Δοκιμές

Αποστολή στην Πορτογαλία Triumph Tiger Sport 660 2022: Πασπαρτού (Video)

Μια μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για την Ελλάδα


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  21.12.2021

Το crossover του Hinckley είναι μια καλά εξοπλισμένη μοτοσυκλέτα, διασκεδαστική, έτοιμη ακόμη και για ταξίδι

Φωτογραφίες: Kingdom Creative - Triumph

Βρεθήκαμε στα ορεινά της πόλης Algarve στην Πορτογαλία για να πάρουμε μια πρώτη και, όπως εξελίχθηκε χορταστική γεύση από μία εκ των επιδραστικότερων μοτοσυκλετών στη σύγχρονη ιστορία της Triumph. (Εντάξει, μπορεί να μην έχει γίνει ακόμη, αλλά από την ημέρα που μάθαμε πως οι Βρετανοί ετοιμάζουν entry level μοντέλα και μάλιστα με σήμα κατατεθέν τον τρικύλινδρο κινητήρα, που θα είναι τα πιο προσιτά της γκάμας τους, γράψαμε πως η Triumph εισέρχεται με «δύναμη πυρός» στις πλέον εμπορικές κατηγορίες.)

Triumph Tiger Sport 660 2022 Statics Portugal 2WO 1

Θα ήταν αδύνατο λοιπόν να μην αναφερθούμε στο Trident 660. Αυτό το μοντέλο είναι ήδη ορόσημο για τη βρετανική εταιρεία, καθώς από το συγκεκριμένο άρχισαν όλα. Πλέον, στοχεύοντας στον ανταγωνισμό, η Triumph έδειξε πώς μπορεί μια μοτοσυκλέτα να είναι ποιοτική, οικονομική σε κτήση και χρήση και με ανταγωνιστικές επιδόσεις χωρίς να χρειάζεται να σπαταλήσεις πολλά. Και αν με το Trident δεν πείστηκαν αρκετοί, το Tiger Sport 660 δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης. Ποιότητα, εξοπλισμός και επιδόσεις στα άνω άκρα της κατηγορίας.

Δοκιμή Triumph Trident 660 2021: Κατευθείαν στην κορυφή

Βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο Trident και είναι δομημένο γύρω από την ισχυρή προσωπικότητα του τρικύλινδρου σε σειρά κινητήρα των 660 κ.εκ. Ένα σωστά μελετημένο πλαίσιο, ένα σετ ποιοτικές και καλορυθμισμένες αναρτήσεις, ποιότητα κατασκευής και εξοπλισμός που το τοποθετούν πάνω από τον ανταγωνισμό του, χωρίς ωστόσο να επηρεάζουν πολύ την τιμή αγοράς. Μια best buy επιλογή με πολλά προτερήματα.

Design χωρίς ακρότητες

Ο Βρετανός κατασκευαστής ανέκαθεν παρουσίαζε όμορφες μοτοσυκλέτες. Είναι δύσκολο να βρεις κάτι μη ελκυστικό πίσω από τις βιτρίνες της μάρκας. Αδυνατούμε να θυμηθούμε κάποιο από τα μοντέλα της Triumph που να μην ξεχώριζε. Που να μην είχε κάτι ιδιαίτερο από σχεδιαστικής πλευράς. Tο Tiger Sport 660, χωρίς ακρότητες στη σχεδίαση, διαθέτει το πιο «εύπεπτο» design από όσα μοντέλα θυμόμαστε τουλάχιστον. Δείγμα πως η Triumph απευθύνεται στη μεγαλύτερη μερίδα κοινού που θέλει μια απλά όμορφη μοτοσυκλέτα.

