Αγώνες Εξωτερικού

Kove: Μετά το Rally Dakar και στο Παγκόσμιο Supersport 300

Με το 321RR-S


10.01.2023

Η νεοσύστατη Κινέζικη εταιρεία πέφτει κατευθείαν στα βαθιά και μετά το Rally 450 ρίχνει στους αγώνες και το 321RR-S

Η Kove έχει συστήσει τρία αγωνιστικά τμήματα: για το motocross, τα Rally Raids και τους αγώνες ταχύτητες. Μάλιστα το τελευταίο έχει ήδη δραστηριοποιηθεί στα εγχώρια Πρωταθλήματα σημειώνοντας κάποιες επιτυχίες και είναι έτοιμο να κάνει το βήμα παραπάνω.

Και κάπως έτσι το όνομα της Kove προστέθηκε στη λίστα των κατασκευαστών που συμμετάσχουν στο WorldSSP 300. Είναι η πρώτη φορά που μια Κινέζικη εταιρεία λαμβάνει μέρος στο εν λόγω πρωτάθλημα και η τρίτη μετά την Zongshen στον Παγκόσμιο Αντοχής και την CFMOTO που πέρσι «στήθηκε» στο grid της κατηγορίας Moto3.

H China Racing Team θα αναλάβει το management στης ομάδας, της οποίας αναβάτης θα είναι ο Κινέζος Shengjunjie Zhou με το νούμερο 98.

kove 02 1672399620

Το Kove 321RR-S , το οποίο θα αποτελέσει τη βάση για την αγωνιστική μοτοσυκλέτα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WorldSSP300, φέρει έναν δικύλινδρος σε σειρά κινητήρα που μοιάζει με αυτόν του Yamaha R3. Έχει χωρητικότητα 322 κ.εκ., με ισχύ 41,5 ίπποι στις 11.000 rpm και μέγιστη ροπή 3 kgm στις 9.000.

Η Κινεζική εταιρεία ήταν παρούσα στην EICMA 2022 με όλα της τα μοντέλα. Από αυτά την παράσταση έκλεψαν το 800X Super Adventure (σ.σ. με κινητήρα που θυμίζει τον δικύλινδρο LC8c της KTM, το Rally 450 με το οποίο η εταιρεία παίρνει μέρος στο Rally Dakar με τρεις Κινέζους αναβάτες, το 500X ADV, το MX250, το μικρό supersport 321RR, το 400RR με τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 400 κ. εκ.

Η ιστορία της Kove παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς πρόκειται για μια εταιρεία που ιδρύθηκε από το μηδέν πριν μια πενταετία.

Για την ακρίβεια προέκυψε από το πείσμα του Zhang Xue να ασχοληθεί με τον χώρο της μοτοσυκλέτας. Ο 45χρονος σήμερα Xue ήθελε να γίνει οδηγός αγώνων, αλλά η οικογένειά του δεν είχε τους πόρους ώστε να τον βοηθήσει να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Παρά τις οικονομικές δυσκολίες δεν το έβαλε κάτω. Έγινε μηχανικός, δούλεψε σκληρά, αποκόμισε σημαντικές εμπειρίες και τελικά κατάφερε να λάβει μέρος στο Κινεζικό Πρωτάθλημα motocross ικανοποιώντας έτσι το πάθος του.

kove 450 rally pro motorcycle

Το 2013, όταν πια το κεφάλαιο αγώνες έκλεισε, αποφάσισε να ασχοληθεί με την κατασκευή μοτοσυκλετών, δημιουργώντας ένα μικρό εργοστάσιο.

Τέσσερα χρόνια αργότερα (2017) ίδρυσε την Kove και μέσα σε μόλις πέντε χρόνια έχει καταφέρει να παρουσιάσει μια σειρά μοντέλων που προκαλούν αίσθηση και που δεν απευθύνονται μόνο στην αγορά της Κίνας. Για την ακρίβεια, στόχος του Zhang Xue η εταιρεία του να αποκτήσει παγκόσμια αναγνώριση.

Σήμερα η Kove απασχολεί 600 υπαλλήλους, διαθέτει δύο εργοστάσια σε Chongqing και Chengdu και κάνει εξαγωγές σε πολλές χώρες του κόσμου προσπαθώντας διαρκώς να διευρύνει το δίκτυο διανομής της. Σύντομα, μάλιστα, τα προϊόντα της θα εισαχθούν επίσημα και στην Ελλάδα.

Σημειώστε, τέλος, ότι το 2021 οι πωλήσεις της Kove ξεπέρασαν τις 20.000 μονάδες.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.