WorldSBK test Phillip Island: Πρωταγωνιστές 5 κατασκευαστές και 10 αναβάτες
Oι τελευταίες δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν
26.02.2020
Λίγο πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος οι τελευταίες preseason δοκιμές έδειξαν πως φέτοι οι πρωταγωνιστές θα είναι πολλοί
Όλοι καταλαβαίνουμε πως ο Jonathan Rea θα έχει και πάλι τον πρώτο λόγο για την κατάκτηση του τίτλου. Είναι έμπειρος, ξέρει πώς να διαχειρίζεται την επιτυχία αλλά και το κακό αποτέλεσμα και έχει στην διάθεσή του ίσως την καλύτερη μοτοσυκλέτα superbike των τελευταίων ετών. Το απέδειξε και πέρσι, όταν έβλεπε στους πρώτους αγώνες τον Bautista με το Panigale V4 R να παίρνει διαδοχικές νίκες. Με δηλώσεις του μετά τις δοκιμές τόνισε πως βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση από πέρσι το ίδιο χρονικό διάστημα. Οπότε μην απογοητευτεί κανείς αν ο Rea αρχίσει την σεζόν με νικηφόρο σερί.
Η συνέχεια μπορεί να είναι διαφορετική, αν κρίνουμε από τους χρόνους που έγιναν στο Phillip Island και το γυρολόγιο αναβατών σε προσομοίωση αγώνα.
Ο Ιρλανδός με το ZX-10RR τελείωσε τις δοκιμές με 1.30.448 παρά την πτώση που είχε. Την ίδια τύχη είχε και ο νέος team mate του, Alex Lowes, ο οποίος δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τον 12ο χρόνο (1.31.550) στο πρωινό session.
Πίσω από τον πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ο Loris Baz για ακόμη μια φορά, εξέπληξε με τον χρόνο του. Με 1.30.524, ο αναβάτης της Ten Kate Racing Yamaha ήταν μακράν ο καλύτερος μεταξύ των συμμετοχών ιδιωτικών ομάδων. Ο Γάλλος έκανε τον χρόνο αυτό με τον κινητήρα του 2019, αφού δεν έχει ακόμη προσαρμοστεί στον νέο του ’20. Ο δεύτερος καλύτερος “ιδιώτης” ήταν ο Michel Ruben Rinaldi (Team GOEleven) με Panigale V4 R που έκανε τον όγδοο χρόνο (1.31.407).
Ο Πρωταθλητής του 2013, Τom Sykes, σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο με 1.30.568. Δείχνει πως ξεπέρασε το πρόβλημα πρόσφυσης στον πίσω τροχό που αντιμετώπισε το 2019 χρησιμοποιώντας νέο αμορτισέρ. O ομόσταυλός του στην ομάδα της BMW, δούλεψε στους τομείς του πλαισίου και του ψαλιδιού και επικεντρώνεται πλέον στο κομμάτι των ηλεκτρονικών. Έκανε τον 11ο καλύτερο χρόνο.
Ο νέος εργοστασιακός αναβάτης της Pata Yamaha, Torpak Razgatlioglu, με τον χρόνο που έκανε την πρώτη ημέρα των δοκιμών (1.30.740) κατέλαβε την τέταρτη θέση. Δυσκολεύτηκε με τις καιρικές συνθήκες (βροχή) και επικεντρώθηκε στην προσομοίωση αγώνα. Ωστόσο έδειξε πως με τα ελαστικά των δοκιμών μπορεί να “γράψει” γρήγορους χρόνους. Ο Michael van dem Mark είχε πτώση έκανε τον 7ο καλύτερο χρόνο αλλά έκανε 15 συνεχόμενους γύρους στο 1.31.
Ο Leon Haslam με το ολοκαίνουργιο Fireblade τελείωσε τις προσπάθειές του στην 5η θέση, με τον ίδιο χρόνο που είχε κάνει στο Phillip Island του 2019 με το ZX-10RR (1.30.882). Σίγουρα η ομάδα και οι αναβάτες δεν μπορούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες του CBR 1000RR-R. Αυτό που μάθαμε πάντως είναι πως το ιαπωνικό superbike είναι πολύ γρήγορο μιας και στα χέρια του Alvaro Bautista που έκανε τον 10ο χρόνο (1.31.453), έγραψε την υψηλότερη τελική ταχύτητα (317,6).
Μέσα στην εξάδα και ο Scott Redding με το Ducati Panigale V4 R. Τελείωσε τις δοκιμές με 1.30.882 δείχνοντας πως έχει προσαρμοστεί στην μοτοσυκλέτα του και στα νέα ελαστικά. Ο team mate του, Chaz Davies, σημείωσε 1.31.553 και κατετάγη 11ος .
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.