Αγώνες Ελλάδας

ΠΠΤ 2017: Συναγωνισμός στο έπακρο στον 1ο αγώνα

Άρχισε με τον καλύτερο τρόπο το ΠΠΤ 2017


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  05.04.2017

Οι πολλοί θεατές που βρέθηκαν στην πίστα, την Κυριακή 2 Απριλίου, με τον καιρό να είναι ιδανικός για αγώνες, απόλαυσαν θέαμα με τους καλύτερους Έλληνες οδηγούς να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό στους Αγώνες των 5 κατηγοριών

Στην κορυφαία από πλευράς κυβισμού (1000-1200cc) των μοτοσυκλετών SBK, με την απόδοση να ξεπερνά τους 200 ίππους, οι πιο έμπειροι και ταχύτεροι οδηγοί έδωσαν ρεσιτάλ απόδοσης και η σημαία του τερματισμού βρήκε τους δύο πρώτους με διαφορά ένα δέκατο του δευτερολέπτου μετά από 28 γύρους αγώνα. Ο περσινός Πρωταθλητής Σάκης Συνιώρης που φέτος αγωνίζεται με Aprilia RSV4, οδήγησε άψογα, πέρασε μπροστά από τον Χάρη Παρασκευόπουλο (Yamaha R1) που οδήγησε την κούρσα στο πρώτο μέρος του Αγώνα και τελικά κράτησε τη θέση του παρά την επίθεση του Πρασκευόπουλου στους δύο τελευταίους γύρους. Νωρίτερα ο Λευτέρης Πίππος, επίσης με Yamaha R1, έδειξε πολύ δυνατός και αποφασισμένος για τη νίκη, αλλά τη στιγμή που επιχείρησε να περάσει πρώτος, έπεσε καθώς πίεσε υπερβολικά στα φρένα μέχρι την είσοδο της πρώτης στροφής της πίστας. Κοντά στα 3 φαβορί της κατηγορίας βρέθηκε ο Γιώργος Μαρκεσίνης με την παλιά του Yamaha R1, που αποτέλεσε την ευχάριστη έκπληξη και ακολούθησε το γρήγορο ρυθμό των δύο πρώτων μέχρι λίγο πριν το τέλος. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε με ιδιαίτερη χαρά για την απόδοσή του.


Στην κατηγορία SSP στον 3ο γύρο του Αγώνα έπεσε ο Βασίλης Ευθυμίου με την MV Agusta F3 και χρειάστηκε να διακοπεί ο Αγώνας για να μεταφερθεί εκτός πίστας με το ασθενοφόρο της οργάνωσης, με κτύπημα στην κλείδα. Στην 2η εκκίνηση που ακολούθησε ο Μιχάλης Κουτσουμπός με την Honda CBR600RR, ο 17χρονος Δημήτρης Καρακώστας με ίδια μοτοσυκλέτα και ο Άλεξ Παπαγεωργίου με Yamaha R6, προηγήθηκαν και έδωσαν σκληρή μάχη μεταξύ τους, καθώς εναλλασσόταν στην πρώτη θέση. Τελικά ο Παπαγεωργίου κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση με πολύ δύναμη, με τον Κουτσουμπό δεύτερο με διαφορά 0.386 του δευτερολέπτου. Ο νεαρότερος οδηγός της κατηγορίας πέτυχε τον ταχύτερο γύρο στον 25ο από τους 26 γύρους του Αγώνα και ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Στην κοινή κατηγορία Racing/SS300 ο εντυπωσιακός Βασίλης Κορωνάκης με την 4χρονη ΚΤΜ RC390 οδήγησε την κούρσα στους πρώτους γύρους, μπροστά από τις πολύ πιο δυνατές 2χρονες των 250cc. Λίγο αργότερα τον πέρασαν οι Λέανδρος Ντότσικας (Yamaha TZ250) και Γιώργος Κίτσος (Honda RSW250), οι οποίοι έδωσαν τη μάχη για τη νίκη μέχρι λίγους γύρους πριν το τέλος, με τον περσινό Πρωταθλητή να κερδίζει να κερδίζει. Ο Κίτσος αρκέστηκε στη 2η θέση και ο Κορωνάκης πέρασε τρίτος τη γραμμή τερματισμού και πρώτος με διαφορά για την SS300.

Στην κατηγορία των ΝΕΟΙ οδηγοί, ο Νότης Παπαπαύλου με Yamaha R3 οδήγησε άψογα και πήρε τη νίκη, μπροστά από τους Κυριάκο Λιούτα και Γιάννη Χάλαρη που αγωνίζονται με ΚΤΜ RC390.

Στην κατηγορία ΟΡΕΝ που απευθύνεται κυρίως σε οδηγούς με μικρή εμπειρία ο Μιχαήλ Κυδωνάκης με Yamaha R6 πήρε τη νίκη, μπροστά από τους Σταύρο Αδάνογλου και Κωνσταντίνο Δούκα, επίσης με R6.

Αποτελέσματα - Βαθμολογίες (Pdf)

 

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.