Νεα Μοντελα

EICMA 2024 Kove 800X Rally & 800X Touring 2025: Εκδόσεις για ταξίδια σε άσφαλτο και χώμα

Με τον δικύλινδρο των 95 ίππων


11.11.2024

Η Kove επεκτείνει τη σειρά 800X με δύο νέες εκδόσεις που απευθύνονται σε διαφορετικά στυλ ταξιδιού: το 800X Rally, προσανατολισμένο για off-road διαδρομές, και το 800X Toring για μεγάλες αποστάσεις στην άσφαλτο

Αυτές οι εκδόσεις, οι οποίες παρουσιάστηκαν στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο, στοχεύουν να προσφέρουν στους αναβάτες εξειδικευμένες επιλογές για την κάθε διαδρομή.

Kove 800X Rally 2025 6

Το Kove 800X Rally έχει σχεδιαστεί με έμφαση στις αγωνιστικές επιδόσεις, συνδυάζοντας ελαφριά υλικά και τεχνολογίες που το καθιστούν ιδανικό για off-road οδήγηση. Το πλαίσιο διαθέτει αφαιρούμενο υποπλαίσιο από αλουμίνιο και αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης, με μπροστινό πιρούνι διαμέτρου 49 mm και διαδρομή 270 mm, ενώ η πίσω ανάρτηση περιλαμβάνει αμορτισέρ λαδιού-αερίου με διαδρομή 240 mm. Οι τροχοί έχουν διαστάσεις 21 ίντσες μπροστά και 18 πίσω, ενώ το ρεζερβουάρ χωρά 20 λίτρα, προσφέροντας σημαντική αυτονομία. Το βάρος του Rally είναι 179 κιλά χωρίς υγρά, μειωμένο σε σύγκριση με το 800X Pro που ζυγίζει 190 κιλά. Το μεταξόνιο στα 1.545 mm και το ύψος σέλας στα 890 mm ενισχύουν την ισορροπία και την ευελιξία σε εκτός δρόμου εδάφη, ενώ η απόσταση από το έδαφος, αυξημένη στα 293 mm, βελτιώνει τις επιδόσεις σε δύσκολες επιφάνειες. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει μεγάλο μπροστινό δίσκο με διπίστονη δαγκάνα και πίσω δίσκο, και υποστηρίζεται από δικάναλο ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί για off-road χρήση. Ο δικύλινδρος κινητήρας των 799 cc αποδίδει 95 ίππους και τελική ταχύτητα 180 km/h, με πιο κοντή μετάδοση που ευνοεί την απόδοση στο χώμα. Το 800X Rally αναμένεται να διατεθεί παγκοσμίως τον Δεκέμβριο του 2024.

Kove 800X Rally 2025 5

Το Kove 800X GT σχεδιάστηκε για άνεση και ασφάλεια σε ασφάλτινες διαδρομές μεγάλων αποστάσεων, με την προσθήκη ηλεκτρονικού γκαζιού και προηγμένων συστημάτων όπως cruise control, τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Sport, Comfort, Rain, Off-Road) και Traction Control για βελτιωμένη σταθερότητα σε ποικίλες συνθήκες. Στοχεύοντας στην τουριστική χρήση, το 800X GT διαθέτει μεγάλο ρεζερβουάρ 22 λίτρων, τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, υπερυψωμένη ζελατίνα και εργονομικό τρίγωνο οδήγησης για μεγαλύτερη άνεση. Το σύστημα ανάρτησης της KYB είναι ρυθμιζόμενο με διαδρομή 210 mm, ενώ το ύψος σέλας στα 826 mm κάνει την οδήγηση πιο ξεκούραστη. Διαθέτει επίσης διπλούς δίσκους μπροστά με δαγκάνες διπλών εμβόλων για αποτελεσματικό φρενάρισμα.

1 Kove 800X Touring 2025 3

Ο κινητήρας, παρόμοιος με των άλλων μοντέλων της σειράς, αποδίδει 95 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή 8.2 kgm στις 7.500 σ.α.λ., με κεντρική μονάδα ECU της Bosch για αυξημένη απόδοση και ακρίβεια. Με βάρος 182 κιλά χωρίς υγρά, το 800X GT διασφαλίζει σταθερότητα και άνεση στις υψηλές ταχύτητες. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός περιλαμβάνει cruise control, Quickshifter δύο δρόμων, συμπλέκτη μερικής ολίσθησης, ρυθμιζόμενο traction control, αισθητήρες πίεσης ελαστικών, προβολείς LED, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, αμορτισέρ τιμονιού, και μια κάθετη έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών με συνδεσιμότητα.

1 Kove 800X Touring 2025 4

Το Kove 800X GT αναμένεται να κυκλοφορήσει παγκοσμίως το δεύτερο τρίμηνο του 2025, προσφέροντας στους αναβάτες την άνεση και τις τεχνολογίες που χρειάζονται για ασφαλή ταξίδια μακρινών αποστάσεων.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά την EICMA 2024, η Indian Motorcycles παρουσίασε τις νέες της προσθήκες για το 2025, με τρία ολοκαίνουργια μοντέλα και μία διπλή έκδοση
Η Royal Alloy στην EICMA 2024 παρουσίασε παράλληλα με την κλασσική της σειρά (A REAL CLASSIC) και μια ολοκαίνουρια σειρά σκούτερ (NEW GENERATION CLASSIC) με κυρίαρχο χρώμα το πορτοκαλί όσον αφορά το έμβλημα και τα εικαστικά του σκούτερ
Η BMW αναμένεται να παρουσιάσει μια νέα ρετρό έκδοση του R 1200 GS, εμπνευσμένη από το εμβληματικό R 80 G/S της δεκαετίας του ’80
Από το 2025, το GB350 S θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη, με έναν αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 21 ίππων. Η Honda, όμως, φαίνεται να έχει ακόμη πιο φιλόδοξα σχέδια. Την ανάπτυξη του GB500, όπως επιβεβαιώνουν οι τελευταίες κινήσεις της

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.