Δοκιμές

Δοκιμή QJMOTOR SRT 700 S 2025: Το φαβορί

Η νέα γενιά crossover της QJ δεσπόζει στην κατηγορία


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  20.03.2025

Με το SRT 550 Sη QJ ανεβαίνει σίγουρα βάθρο στην κατηγορία A2 και με το 700 S, καλά προετοιμασμένο, στοχεύει σε μία ακόμη διάκριση

Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος

Μετά τη δοκιμή του SRT 550 S, η αλήθεια είναι πως «ανεβήκαμε ψυχολογικά». Η σεζόν ξεκίνησε ωραία, η συνέχεια αναμένεται συναρπαστική, η νέα γενιά μοτοσυκλετών της QJ MOTOR μάς δημιουργεί έναν ακόμη «ευχάριστο πονοκέφαλο», όπως λένε και οι συνάδελφοι του αθλητικού ρεπορτάζ. Διότι πλέον η πλειονότητα των κινέζικων μοντέλων «κοιτάει στα μάτια» ευρωπαϊκό και ιαπωνικό ανταγωνισμό σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς. Οπότε η τιμή δεν είναι ο μόνος λόγος για να αποκτήσετε μία από αυτές.

QJMOTOR SRT 700S 2025 2WO 2

Μιλώντας για τιμή απόκτησης, το SRT 700 S, αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες, κοστίζει 6.695€. Αλλά δεν είναι μόνον αυτός ο λόγος που πρέπει να σε κάνει αρχικά να μπεις σε σκέψεις, στη συνέχεια να τη δεις από κοντά, οπωσδήποτε να την οδηγήσεις και τέλος να βγάλεις από τον λογαριασμό σου ένα απολύτως λογικό ποσό για μια μοτοσυκλέτα με την οποία μπορείς να κάνεις τον γύρο του κόσμου, συνοδευόμενος από συνεπιβάτη και μπαγκάζια. Και αν δεν σου αρέσει σε μαύρο χρώμα, είναι διαθέσιμη σε μπλε και κόκκινο, εκτός και αν είσαι πιο «χωματερός». Με 300 ευρώ περισσότερα, αποκτάς την έκδοση SX με 19άρη μπροστινό τροχό και ακτινωτές ζάντες στα ίδια χρώματα.

Τι ωραία που είναι…

Αυτή η νέα γενιά crossover και adventure της QJ MOTOR διακρίνεται από «ωριμότητα» στη σχεδίαση. Είναι «πρωτότυπα» και αυτό μας κάνει θετική εντύπωση. Το SRT 800 SX είναι το τελευταίο μοντέλο της προηγούμενης γενιάς. Τα νέα SRT έχουν «κοινή ταυτότητα».

QJMOTOR SRT 700S 2025 2WO 4

Μακρόστενο ρεζερβουάρ, πλαϊνά φιλέτα που καλύπτουν το ψυγείο, κάθετα τοποθετημένος προβολέας, σπορτίφ ουραίο τμήμα με ξεχωριστό τμήμα σέλας για αναβάτη και συνεπιβάτη. Το 700 διαθέτει ένα μικρό ρύγχος, σήμα κατατεθέν των μοτοσυκλετών της πιο εμπορικής κατηγορίας μοτοσυκλετών στη χώρα μας, κάτω από το φωτιστικό σώμα, κομψή σχάρα, μεγάλο τελικό εξάτμισης με αλουμινένιο κάλυμμα. Το φέρινγκ, με τη ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ζελατίνα, φέρει δύο λωρίδες LED στα πλαϊνά, κάνοντας έντονη την όψη του SRT 700S. Όλα τα παραπάνω συνεισφέρουν στη σπορ σιλουέτα του SRT700 S, αποτινάζοντας το ογκώδες design της προηγούμενης γενιάς.

