Caption: Με 150 κ.εκ.
Article Gallery:

V10, 8.300 κ.εκ, 503 ίπποι, 500.000 ευρώ, 400 χλμ/ώρα. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά του Dοdge Tomahawk, όμως ο κινέζικος κλώνος του απέχει παρασάγγας

Caption: Θα χρησιμοποιηθεί σε μοντέλα 2021
Article Gallery:

Η ιαπωνική εταιρεία εξελίσσει έναν νέο κινητήρα που θα χρησιμοποιηθεί σε πολλά μοντέλα της γκάμας της

Caption: Με 1.995€
Article Gallery:

Αφιερωμένο σε επαγγελματίες και χομπίστες, το best seller της Kymco Agility 125 αποκτά έκδοση Carry, προσαρμοσμένη στις προδιαγραφές Euro4 και με ιδιαίτερη έμφαση στην ενεργητική ασφάλεια

Caption: Έτοιμο για την αφρικανική έρημο
Article Gallery:

Ο Covid-19 βρήκε τον Gian Paolo Mucci κλεισμένο στο συνεργείο στην Μπολόνια να εξελίσσει ένα Tenere 700 για την ομάδα Rally Kapriony

Caption: Μεταμόρφωση σε μοτοσυκλέτα Rally
Article Gallery:

Μέτα την Africa Twin 750 τα αδέλφια Boano εξελίσσουν σε μοτοσυκλέτα Rally ένα “τίμιο” Transalp 600

Caption: Παρουσιάστηκε στο Βιετνάμ
Article Gallery:

H Honda Βιετνάμ παρουσίασε το ανανεωμένο παπί της μάρκας. Μην “ψήνεστε”…

Caption: 300 και 500 κ.εκ.
Article Gallery:

Η Voge διαθέτει στην χώρα μας τρία roadster, με μονοκύλινδρο κινητήρα 300 κ.εκ. και δικύλινδρο 500 κ.εκ., με μοντέρνο και κλασσικό σχεδιασμό

Caption: Θα παρουσιαστεί σύντομα στην Ινδία
Article Gallery:

Στο εργοστάσιο του Hamamatsu εργάζονται πυρετωδώς για να προσαρμόσουν το V-Strom στις νέες ινδικές προδιαγραφές ρύπων BS6, οπότε δεν μπορεί να αποκλειστεί μια ανανεωμένη έκδοση και για την ευρωπαϊκή αγορά

Caption: 300 και 500 κ.εκ.
Article Gallery:

Tο νέο brand name της ελληνικής αγοράς εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία adventure μοτοσυκλέτών με μοντέλα 300 και 500 κ.εκ. με μονοκύλινδρο και δικύλινδρο κινητήρα


Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.