Triumph Tiger Sport 660 2022 Details Portugal 2WO 21

Έντονα σπορ και γωνιώδης σχεδίαση, συμμετρική από μπροστά έως πίσω και λίγες λεπτομέρειες που τραβάνε το μάτι. Το φέρινγκ, όπως είναι φυσικό για μοτοσυκλέτα του είδους, έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Πρώτον διότι από αυτό κρίνεται σε μεγάλο βαθμό αν είναι όμορφη και δεύτερον αν προστατεύει επαρκώς από τον αέρα τον αναβάτη. Το φέρινγκ του Tiger Sport 660 κάνεις και τις δύο «δουλειές» εξαιρετικά καλά.

Μπροστά δεσπόζουν οι δύο τραπεζοειδείς προβολείς. Αυτό που διακρίνεται ανάμεσά τους δεν είναι αεραγωγός. Στα πλαϊνά του φέρινγκ οι δύο «τρύπες» προσφέρουν ένα καλό αεροδυναμικό βοήθημα, κάτι σαν τα winglets. Ρεζερβουάρ και ψυγείο πλαισιώνονται από επίσης καλοσχεδιασμένα πλαστικά. Ο χώρος για τα πόδια που σχηματίζεται δείχνει πόσο καλά μελετήθηκε η εργονομία της μοτοσυκλέτας. Το πλαστικό όπου εφάπτονται τα γόνατα είναι αντιολισθητικό. Το μπροστινό φτερό στις κόκκινες μοτοσυκλέτες που είχαμε στη διάθεσή μας έχει το ίδιο χρώμα με τα πλαστικά του ψυγείου και αυτά του ουραίου τμήματος. Λεπτομέρεια που αξίζει να αναφερθεί το μαύρο τμήμα στο κέντρο με το logo της Triumph.

Triumph Tiger Sport 660 2022 Details Portugal 2WO 2

Στην κομψή «ουρά» είναι ενσωματωμένες οι βάσεις για τις πλαϊνές βαλίτσες και οι μαύρες μεγάλες χειρολαβές του συνεπιβάτη. Εκτός από το κόκκινο- γκρι (Korosi Red and Graphite), το Tiger Sport 660 μπορεί να αποκτηθεί σε μπλε και γκρι.

Η δύναμη και η ροπή των τριών

Η Triumph ήταν από τις πρώτες που επένδυσε στα πλεονεκτήματα των τρικύλινδρων κινητήρων. Ροπάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών, σε αντίθεση με τους τετρακύλινδρους σε σειρά που «ζωντανεύουν ψηλά», ισχυρότεροι ειδικά στους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής από τους δικύλινδρους.

Οι αναβάτες του θα απολαμβάνουν τη χρηστικότητα στην καθημερινή μετακίνηση, έχοντας στη διάθεσή τους 80 ίππους στις 10.270 σ.α.λ., ενώ η διαθέσιμη ροπή θα είναι παρούσα στο μεγαλύτερο εύρος στροφών του κινητήρα. Το Tiger Sport 660 θα διατίθεται και σε έκδοση για κατόχους άδειας οδήγησης Α2.

Triumph Tiger Sport 660 2022 Action Portugal 2WO 2

Ο χαρακτηριστικός τρικύλινδρος ήχος παράγεται από ένα «κοντό» τελικό. To κιβώτιο έξι ταχυτήτων συνδυάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης βελτιώνοντας την οδηγική εμπειρία και αυξάνοντας την αξιοπιστία.

Η Triumph έδωσε μεγάλη έμφαση στην εργονομία του μοντέλου. Το μικρό πλάτος, σε συνδυασμό με το χαμηλό ύψος σέλας στα 835 χλστ., επιτρέπει στους περισσότερους αναβάτες να πατάνε με σιγουριά στο έδαφος. Το υποπλαίσιο είναι μεγαλύτερο και ενισχυμένο ώστε να μπορεί να δεχθεί άνετα δεύτερο άτομο στη μεγάλη σέλα και να «αντέξει» τις αποσκευές. Οι χειρολαβές περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό για να συνεισφέρουν περαιτέρω στην άνεση του συνεπιβάτη και να βελτιώσουν την εργονομία.