Προσεγμένη

Ντίζες, καλώδια και οτιδήποτε χτυπάει άσχημα στο μάτι είναι επιμελώς τακτοποιημένα. Οι διακόπτες είναι διαφορετικοί από αυτούς του SRT 500 S, που μας άρεσαν πολύ, αλλά εξίσου λειτουργικοί και με οπίσθιο φωτισμό. Οι καθρέφτες έχουν carbon εμφάνιση, οι χούφτες φέρουν αλουμινένια μπάρα, τα καπάκια του μοτέρ διαθέτουν μπρονζέ φινίρισμα, μια μεταλλική πλάκα προστατεύει το κάτω μέρος του κινητήρα αλλά όχι τους λαιμούς της εξάτμισης και αυτά τα κάγκελα… γιατί πρέπει να εξέχουν τόσο και να σε αγχώνουν όταν κινείσαι ανάμεσα στους δύστυχους που σπαταλούν δεκάδες ώρες στον δρόμο ακινητοποιημένοι; Σε περίπτωση πτώσης ασφαλώς θα κρατήσουν αλώβητη τη μοτοσυκλέτα, αλλά… θα προτιμούσαμε αυτά που ήταν τοποθετημένα στο SRT 550 S.

QJMOTOR SRT 700S 2025 2WO 8

Όλα τα παραπάνω, όπως διαπιστώσαμε, στοχεύουν στην ουσία και όχι στον εντυπωσιασμό. Γι’ αυτό γράψαμε παραπάνω ότι η νέα γενιά είναι πιο «ώριμη», σίγουρα καλοφτιαγμένη, προσεγμένη σε όλους τους τομείς.

Γκολ από τα αποδυτήρια

Στον τομέα που δεν έπασχαν, από την πρώτη ημέρα ύπαρξής τους οι κινέζικες μοτοσυκλέτες, ήταν ο εξοπλισμός. Εδώ το SRT 700S και σε σχέση πάντα με την τιμή του, δεν έχει αντίπαλο.

QJMOTOR SRT 700S 2025 2WO 5

Αφού ρυθμίσαμε τις μανέτες φρένου και συμπλέκτη, μπλεχτήκαμε στην κίνηση της απάνθρωπης Αθήνας. Έκανε κρύο όταν είχαμε το νέο crossover της QJ στη διάθεσή μας, αλλά και θερμαινόμενα γκριπ, σέλα και τις χούφτες που μας προστάτευαν. Ταξιδέψαμε μέρα και νύχτα. Η ζελατίνα μάς κάλυψε στον αυτοκινητόδρομο στην πάνω θέση και ο προβολέας φώτισε τους επαρχιακούς δρόμους όπου κινηθήκαμε. Νοιώσαμε σιγουριά γιατί οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις είναι της Marzocchi, τα ελαστικά τις Pirelli, τα φρένα της Brembo και το ABS της Bosch. Πληροφορούμασταν και πλοηγηθήκαμε από την οθόνη TFT 7 ιντσών στην οποία είχαμε συνδέσει το smartphone, που μπορούσαμε να φορτίσουμε από τη θύρα USB. Την ελέγχαμε εύκολα από τους φωτιζόμενους διακόπτες στο τιμόνι, θα θέλαμε ωστόσο να είχε καλύτερη ανάλυση και πιο σύγχρονα γραφικά. Όταν χρειαστήκαμε κεντρικό σταντ το είχαμε και στο SRT 700S ανεβήκαμε εύκολα. Το μόνο που δεν περιλαμβάνεται στην τιμή είναι οι βαλίτσες και οι βάσεις τους. Μην είμαστε και πλεονέκτες…

Ο κατάλληλος συνδυασμός

Το ατσάλινο, περιμετρικό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα συνδυάζεται με άκαμπτο αλουμινένιο ψαλίδι. Το ύψος σέλας βρίσκεται στο απολύτως λογικό ύψος των 800mm με το μεταξόνιο να κυμαίνεται στα 1.510mm.
Η επιλογή αναρτήσεων από το «πάνω ράφι» αναδεικνύει τις δυνατότητες του συνόλου. Η Marzocchi παρέχει ανεστραμμένο πιρούνι 43mm και αμορτισέρ, αμφότερα ρυθμιζόμενα, διαδρομής 145,5mm.
Μια ακόμη ιταλική μάρκα προμηθεύει τα φρένα. Οι διπλοί δίσκοι των 320mm μπροστά και αυτός των 260mm στο πίσω άκρο, έχουν στην παρέα τους δαγκάνες της Brembo. Δύο τετραέμβολες, ακτινικής στήριξης μπροστά, μία μονοέμβολη πίσω.

QJMOTOR SRT 700S 2025 2WO 96

238 στο σύνολο με όλα τα υγρά (ρεζερβουάρ 19,5lt), αλλά μαζί με τα κάγκελα, τη σχάρα και το κεντρικό σταντ. Για όσους αναρωτιέστε αν είναι βαρύ, σκεφτείτε ότι ανταγωνιστικό μοντέλο κατά 5.000euro ακριβότερα είναι ελαφρύτερο κατά 30kg, με υγρά αλλά χωρίς όλον αυτόν τον εξοπλισμό.

