27.05.2024
Ένα μεσαίο adventure με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 698 κ.εκ. Η σχεδίαση του παρόμοια με αυτήν του STR 600 που είδαμε τον περασμένο Μάρτιο, γεγονός που υποδηλώνει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα που εισάγει η κινέζικη εταιρεία
15.05.2024
Το τμήμα Unica της ιταλικής μάρκας δίνει την ευκαιρία σε όποιον το επιθυμεί να κατασκευάσει την δική του μοναδική μοτοσυκλέτα
13.05.2024
Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου
13.05.2024
Παρουσιάστηκε στην EICMA 2023 και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2024. Θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα με τον τρικύλινδρο κινητήρα της κινέζικης εταιρείας
26.04.2024
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
09.04.2024
Με σχεδίαση που παραπέμπει στα σύγχρονα adventure της Honda το XRE 300 είναι διαθέσιμο σε αγορές της Λατινικής Αμερικής σε τρεις εκδόσεις, Standard, Rally και Adventure
06.04.2024
Το σήριαλ έλαβε τέλος. Από τα τέλη του 2021 που είχαμε δει το πρώτο Lucky Explorer, φτάσαμε στο 2024 για να δούμε την μοτοσυκλέτα παραγωγής της ιταλικής εταιρείας
04.04.2024
Με μια φωτογραφία στα social media η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε την παρουσίαση adventure μοντέλου
03.04.2024
To Storr 500 θα είναι το πρώτο adventure της εταιρείας. Προορίζεται για κατόχους διπλώματος Α2 και όχι μόνο, αφού φέρει τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των 500 κ.εκ. που χρησιμοποιεί η εταιρεία στην σειρά Crossfire

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.