H Triumph έχει συνεργαστεί με κορυφαία ονόματα για να εξοπλίσει τη νέα της μοτοσυκλέτα. Προμηθευτής αναρτήσεων είναι η Showa. Το Tiger Sport 660 διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι SSF (Separate Functon Fork) 41mm με διαδρομή 150mm χωρίς ρυθμίσεις και αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης, από περιστροφικό κοχλία που βρίσκεται σε προσβάσιμη θέση. Το σύστημα πέδησης προέρχεται από τη Nissin με δύο δίσκους 310mm με δαγκάνες δύο εμβόλων μπροστά και έναν ακόμη 255 χλστ. με μονοέμβολη δαγκάνα πίσω. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα εξαιρετικά Michelin Pilot Road 5.
Οι ταξιδιωτικές του ικανότητες ενισχύονται περαιτέρω με τις διακριτικά ενσωματωμένες βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες. Στον κατάλογο των αξεσουάρ περιλαμβάνεται top box 52 λίτρων, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει με ασφάλεια δύο κράνη full face. Και τα τρία μπορούν να τοποθετηθούν βαμμένα στο χρώμα της μοτοσυκλέτας.

Triumph Tiger Sport 660 2022 Details Portugal 2WO 1

Ενισχύοντας περαιτέρω τη σχέση ποιότητας – τιμής, το Tiger Sport 660 είναι εξοπλισμένο με μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT και μια ασπρόμαυρη LCD. Τα όργανα, όταν συνδυάζονται με το προαιρετικό My Triumph Connectivity, μπορούν να παρέχουν πλοήγηση, σύστημα διαχείρισης GoPro, έλεγχο λειτουργιών smartphone και μουσικής, όλα μέσω Bluetooth, χρησιμοποιώντας τους διακόπτες που βρίσκονται στο τιμόνι.

Στον τομέα των ηλεκτρονικών το Tiger Sport 660 διαθέτει γκάζι ride by wire, δύο προγράμματα οδήγησης, Road και Rain, traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης και ABS.

Το Tiger Sport 660 μπορεί να δεχθεί πληθώρα αξεσουάρ χάρη στον μακρύ κατάλογο, που περιλαμβάνει 40 επιλογές άμεσα διαθέσιμες στους dealer Triumph, όπως το quick shifter, τα θερμαινόμενα γκριπ, υποδοχή USB κάτω από τη σέλα, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, πλαϊνές βαλίτσες και top box στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, προστατευτικές χούφτες, καρίνα, προβολάκια. Επιπλέον, ανάλογα με τη χώρα, θα είναι διαθέσιμα συναγερμός και tracker.

Triumph Tiger Sport 660 2022 ike Accessory Portugal 2WO 1

Το χαμηλότερο κόστος κτήσης στην κατηγορία

Το καλύτερο νέο είναι πως το Tiger Sport 660 έχει και το χαμηλότερο κόστος κτήσης. Το προγραμματισμένο service γίνεται κάθε 16.000 χλμ. (ή 12 μήνες). Η δύο ετών εγγύηση μπορεί να επεκταθεί προαιρετικά κατά 1 ή 2 χρόνια.
Σύμφωνα με την εταιρεία σε διάστημα τριών ετών, το Tiger Sport 660 είναι κατά 30% πιο οικονομικό από τον ανταγωνισμό του όσον αφορά το κόστος εργασίας. Επιπλέον, έχει το χαμηλότερο κόστος συντήρησης για τρία χρόνια - 17% φθηνότερο από τους ανταγωνιστές.

Triumph Tiger Sport 660 2022 Action Portugal 2WO 7

This used to be my playground

Η πρόσκληση από την ελληνική αντιπροσωπεία της Triumph ήρθε δεκαπέντε ημέρες νωρίτερα από την ημερομηνία παρουσίασης. Ο αρχικός ενθουσιασμός έδωσε γρήγορα τη θέση του στο άγχος όταν πληροφορήθηκα τι δικαιολογητικά απαιτούνται για ταξίδι στην Πορτογαλία. Εκτός από το πιστοποιητικό εμβολιασμού, χρειαζόταν 24ώρο rapid test και PLC (Passenger Locator Card) για να μπεις στην Πορτογαλία, PLF (Passenger Locator Form) για να γυρίσεις στην Ελλάδα. Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές και για την Ελλάδα ισχύουν τα ίδια.

