EICMA 2017 Kymco XCiting S 400i: «Προχωρημένη» μετακίνηση
Σχεδίαση που συνδυάζεται με τεχνολογία
Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 08.11.2017
Η Kymco αποτελεί τον πιο δραστήριο κατασκευαστή στον χώρο των scooter. Αυτό το αποδεικνύει με πολλούς τρόπους
Ένας από αυτούς είναι και το νέο XCiting S 400i. Ένα υπερσύγχρονο και υπεράνετο maxi scooter που προορίζεται για αστική και περιαστική μετακίνηση.
Ο νέος σχεδιασμός το μοντέλο κλέβει τις εντυπώσεις. Το μπροστινό μέρος του το κάνει περισσότερο σπορ από τον προκάτοχο του χωρίς να χάνει ίχνος της χρηστικότητας του που παραμένει στα υψηλότερα επίπεδα της κατηγορίας. Σε πλήρη αρμονία και το πίσω μέρος που υιοθετεί την γωνιώδη και sport σχεδίαση του μπροστινού.
Μεγάλη ζελατίνα, χώρος για το πόδια, τεράστια σέλα και για τους δύο επιβαίνοντες, η οποία ανοίγει σε δύο μέρη για πιο εύκολη πρόσβαση και χωράει πολλά περισσότερα από ένα full face κράνος. Επιπλέον το XCiting S 400i διαθέτει φώτα led με λειτουργία DRL (Daytime Running Lights), ενώ είναι εξοπλισμένο με το «έξυπνο» σύστημα Noodoe που είχαμε δει οδηγώντας το κορυφαίο AK550 της εταιρείας.
Παρεμβάσεις όμως έχουν γίνει και στο πλαίσιο με γνώμονα την σταθερότητα και καλύτερη οδική συμπεριφορά του scooter κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Μια νέα βάση στον κινητήρα και διπλή γέφυρα στο πιρούνι, όπως και στις μοτοσυκλέτες, αυξάνουν την ακαμψία.
Ο κινητήρας τεχνολογίας G5-SC, είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος και διαθέτει 399 κ.εκ. Η ιπποδύναμη του η οποία ανέρχεται στους 36,1 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή του που φτάνει τα 3,7 kgm στις 6.250, το αναδεικνύουν ως ένα από τα ισχυρότερα scooter της κατηγορίας.
Στα φρένα συναντάμε δύο κυματιστά δισκόφρενα μπροστά με ακτινικής στήριξης διέμβολες δαγκάνες και έναν ακόμη πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.