Αγώνες Εξωτερικού

Ο Zarco ταξιδεύει στην Aragon με μια Ducati 900 SS Darmah του 1981!

«Yπάρχει περίπτωση να μην φτάσω στην ώρα μου»


09.09.2021

Με ένα ξεχωριστό μέσο επέλεξε να ταξιδέψει στην Αραγονία όπου διεξάγεται το τριήμερο 10-12 Σεπτεμβρίου το 13ο Grand Prix ο Johann Zarco.

Κείμενο: Μένιος Κατής

Ο Γάλλος αναβάτης αποφάσισε να κάνει το ταξίδι οδικώς επιλέγοντας ως μέσο μια Ducati 900 SS Darmah του 1981 που του παραχώρησε ο φίλος του δημοσιογράφος Adrian Parassol.

το ταξίδι του 31χρονου αναβάτη της Pramac Racing ξεκίνησε την Τρίτη με τον ίδιο να αστειεύεται λέγοντας πως «υπάρχει περίπτωση να μην φτάσω στην ώρα μου».

«Μου έστειλε μήνυμα την προηγούμενη εβδομάδα και μου ζήτησε να του δώσω την Ducati 900 SS Darmah. Την επόμενη μέρα την είχε σπίτι του και τώρα ξεκίνησε το ταξίδι για Aragon...», έγραψε μεταξύ άλλων ο Γάλλος δημοσιογράφος στους λογαριασμούς που διατηρεί στα social media, αναρτώντας μάλιστα και φωτογραφίες του Zarco με τη μοτοσυκλέτα.

Σε μια άλλη ανάρτησή του ανέφερε το εξής: «Ας αφιερώσουμε λίγα λεπτά για να ευχηθούμε καλό ταξίδι στον Johann Zarco που βρίσκεται στο δρόμο για την πίστα Aragon οδηγώντας το Ducati 900 SS Darmah του 1981. Ποιος άλλος αναβάτης από τα MotoGP θα είχε τα κότσια και το πάθος να κάνει κάτι τέτοιο; Θα ήθελα εκ των προτέρων να ζητήσω συγνώμη αν καθυστερήσει στο FP1».

Το ταξίδι του Γάλλου είναι ιδιαίτερα απαιτητικό καθώς καλείται να καλύψει περί τα 950 χιλιόμετρα με μια μοτοσυκλέτα 40 ετών!

Η Ducati Darmah 900

H Ducati Darmah 900 Sport Desmo σχεδιάστηκε από τον Leopoldo Tartarini και πρωτοκυκλοφόρησε το 1978. Στην ουσία ήταν μια «υποβαθμισμένη» γυμνή έκδοση της 900SS, με μικρότερα καρμπιρατέρ, μίζα, ηλεκτρονική ανάφλεξη της Bosch, όργανα Nippon Denso και προβολέα της Bosch. H χαμηλή της τιμή την καθιστούσε ιδιαίτερα ανταγωνιστική προς τα ιαπωνικά μοντέλα. 

Την επόμενη χρονιά (1979) παρουσιάστηκε η Darmah 900 SS με μισό φέρινγκ και ωραία βαφή σε δύο τόνους, η οποία έμεινε στην παραγωγή έως και το 1981.

Ο δικύλινδρος αερόψυκτος σε διάταξη L 90 μοιρών με Desmo κινητήρας των 864 κ. εκ. απέδιδε 65 hp @ 7.500 σ.α.λ. ενώ το κιβώτιο είχε πέντε ταχύτητες. Την τροφοδοσία αναλάμβαναν δύο Dell'Orto PHF 32C. Oι αναρτήσει ήταν της Marzocchi με τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω που ρυθμίζονταν σε τρία επίπεδα. 

Την επιβράδυνση αναλάμβαναν τρία δισκόφρενα - δύο μπροστά διαμέτρου 280 mm με μονοέμβολες δαγκάνες και ένα πίσω διαμέτρου επίσης 280 mm. Το βάρος της μαζί με τα υγρά της ήταν στα 242 κιλά, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει ήταν 205.0 km/h.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


O Ισπανός ήταν ταχύτερος στις δοκιμές - ο μοναδικός που έσπασε το φράγμα του 1:30 - και κατέκτησε δύο νίκες θρίλερ φεύγοντας από την Γαλλία με προβάδισμα 38 βαθμών από τον Francesco Bagnaia
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Motorrad επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της γερμανικής εταιρείας για το MotoGP, αλλά θέτει έναν όρο: "πρώτα πρέπει να κατακτήσουμε τα Superbike"
Ένα διπλός αγώνας MotoGP™ και MotoE™ αυτό το Σαββατοκύριακο για τη Michelin, μπροστά στο μεγαλύτερο κοινό της σεζόν
Οι διοργανωτές του κορυφαίου πρωταθλήματος ισχυρίζονται πως το σπορ θα γίνει πιο ασφαλές, θεαματικό και βιώσιμο

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.