Μετά από αλλεπάλληλους ελέγχους σε αεροδρόμια και στο ξενοδοχείο που βρισκόταν στην πόλη Αλμπουφέϊρα, ένα θερινό τουριστικό θέρετρο χωρίς πολύ κόσμο τέτοια εποχή, ακούσαμε όσα είχαν να μας πουν οι άνθρωποι της Triumph και συμφάγαμε με συναδέλφους από Πορτογαλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Σλοβακία. Με τις μάσκες είναι δύσκολο να καταλάβεις ποιος είναι αυτός που σου μιλάει. Γι’ αυτό και εγώ δεν αναγνώρισα αρχικά τον ευγενέστατο Βέλγο με τον οποίον είχαμε ξαναβρεθεί τον Οκτώβριο του 2020 στην Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του KTM 890 Adventure στη Ναύπακτο το. Μόλις «έπεσαν οι μάσκες», επιδοθήκαμε σε εποικοδομητική κουβέντα για αυτά που είχαμε ακούσει και είχαμε δει έως εκείνη τη στιγμή. Συμφωνήσαμε πως αφού το Tiger Sport βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο Trident θα ήταν μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα. Κάτι που επιβεβαιώθηκε την επόμενη ημέρα και μετά από 270 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 200 ήταν σε ορεινό οδικό δίκτυο γεμάτο στροφές, όλων των ειδών. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Triumph Tiger Sport 660 2022 Statics Portugal 2WO 5

Μαζί με τέσσερις εξαίρετους συναδέλφους από τη χώρα μας, έναν Ισραηλινό και δύο Σλοβάκους, ήμασταν στο τρίτο και τελευταίο γκρουπ, συνοδευόμενοι από δύο ασπρομάλληδες Βρετανούς, πρώην αγωνιζόμενους και εκπαιδευτές οδήγησης. Ο ένας σε θέση πλοηγού και ο άλλος «σκούπας». Μετά από σύντομη οδήγηση σε αστικό ιστό με μπόλικα roundabout καταλαβαίνεις πως η μοτοσυκλέτα που οδηγείς θα σε κρατήσει ξεκούραστο στα 270 χιλιόμετρα της διαδρομής. Η σέλα είναι χαμηλή, τόσο ώστε να πατάνε και τα δύο πόδια κάτω. Το τιμόνι έχει το σωστό πλάτος, είναι τοποθετημένο σε κατάλληλο ύψος και σε απόσταση ώστε τα χέρια του αναβάτη να μην τεντώνουν να το πιάσουν. Τα πόδια λαμβάνουν επίσης άνετη θέση πάνω στα μαρσπιέ με τα γόνατα να λυγίζουν τόσο όσο ώστε να συμβάλλουν στη σωστή και ξεκούραστη θέση οδήγησης.

Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα στη χαμηλή θέση σε αφήνει σχεδόν απροστάτευτο, αλλά έχει άλλες εφτά για να τη φέρεις εκεί όπου θέλεις ανάλογα με το ανάστημα και το στυλ οδήγησης. Όπως γνωρίζετε, σημαντικό ρόλο στην ξεκούραστη οδήγηση παίζει και ο εξοπλισμός αναβάτη. Οπότε επιβάλλεται να διαθέσετε χρήματα για ένα καλό σετ, όπως αυτό που χρησιμοποιήσαμε.

Οι καθρέφτες είναι σε σωστές θέσεις και προσφέρουν πολύ καλή ορατότητα ενώ όλοι οι διακόπτες έχουν εργονομικό σχεδιασμό με αποτέλεσμα ο χειρισμός του πάνελ οργάνων να κρίνεται ιδιαίτερα εύκολος.

