Ένα μεσαίο adventure με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 698 κ.εκ. Η σχεδίαση του παρόμοια με αυτήν του STR 600 που είδαμε τον περασμένο Μάρτιο, γεγονός που υποδηλώνει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα που εισάγει η κινέζικη εταιρεία
Παρουσιάστηκε στην EICMA 2023 και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2024. Θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα με τον τρικύλινδρο κινητήρα της κινέζικης εταιρείας
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Με σχεδίαση που παραπέμπει στα σύγχρονα adventure της Honda το XRE 300 είναι διαθέσιμο σε αγορές της Λατινικής Αμερικής σε τρεις εκδόσεις, Standard, Rally και Adventure
Το σήριαλ έλαβε τέλος. Από τα τέλη του 2021 που είχαμε δει το πρώτο Lucky Explorer, φτάσαμε στο 2024 για να δούμε την μοτοσυκλέτα παραγωγής της ιταλικής εταιρείας
To Storr 500 θα είναι το πρώτο adventure της εταιρείας. Προορίζεται για κατόχους διπλώματος Α2 και όχι μόνο, αφού φέρει τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των 500 κ.εκ. που χρησιμοποιεί η εταιρεία στην σειρά Crossfire
Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.