Με πολλή ροπή

Δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, με 698cc, 8 βαλβίδες, δύο εκκεντροφόρους, προδιαγραφών Euro5+, 70hp στις 8.000rpm και ροπή 7,1kgm στις 6.000rpm. Είδαμε 210km/h τελικής στην οθόνη TFT, μετρήσαμε πως χρειάζεται σχεδόν 6lt για κάθε 100km σε μεικτή χρήση. Και αφού ξεμπλέξαμε με τα νούμερα, πάμε στην ουσία.

QJMOTOR SRT 700S 2025 2WO 3

Η ουσία

Μόλις κάτσαμε «μέσα» στη μοτοσυκλέτα κατανοήσαμε πως το SRT 700S έχει διαφορετική θέση οδήγησης από τον μικρό του αδελφό. Αφού ανέβεις εύκολα στην αναπαυτική, ίσια σέλα, τα χέρια ανοίγουν για να πιάσουν το φαρδύ τιμόνι και τα πόδια τοποθετούνται πάνω στα παχιά ελαστικά παρεμβύσματα των μαρσπιέ χαμηλά και πιο μπροστά απ’ όσο θα θέλαμε. Το εργονομικό τρίγωνο είναι πιο τουριστικό απ’ ό,τι στο 550 με τον κορμό εντελώς όρθιο ρίχνοντας βάρος στη μέση. Τα γόνατα βρίσκουν αυτόματα τη θέση τους στις εσοχές του ρεζερβουάρ (ύψος αναβάτη 1,75cm). Κάθεσαι λοιπόν άνετα και έχεις χώρο για να κινηθείς πάνω στη σέλα. Ο χρόνος εξοικείωσης πάνω στο SRT 700S είναι ελάχιστος.

Το αναδιπλούμενο κλειδί βγαίνει από την τσέπη και τοποθετείται στον κεντρικό διακόπτη. Μόλις γυρίσει στη θέση “On” η οθόνη θυμίζει αρχικά πως οδηγείς ένα μοντέλο της QJ MOTOR, του κινέζικου κολοσσού που ασχολείται περισσότερα από 30 χρόνια με την κατασκευή δικύκλων. Αμέσως μετά εμφανίζονται τα «φτωχά» σε εμφάνιση γραφικά, όμως το παραβλέπεις κι εκτιμάς τις πολλές πληροφορίες που σου δίνει η TFT των 7 ιντσών που διαθέτει δύο απεικονίσεις (ημέρας – νύχτας).

QJMOTOR SRT 700S 2025 2WO 7

Ο κινητήρας παράγει ένα εύρυθμο γουργουρητό, ανεβάζοντας γρήγορα στροφές. Έτσι χωρίς μηχανικούς θορύβους να διαταράσσουν την ηρεμία σου, πιάνεις τον συμπλέκτη που είναι τόσο μαλακός στο τράβηγμα όσο λίγοι. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σαφέσταστο, ο λεβιές έχει μεγάλες διαδρομές και όταν κουμπώνει 3η και 4η ακούγεται ένα «κλακ». Μερικές φορές βρίσκει «κενό» μεταξύ νεκράς και πρώτης.

Το βάρος γίνεται αντιληπτό μόνο σε εν στάσει, εξαφανίζεται μόλις το SRT 700S αρχίζει να κινείται. Γενικότερα πρόκειται για να καλοζυγισμένο σύνολο με το κέντρο βάρους χαμηλά ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη.

Εύκολα και γρήγορα

Μέσα στην πόλη κινείσαι με περίσσια ευκολία, έχοντας έναν πολύ ελαστικό κινητήρα να σε κρατάει ξεκούραστο, όπως επίσης μεγάλο κόψιμο τιμονιού που σου επιτρέπει να ξεφύγεις από το μποτιλιάρισμα. Ο ψεκασμός δουλεύει άψογα και η πλούσια ροπή του από τις χαμηλές στροφές σε αποζημιώνει κάθε φορά που θέλεις να επιταχύνεις σβέλτα, χωρίς να πρέπει να ανεβοκατεβάζεις συνεχώς σχέσεις. Ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο θα έχεις πάντα στη διάθεσή σου ένα ικανό απόθεμα που θα σε οδηγήσει σε γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις.

