Αγώνες Εξωτερικού

Yamaha MotoGP: Απογοητευμένος ο Rossi από την πρώτη του επαφή με τον κινητήρα του 2019

Όπως και ο Maverick Vinales από την όλη κατάσταση στη Yamaha


27.09.2018

O Valentino Rossi αποκάλυψε πως δοκίμασε μια έκδοση του νέου κινητήρα της Yamaha και δεν βρήκε κάποιο θετικό στοιχείο

Ο Ιταλός αναβάτης στο Aragon τερμάτισε στην όγδοη θέση όντας η πρώτη Yamaha στον αγώνα. Αυτό σημαίνει πως το Ιαπωνικό εργοστάσιο παραμένει για είκοσι τρείς αγώνες χωρίς νίκη, κάτι που αποτελεί νέο αρνητικό ρεκόρ για την ιστορίας της εταιρείας.

Rossi Yamaha problems 3

Δεν είναι λίγα τα προβλήματα της μοτοσυκλέτας μετά τις αλλαγές που επήλθαν στους κανόνισμούς στα ηλεκτρονικά και τα νέα ελαστικά της Michelin. Ένα από αυτά κατά τον ''γιατρό'' είναι και ο κινητήρας της Yamaha. Πρόσφατα λοιπόν είχε την ευκαιρία να πάρει μια ''γεύση'' από αυτόν του 2019 και οι δηλώσεις του μόνο θετικές δεν ήταν.

"Δοκίμασα μία έκδοση του νέου κινητήρα. Νομίζω και ελπίζω να μην είναι η τελική εκδοχή γιατί έχει ελάχιστες διαφορές με αυτόν που χρησιμοποιούμε τώρα. Ελπίζω να συνεχίσει ακατάπαυστα η εξέλιξη του κινητήρα από την Yamaha γιατί υστερούμε και σε αυτόν τον τομέα αρκετά".

Rossi Yamaha problems 5

"Ένα επίσης ανησυχητικό γεγονός είναι ότι παρόλο που συνήθως στο Brno δοκιμάζουμε την M1 της επόμενης χρονιάς τα τελευταία δύο χρόνια δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο, όπως επίσης και στις περισσότερες δοκιμές του τρέχον έτους. ''

Ωστόσο, όταν ρωτήθηκε για το πώς θα ήταν για αυτόν η ιδανική μοτοσυκλέτα για την επόμενη χρονιά, ο Rossi δήλωσε πως δεν είναι δουλειά του να δώσει οδηγίες στους μηχανικούς της Yamaha, απλώς να επισημάνει τα υπάρχοντα προβλήματα της M1.

"Δουλειά μου δεν είναι να πω αν χρειαζόμαστε ένα κινητήρα V, ή να αλλάξουμε το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας όπως το θέλω εγώ, αλλά να επισημαίνω τα προβλήματα."

Rossi Yamaha problems 8

"Υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στο να ''παντρέψουμε'' τα ελαστικά (κυρίως το πίσω) της Michelin με τη μοτοσυκλέτα μας. Όμως το πρόβλημα μας δεν είναι μόνο αυτό. Η Μ1 πάσχει και σε άλλους τομείς όπως τα ηλεκτρονικά και άλλα. Εγώ από μέρους μου θα δώσω τις συμβουλές μου και οι μηχανικοί θα πρέπει να ξέρουν τι πρέπει να κάνουν"

Όπως ο Rossi έτσι και ο δεύτερος αναβάτης της Movistar Yamaha πασχίζει να βρει κίνητρο και μία θετική προσέγγιση στο θέμα που ταλανίζει το εργοστάσιο τα τελευταία χρόνια. Όπως παραδέχτηκε στην Αραγονία δεν περιμένει πλέον κάτι καλύτερο για το 2018.

Σε δηλώσεις του και ο Rossi, δεν βρίσκει κάποιο κίνητρο ώστε να αποδώσει καλύτερα τους ερχόμενους αγώνες.

Rossi Yamaha problems 6

"Είναι μια δύσκολη κατάσταση κυρίως διότι είναι περισσότερο από ένα χρόνο στα ίδια επίπεδα και δεν υπάρχει κάποια βελτίωση. Όπως φαίνεται οι αντίπαλοι μάς έχουν κάνει βήματα μπροστά και έτσι Honda η Ducati, αλλά και η Suzuki, βρίσκονται σε καλύτερη κατάσταση από εμάς."

"Στο Aragon ήμουν λίγο πιο γρήγορος σε σχέση με πέρυσι. Το 2017 αγωνιζόμουν μετά από τραυματισμό, ενώ φέτος είμαι σε καλύτερη φυσική κατάσταση. Στον ίδιο αγώνα πέρυσι τερμάτισα πέμπτος, φέτος όγδοος, ενώ ο Marquez και Dovizioso τερμάτισαν δέκα ολόκληρα δευτερόλεπτα μπροστά από εμάς!

Rossi Yamaha problems 4

"Είμαστε μια από τις κορυφαίες ομάδες και έτσι είναι δύσκολο να βρούμε κίνητρο όταν πρέπει να αγωνιζόμαστε για μία θέση στη δεκάδα."

Οπαδός ή όχι των Rossi, Vinales ή της Yamaha, σίγουρα θα θέλαμε να βλέπαμε τους δύο κορυφαίους αναβάτες να μάχονται μαζί με το top three Dovizioso, Marquez και Lorenzo. Ας ελπίσουμε πως το 2019 θα δούμε τις Yamaha στη θέση που τους αρμόζει.

 

Μήν ξεχάσετε να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό μας

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ο άνθρωπος που μαζί με τον Davide Brivio έφερε τον Rossi στην Yamaha το 2004 αποχωρεί από την εργοστασιακή ομάδα του ιαπωνικού εργοστασίου
O Maverick «Batman» Vinales ήταν αλάνθαστος. Ακόμη και όταν έμεινε στην ένατη θέση στην αρχή του αγώνα, κατέκτησε την πρώτη του νίκη σε αγώνα, μετά τις δύο σε sprint race
Τα ελαστικά MICHELIN Power Slick και Power Rain αψηφούν τις εδαφικες ανωμαλίες και τις εναλλαγες στην άσφαλτο του Circuit of the Americas
Ο Pat Hennen είχε κερδίσει το Φινλανδικό GP την 1η Αυγούστου 1976. Ήταν ο πρώτος Αμερικάνος που κατέκτησε την κορυφή στο κορυφαίο πρωτάθλημα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.