως έχει ύψος 26 μέτρα. Το σήμα κατατεθέν των Φιλιατρών δεσπόζει περήφανα εκεί τα τελευταία 57 χρόνια. Η όμορφη πόλη των Φιλιατρών υπό τον καυτό καλοκαιρινό ήλιο μοιάζει με ένα «μεγάλο χωριό» και αυτό χάρη στα μεγάλα αρχοντικά που στέκονται ακόμα περήφανα με τους τοίχους τους να θυμίζουν κανονικό «τείχος» (!). Γεμίζουν τη σύγχρονη πόλη δίνοντας από στροφή σε στροφή χρονικές εναλλαγές στις εποχές που έχουν περάσει.
Στην Πύλο έχει απ' όλα
Με βάση τα Φιλιατρά και όρεξη για εξερεύνηση της γύρω παραθαλάσσιας περιοχής ξεκινάμε με τη V-Strom κατηφορίζοντας μέσα από το στενό επαρχιακό οδικό δίκτυο προς την όμορφη Πύλο. Η διαδρομή σύντομη, αλλά επιλέγουμε συντηρητική οδήγηση λόγω του στενού οδοστρώματος και της κίνησης με τους ελαιώνες να σε συντροφεύουν και τις ρίζες τους να γλύφουν κυριολεκτικά την άσφαλτο. Η μοναδική απόδειξη ότι βρίσκεσαι σε παραθαλάσσιο μέρος για ένα μεγάλο κομμάτι του δρόμου είναι η θαλασσινή αύρα που διαπερνά τους ελαιώνες που υπάρχουν παντού, μεταφέροντας ανάμεικτα αρώματα από τον υγρό μπλε «ουρανό» και την ελληνική γη (αρώματα από τα αμιγώς αυθεντικά χαρακτηριστικά της ελληνικής υπαίθρου.)
Η Πύλος μετά από σχεδόν 30χλμ. αρχίζει να φαίνεται «καρφιτσωμένη» λίγο πιο ψηλά, στη νότια άκρη του κόλπου. Αυτό που σε παραξενεύει με την πρώτη ματιά είναι οι βράχοι που θαρρείς πως έχουν φυτρώσει υποθαλάσσια. Ο λόγος για το στενόμακρο βραχώδες νησί Σφακτηρία το οποίο εκτός της εντυπωσιακής θέσης του χρησιμεύει και ως «ασπίδα» για τον όρμο του Ναυαρίνου, μιας και λειτουργεί ως φυσικός κυματοθραύστης, καθιστώντας το λιμάνι της Πύλου ως ένα από τα πιο ασφαλή αγκυροβόλια της Μεσογείου, αλλά και υπέροχο φόντο για τη νέα V-Strom 1000!
Χρυσή και δροσερή ακτή
Έχοντας διανύσει σχεδόν 250 χιλιόμετρα επάνω στο καινούριο V-Strom 1000 ξεκούραστα και με άνεση, η ζέστη του καλοκαιριού έχει αρχίσει να κάνει την παρουσία της αισθητή και η αναζήτηση για παραλία γίνεται πλέον επιτακτική. Στάση λοιπόν για να δροσιστούμε τόσο εμείς, όσο και η σύντροφός μας στο μικρό οδοιπορικό στη μεγαλύτερη αμμώδη παραλία της περιοχής με το όνομα Χρυσή Ακτή.
Η οργανωμένη παραλία διαθέτει ό,τι χρειάζεσαι ώστε να την απολαύσεις στο μέγιστο. Με τη θερμοκρασία να χτυπά κόκκινα και βλέποντας για αρκετή ώρα τη θάλασσα, αδημονείς να φτάσει αυτή η στιγμή. Η πρώτη βουτιά για αυτό το καλοκαίρι έγινε στη θάλασσα του Ιονίου πελάγους, διαπιστώνοντας πως οι «φήμες» για το χαρακτηριστικά κρύο νερό που έχει ισχύουν και με το παραπάνω!
Μετά τη βουτιά στα κρύα νερά του Ιονίου, ήρθε η ώρα για επιστροφή στη βάση χάριν ανεφοδιασμού υγρών και στερεών, με το μικρό οδοιπορικό να λαμβάνει τέλος.
Η συνοδοιπόρος Suzuki V-Strom 1000
Η ιστορία της V-Stromέχει «χαραχθεί» ανεξίτηλα στους ελληνικούς δρόμους από την πρώτη εμφάνισή της το 2002. Έπειτα από 15 χρόνια συνεχούς πορείας της η νέα V-Strom 1000 επιβεβαιώνει τον κανόνα που την παρουσιάζει ως μια all around μοτοσυκλέτα που μπορεί να ταξιδεύει φέροντας βαλίτσες και συνεπιβάτη με άνεση και ευκολία. Ο ροπάτος δικύλινδρος διάταξης V κινητήρας των 1.000κ.εκ. χαίρεται να «δουλεύει» σε ρυθμούς ταξιδιού κινούμενος άνετα με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 150χ.α.ώ. Οι αναρτήσεις της KYB «δουλεύουν» υποδειγματικά για την άνεση του αναβάτη απορροφώντας όποια ανωμαλία βρεθεί μπροστά τους. Ο μεγαλύτερος ανεμοθώρακας του νέου μοντέλου ρυθμίζεται εν κινήσει σε τρεις θέσεις καλύπτοντας τον αναβάτη ανεξαρτήτου ύψους, με τη μεγάλη και αναπαυτική σέλα να συμπληρώνει ένα σύνολο αμιγώς τουριστικό.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.