Ο Joanthan Rea στα MotoGP
Με την Suzuki να συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες να τον εντάξει στο δυναμικό της
30.05.2018
Όλο και πληθαίνουν οι φήμες που φέρνουν τον τρεις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή WorldSBK σε μία από τις εργοστασιακές ομάδες των MotoGP
Ο αναβάτης της Kawasaki όπως όλα δείχνουν διανύει την τελευταία του σεζόν στο WorldSBK. O Βορειοιρλανδός έχει κατακτήσει τα πάντα από τότε που έγινε μέλος της «πράσινη» ομάδας και έχει σπάσει πολλά ρεκόρ. Λογικό λοιπόν είναι να ψάχνει την επόμενη πρόκληση στην καριέρα του.
Με δεδομένο πως διανύει πλέον τα 31 χρόνια του, τα χρονικά περιθώρια στενεύουν. Τα MotoGP αποτελούν το όνειρο κάθε επαγγελματία αναβάτη υψηλού επιπέδου και λογικό είναι μετά από τόσες επιτυχίες στο WorldSBK να ψάχνει ένα συμβόλαιο με μια εργοστασιακή ομάδα στα MotoGP, με την οποία να μπορεί να διεκδικήσει επιτυχίες.
Ο μάνατζερ του αναβάτη ξεκαθάρισε πως ο Rea επιθυμεί να αγωνιστεί στο κορυφαίο Πρωτάθλημα μόνο ως μέλος μιας εργοστασιακής ομάδας. Οι επιλογές είναι λίγες και τριών επιπέδων θα λέγαμε.
Το όνειρο κάθε αναβάτη είναι να ενταχθεί σε μια πρωτοκλασάτη ομάδα όπως η Honda. Με δεδομένο πως η ιαπωνική ομάδα έχει «κλείσει» προς το παρόν μόνο τον Marquez για την επομένη χρονιά, η δεύτερη θέση στην ομάδα ακόμη «παίζεται».
Η δεύτερη ομάδα που δεν έχει ολοκληρώσει το ρόστερ της είναι η Suzuki. Ο Alex Rins ανανέωσε τη συνεργασία του με το εργοστάσιο του Hamamatsu αλλά η θέση του Andrea Iannone κρίνεται ακόμη επισφαλής. Οπότε για τον Rea θα ήταν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να συμμετέχει στα MotoGP με μια ομάδα που δείχνει πως βρίσκεται σε καλό δρόμο.
Η Aprilia είναι μια ομάδα που «ψάχνει» για αναβάτη. Οι Ιταλοί σίγουρα θα ήθελαν έναν αναβάτη star στο ρόστερ της που να πλαισιώσει τον Aleix Espargaro, αλλά δεν είμαστε σίγουροι αν ο Rea θα ήθελε από τους θριάμβους του WorldSBK να μεταβεί σε μια ομάδα που «παλεύει» να μπει στη δεκάδα. Από την άλλη αποτελεί πρόκληση για τον JR65 να συμμετέχει σε ένα φιλόδοξο project και να ηγηθεί της προσπάθειας. Κάτι αντίστοιχο που θα κάνει ο Zarco με την ΚΤΜ από την επόμενη χρονιά.
Δεν αποκλείεται πάντως να είναι μέλος μιας «δορυφορικής» ομάδας αλλά με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα. Όπως ο συμπατριώτης του Cal Crutchlow και ο Danilo Petrucci που αγωνίζονται με εργοστασιακές μεν μοτοσυκλέτες αλλά κάτω από την «ομπρέλα» δορυφορικών ομάδων (LCR Honda – Alma Pramac Ducati).
Ο μάνατζερ του Rea ξεκαθάρισε πως υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο, αν οι προτάσεις από τα MotoGP δεν ικανοποιήσουν τον πελάτη του, αυτός να συνεχίσει και να κλείσει την καριέρα του στo WolrdSBK.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.