Η διαδρομή επιλέχθηκε με γνώμονα τις sport δυνατότητες του Tiger Sport 660. Οι στροφές διαδέχονται η μία την άλλη, η άσφαλτος είναι λίγο καλύτερη από την ελληνική και ο πλοηγός μας ανεβάζει ρυθμό θέλοντας να μας κάνει να πιέσουμε τον «μικρό Τίγρη». Το κάναμε έως έναν βαθμό και με απόλυτη συγκέντρωση γιατί δεν ξεχνάμε πως οδηγούμε σε δημόσιους δρόμους με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Μόνο το σημείο όπου έγιναν τα tracking ο δρόμος ήταν κλειστός από τον Πορτογαλική Αστυνομία, που μας είχε υπό στενή αλλά διακριτική επιτήρηση.

Triumph Tiger Sport 660 2022 Details Portugal 2WO 3

Αρχικά προσπαθώντας να ακολουθήσεις τον Βρετανό πλοηγό, πιέζεις το Tiger Sport 660 που δεν διαμαρτύρεται. Μπαίνει στη στροφή πρόθυμα με το εξαιρετικό πιρούνι της Showa να εμπνέει σιγουριά. Το πλαίσιο συνδυάζεται άψογα με το σετ των αναρτήσεων. Μαζί απορροφούν κάθε κακοτεχνία του δρόμου και παρέχουν αυτοπεποίθηση στον αναβάτη. «Κυνηγώντας» τον Βρετανό πλοηγό και τους συναδέλφους πιέζεις τα φρένα πριν από κάθε στροφή και εκεί αποδεικνύεται πως το σεμνό και ταπεινό σετ της Nissin είναι αποδοτικό όσο και ένα σετ ακτινικές δαγκάνες. Σε ερώτησή μας γιατί η Triumph επέλεξε αυτή τη λύση και όχι κάτι πιο φαντεζί, η απάντηση ήταν πως μετά από έρευνα οι περισσότεροι εμπιστεύονται την ασφάλειά τους σε κάτι επώνυμο και όχι σε εξαρτήματα αμφιβόλου αξίας που κερδίζουν μόνο εντυπώσεις με την εμφάνισή τους.

Το ABS με το οποίο είναι εξοπλισμένο το Tiger Sport 660 με έκανε να αλλάξω τρόπο οδήγησης, διότι στα έντονα φρένα ενεργοποιήθηκε αρκετά συχνά. Έτσι επέλεξα να κινούμαι με ροή, χωρίς πολλά φρένα και το απόλαυσα ακόμη περισσότερο.

Ως συντάκτες ειδικού Τύπου οφείλουμε να οδηγούμε τις μοτοσυκλέτες έχοντας κατά νου πού απευθύνονται. Οι πλοηγοί κάθε εταιρείας κάνουν τη δουλειά τους και εμείς τη δική μας. Το Tiger Sport 660 είναι μια all around μοτοσυκλέτα και έτσι πρέπει να κριθεί. Σχεδιάστηκε με απώτερο σκοπό την ευχρηστία και θα αποκτηθεί από αναβάτες που στην πλειονότητά τους επιζητούν μια άνετη και οικονομική μοτοσυκλέτα. Για να ακριβολογούμε, η Tiger Sport 660 τα κάνει όλα καλύτερα από κάθε άλλη στην κατηγορία της. Διαθέτει καλύτερες επιδόσεις, αναρτήσεις, φρένα, πλουσιότερο εξοπλισμό και κορυφαία ποιότητα κατασκευής.

Το μεγάλο πλεονέκτημα…

… Είναι ο τρικύλινδρος των 660 κ.εκ. Σας φαίνονται λίγοι οι 80 ίπποι; Και όμως αυτοί και ο τρόπος που αποδίδονται είναι ο κυριότερος λόγος που το Tiger Sport 660 ήταν τόσο απολαυστικό στην οδήγηση στο απαιτητικό τερέν που οδηγήσαμε. «Υποβοηθούμενοι» από τη ροπή και το πολύ καλό κιβώτιο ταχυτήτων με τον μαλακό συμπλέκτη ολίσθησης, απλώνονται σε όλο το εύρος στροφών του τρικύλινδρου που γουργουρίζει ευχάριστα και αποβάλει «τσαμπουκαλεμένο» ήχο από το κοντό τελικό που βγαίνει χαμηλά.

