Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP 2021: Χωρίς τον «Άσσο» για ακόμα μια χρονιά το γκριντ της μεγάλης κατηγορίας

O Mir κρατάει το 36


17.02.2021

Έπειτα από αρκετή σκέψη ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της μεγάλης κατηγορίας των MotoGP, Joan Mir αποφάσισε να αγωνιστεί στο Πρωτάθλημα του 2021 χρησιμοποιώντας τον αγαπημένο του αριθμό 36 που τον συντροφεύει καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του

Κείμενο: Μένιος Κατής

Ο 23χρονος Ισπανός έπειτα από τον περσινό του θρίαμβο είχε την ευκαιρία να βάλει τον «Άσσο» στο φέρινγκ της Suzuki GSX-RR, αλλά τελικά προτίμησε να κρατήσει το Νο.36.

«Πάνω από οτιδήποτε άλλο, αντιπροσωπεύει σκληρή δουλειά. Αν κερδίσω ξανά ίσως τότε να επιλέξω το Νο1. Προς το παρόν αισθάνομαι πολύ χαρούμενος με αυτήν την απόφαση και θέλω να ευχαριστήσω τους θαυμαστές για την υποστήριξή τους», σχολίασε.

«Ήταν μια πραγματικά δύσκολη απόφαση την οποία πήρα έπειτα από πολύ σκέψη. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν πλεονεκτήματα. Από τη μια αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία να χρησιμοποιείς στη μοτοσυκλέτα σου το Νο1 γιατί είναι κάτι που το κέρδισες με κόπο και επιπλέον δείχνει πολύ cool! Από την άλλη, το Νο36 είναι εξίσου σημαντικό γιατί σημαίνει τόσα πολλά για μένα όλα αυτά τα χρόνια που αγωνίζομαι. Αποτελεί κομμάτι μου και γι' αυτό αποφάσισα να συνεχίσω με αυτό», πρόσθεσε εξηγώντας την απόφασή του.

Τι έκαναν οι άλλοι Πρωταθλητές της Suzuki στη μεγάλη κατηγορία (500 κ. εκ. / MotoGP)

Ο Barry Sheene, Παγκόσμιος Πρωταθλητής με τη Suzuki το 1976 και το 1977 δεν αποχωρίστηκε ποτέ το αγαπημένο του Νο7, καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του.

Αντιθέτως οι Marco Lucchinelli (1981 / την επόμενη χρονιά μετακόμισε στη Honda), Franco Uncini (1982), Kevin Schwantz (1993) και Kenny Roberts Jr. (2000), επέλεξαν την επόμενη χρονιά της κατάκτησης του τίτλου τους να χρησιμοποιήσουν το Νο1 στις μοτοσυκλέτες τους.

Η τελευταία φορά που είδαμε τον «Άσσο»

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από την τελευταία φορά που είδαμε έναν Παγκόσμιο Πρωταθλητή να χρησιμοποιεί τον «Άσσο» στη μοτοσυκλέτα του στο γκριντ της μεγάλης κατηγορίας. Ο τελευταίος που προτίμησε το Νο1 από τον αγαπημένο του αριθμό (#27) ήταν ο Casey Stoner το 2012.

Την προηγούμενη χρονιά (2011) ο Αυστραλός είχε κατακτήσει το Πρωτάθλημα με την Honda. To ίδιο είχε πράξει και με την Ducati το 2008, μετά την κατάκτηση του τίτλου ένα χρόνο νωρίτερα (2007).

Από το 2012 και έπειτα ο «Άσσος» αγνοείται από το γκριντ της κορυφαίας κατηγορίας μιας και οι Ισπανοί Jorge Lorenzo και Marc Marquez που σάρωσαν τους τίτλους συνέχισαν να αγωνίζονται με τους αγαπημένους τους αριθμούς - το #99 ο πρώτος, το #93 o δεύτερος...

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


O Ισπανός ήταν ταχύτερος στις δοκιμές - ο μοναδικός που έσπασε το φράγμα του 1:30 - και κατέκτησε δύο νίκες θρίλερ φεύγοντας από την Γαλλία με προβάδισμα 38 βαθμών από τον Francesco Bagnaia
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Motorrad επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της γερμανικής εταιρείας για το MotoGP, αλλά θέτει έναν όρο: "πρώτα πρέπει να κατακτήσουμε τα Superbike"
Ένα διπλός αγώνας MotoGP™ και MotoE™ αυτό το Σαββατοκύριακο για τη Michelin, μπροστά στο μεγαλύτερο κοινό της σεζόν
Οι διοργανωτές του κορυφαίου πρωταθλήματος ισχυρίζονται πως το σπορ θα γίνει πιο ασφαλές, θεαματικό και βιώσιμο

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.