QJMOTOR SRT 700S 2025 2WO 95

Στο ταξίδι, με ισχυρούς πλευρικούς ανέμους, διαπιστώνεις πως είναι πολύ σταθερό, ενώ η ζελατίνα στην πάνω θέση σε καλύπτει επαρκώς, αρκεί να φοράς ένα καλό κράνος και ωτοασπίδες. Μπορείς να ταξιδεύεις για ώρες με 160km/h, χωρίς ίχνος σωματικής κούρασης.

Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες για να προσφέρουν άνεση, με το αμορτισέρ να έχει απότομες αποσβέσεις που επηρεάζουν τη σταθερότητα όταν βρεις εγκάρσια ανωμαλία μέσα στη στροφή. Το πιρούνι πληροφορεί πολύ σωστά για το πού βρίσκεται ο μπροστινός τροχός. Αν οδηγείς με σταθερό ρυθμό, ακόμα και με δύο άτομα, το SRT 700S προσφέρει πολύ ευχάριστη εμπειρία οδήγησης ομολογουμένως και σε σφιχτό επαρχιακό δίκτυο. Σε όλα τα παραπάνω σημαντικό ρόλο παίζουν και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, PirelliAngelGT, που «ταιριάζουν γάντι» με τον τουριστικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Τα μπροστινά φρένα διαθέτουν απόλυτα προβλέψιμη κατανομή ισχύος και πολύ καλή αίσθηση, κάτι που δεν ισχύει με το πίσω που ενεργοποιείται από έναν παλιομοδίτικο λεβιέ.

Όλα εντάξει και στη θέση τους

Καλομάθαμε στον σπορ χαρακτήρα του SRT 550S και περιμέναμε κάτι αντίστοιχο από το SRT 700S. Ο κινητήρας θα μπορούσε να υπηρετεί αυτόν τον σκοπό, είναι όμως το στήσιμο και η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας που σε βάζει σε πιο τουριστικό δρόμο.

QJMOTOR SRT 700S 2025 2WO 9

Πάντως πρόκειται για μια απόλυτα ομοιογενή crossover, άνετη, εύκολη, με αδιανόητο στάνταρ εξοπλισμό. Αν ψάχνετε μια οικονομικά προσιτή μοτοσυκλέτα που να σας υπηρετεί καθημερινά και να ταξιδεύετε μαζί της χωρίς περιορισμούς, τότε το SRT 700S είναι αυτό που σας ταιριάζει. 

Εξοπλισμός Αναβάτη MOTO MARKET
Κράνος: Caberg Levo-X
Μπουφάν: Nordcode Adventure Evo
Γάντια: Nordcode Voras
Παντελόνι: Nordcode Cargo Ripstop-Tefflon
Μποτάκια: Eleveit Diverge WP

QJMOTOR SRT 700 S ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.
ΤΙΜΗ (€): 6.595 
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ,ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 2ΕΕΚ, 4B/K
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 698
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) Δ.Α.
ΣΥΜΠΙΕΣΗ Δ.Α.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ 2 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) 70/8.000
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) 7,1/6.000
ΒΑΡΟΣ (kg) 238 (ΜΕ ΥΓΡΑ, ΚΑΓΚΕΛΑ, ΣΧΑΡA, ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 800
ΜΗΚΟΣ (mm) 2.200
ΠΛΑΤΟΣ (mm) 925
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1.510
ΙΧΝΟΣ(mm) Δ.Α.
ΚΑΣΤΕΡ(o) Δ.Α.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ  
ΜΠΡΟΣΤΑ: PIRELLI ANGEL GT 120/70-17
ΠΙΣΩ: PIRELLI ANGEL GT 160/60-17
ΠΛΑΙΣΙΟ: ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΧΩΡΟΔΙΚΤΥΩΜΑ
ΨΑΛΙΔΙ: ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ MARZOCCHI 43mm ΠΛΗΡΩΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 145,5mm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 145.5μμ 
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ 2 ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ 320mm, ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΑΚΤΙΝΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ 4 ΕΜΒΟΛΩΝ ΑBS BOSCH 9.1MP
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 260mm ΔΑΓΚΑΝΑ 1 ΕΜΒΟΛΟΥ ΑBS BOSCH 9.1MP
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 19,5 ΛΙΤΡΑ
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) 5,9 ΛΙΤΡΑ

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.