Triumph Tiger Sport 660 2022 Details Portugal 2WO 8

Και αφού είχαν διασταλεί οι κόρες των ματιών μας μετά από τόσες αλλεπάλληλες στροφές όλων των ειδών, με λίγο ύπνο και πολλή ταλαιπωρία λόγω του πολύωρου ταξιδιού της προηγούμενης ημέρας, για το τέλος είχαμε ακόμη καμιά εβδομηνταριά χιλιόμετρα να διανύσουμε. Τα πενήντα στον ίδιο δρόμο και τα τελευταία σε αυτοκινητόδρομο και μέσα στην πόλη. Παρότι κουρασμένος (πέρασαν τα χρόνια) η σέλα, η θέση οδήγησης αλλά και η κάλυψη από τον αέρα χάρη στην πολύ εύκολα ρυθμιζόμενη ζελατίνα ακόμη και εν κινήσει δεν σε αφήνουν να γκρινιάξεις. Και έτσι εν μέσω ψιλόβροχου φτάσαμε στο ξενοδοχείο και στα πηγαδάκια με τους συναδέλφους βγήκε ομόφωνα η εκτίμηση πως το Tiger Sport 660 είναι μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα, κατάλληλη όσο λίγες, για τη χώρα μας.

Μετά από 270 χιλιόμετρα το «λαμπάκι» της βενζίνης άναψε και η κατανάλωση που κατέγραψε το πολυόργανο του Tiger Sport ήταν 6 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Περισσότερα για αυτά θα διαβάσετε στη δοκιμή που θα γίνει «εντός έδρας».

Triumph Tiger Sport 660 2022 Action Portugal 2WO 4

Άνετο, εύχρηστο και οικονομικό

Είναι και από τα τρία. Αλλά αυτά τά έχετε διαβάσει και για άλλες μοτοσυκλέτες του είδους. Το Tiger Sport 660 επιπλέον έχει έναν κινητήρα «διαμάντι», τον πλουσιότερο εξοπλισμό της κατηγορίας και είναι μακράν το πιο ποιοτικό.

Triumph Tiger Sport 660 2022 Statics Portugal 2WO 4

Εξοπλισμός αναβάτη: MOTO MARKET
Κράνος: Caberg Horus Scout
Μπουφάν: Nordcode Pantera
Παντελόνι: Nordcode Oslo
Μπότες: Forma Hornet
Γάντια: Five GT3

TRIUMPH TIGER SPORT 660 2022 TRIUMPH MOTORCYCLES GREECE
ΤΙΜΗ (€): Από 9.290
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ,ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 2ΕΕΚ, 4B/K
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 660
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) 74 x 51,1
ΣΥΜΠΙΕΣΗ 11,95
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ 3 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) 80/10,250
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) 6,52/6.250
ΒΑΡΟΣ (kg) 206
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 835
ΜΗΚΟΣ (mm) Δ.Α.
ΠΛΑΤΟΣ (mm) 834
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1.418
ΙΧΝΟΣ(mm) 97,1
ΚΑΣΤΕΡ(o) 23,1
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ: MICHELIN ROAD 5 120/70-17
ΠΙΣΩ: MICHELIN ROAD 5 180/55-17
ΠΛΑΙΣΙΟ: ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΟ
ΨΑΛΙΔΙ: ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 41mm SHOWA SFF, ΔΙΑΔΡΟΜΗ 150mm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ SHOWA ΜΕ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ, ΔΙΑΔΡΟΜΗ 150mm
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ 2 ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ 310mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 2 ΕΜΒΟΛΩΝ NISSIN ΑBS
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 255mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 1 ΕΜΒΟΛΟΥ ΑBS
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 17,2 ΛΙΤΡΑ

 

 

 

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.