MotoGP: Η Fantic Motor μπαίνει στη Moto2 από το 2023!
Μετά το MX μπαίνει και στην "ταχύτητα"
13.05.2022
Όταν το 2015 ο Mariano Roman ανέλαβε τα ηνία της Fantic Motor η εταιρεία απασχολούσε έξι υπαλλήλους οι δυο εκ των οποίων εργάζονταν part-time, ενώ ο κύκλος εργασιών μετά βίας έφτανε το μισό εκατομμύριο ευρώ
Κείμενο: Μένιος Κατής
Επτά χρόνια μετά, η εταιρεία διανύει την καλύτερη περίοδο της ιστορίας της. Ο κύκλος εργασιών ξεπερνά τα 200 εκατομμύρια ευρώ με στόχο έως το 2025 να φτάσει τα 500 εκατομμύρια, ενώ το προσωπικό αριθμεί πλέον 500 υπαλλήλους που αυξάνονται διαρκώς λόγω των αυξημένων απαιτήσεων.
Δεν είναι όμως μόνο το εμπορικό κομμάτι που ανθίζει, καθώς η Fantic Motor διακρίνεται και στους αγωνιστικούς στίβους και ειδικά στο χώρο του MX.
Φέτος συμμετείχε για πρώτη φορά στην ιστορία της στο Rally Dakar και οι εμπειρίες που αποκόμισε θα αποτελέσουν οδηγό για την επόμενη συμμετοχή της καθώς στόχος είναι στον αγώνα του 2023 να κατεβάσει πέντε μοτοσυκλέτες.
Επόμενος στόχος της εταιρείας είναι η συμμετοχή της στην κατηγορία Moto2 των MotoGP, κάτι που εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα συμβεί το 2023, όπως αναφέρουν τα υψηλόβαθμα στελέχη της μάρκας.
Το project είναι έτοιμο, η ομάδα που θα το «τρέξει» αποτελείται από κορυφαίες φυσιογνωμίες των MotoGP και σύντομα η εταιρεία θα είναι σε θέση να επισημοποιήσει την εμπλοκή της στη μεσαία κατηγορία του κορυφαίου Πρωταθλήματος.
Mάλιστα ο Roman, μιλώντας στην Gazzetta dello Sport, θέτει πολύ υψηλά τον πήχη των προσδοκιών. «Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί, πολύ ανταγωνιστικοί από την αρχή γι' αυτό και προσλαμβάνουμε τους καλύτερους που βρίσκονται στην αγορά. Και αυτό ισχύει και για τους αναβάτες. Ήδη έχουμε στο μυαλό μας κάποια ονόματα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο ισχυρός άνδρας της Fantic Motor με την 23χρονη θητεία στην Aprilia ως επικεφαλής παραγωγής.
Και δεν έχει άδικο.
Επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος είναι ο Claudio Giovanardi που έχει εργαστεί επί χρόνια στην Aprilia αναλαμβάνοντας επιτελικές θέσεις, ενώ ρόλο συμβούλου έχει ο μυθικός Ολλανδός μηχανικός Jan Witteveen που έγραψε ιστορία στην εποχή των 2χρονων GP με την Aprilia. Team Manager αναλαμβάνει ο Stefano Bedon έχοντας στο πλευρό του την Milena Koerner - την πρώτη γυναίκα Team Manager στην ιστορία των MotoGP. (διαβάστε την ιστορία της εδώ)
Η Fantic έχει επιλέξει την Kalex για την κατασκευή του πλαισίου της μοτοσυκλέτας, ενώ ο κινητήρας θα είναι της Triumph η οποία αποτελεί άλλωστε τον μοναδικό προμηθευτή της κατηγορίας.
Αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον τις επίσημες ανακοινώσεις της εταιρείας.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.