H CFMOTO εξελίσσει το Zeeho Magnet concept
Διέρρευσαν τα σχέδια του ηλεκτρικού maxi scooter που είδαμε στην EICMA 2022
03.03.2023
Το 800ΝΚ και η έκδοση Explorer του adventure 800MT παρουσιάστηκαν, ενώ παράλληλα υπάρχουν πληροφορίες για superbike με κινητήρα V4 200+ ίππων και streetfighter. Παράλληλα όμως η CFMOTO ασχολείται και με το μέλλον…
Αν θεωρήσουμε πως το μέλλον είναι η ηλεκτροκίνηση, η Κινέζικη εταιρεία ασχολείται και με αυτόν τον τομέα. Στα μέσα του 2022 είδαμε την ηλεκτρική τουριστική μοτοσυκλέτα 300 GT-E και στην έκθεση του Μιλάνου το minimoto Papio Nova.
Παράλληλα η θυγατρική της CFMOTO, η Zeeho, που θα ασχολείται κατ’ εξοχήν με την ηλεκτροκίνηση λάνσαρε το πρώτο της scooter στα τέλη του 2020 και ξεκίνησε την διάθεση στην Κίνα, των δύο πρώτων μοντέλων παραγωγής, ΑΕ8 και ΑΕ8S, στις αρχές του 2022.
Στα τέλη του περασμένου χρόνου η Zeeho παρουσίασε το εντυπωσιακό πρωτότυπο Magnet, ένα μοντέλο που προορίζεται να είναι ο ανταγωνιστής του CE-04 της BMW. Τα νέα σχέδια που διέρρευσαν δείχνουν πως το scooter αποτελεί ρεαλιστικό σχέδιο της εταιρείας.
Οι πληροφορίες σχετικά με το Magnet concept ανέφεραν ότι ήταν ικανό να αναπτύξει ταχύτητα έως και 150 χλμ/ώρα, να επιταχύνει από 0 έως 50 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα, με αυτονομία 200 χλμ. μεταξύ των φορτίσεων.
Τα σχέδια δείχνουν ένα παρόμοιο scooter με το κεντρικό τμήμα, που φιλοξενεί την μπαταρία, να είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και όχι από πλεξιγκλάς. Λειτουργεί ως τμήμα του πλαισίου που αποτελείται από σωληνοειδή τμήματα που εδράζουν στο μπροστινό και πίσω τμήμα των μπαταριών
Όπως το Zeeho Magnet concept, το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μας δείχνει πως το ψαλίδι θα είναι μονόμπρατσο, το πιρούνι ανεστραμμένο (USD), οι δαγκάνες των μπροστινών φρένων θα έχουν ακτινική στήριξη και η τελική μετάδοση θα γίνεται μέσω οδοντωτού ιμάντα. Το μονό αμορτισέρ είναι τοποθετημένο στα αριστερά του ψαλιδιού, όπως στο πρωτότυπο, αλλά με διαφορετική γωνία στήριξης.
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δείχνει επίσης εναλλακτικούς τρόπους ψύξης των μπαταριών που μπορεί να είναι υγρόψυκτες, που θα επέτρεπε υψηλότερη απόδοση αλλά θα κόστιζε ακριβότερα από μια αερόψυκτη έκδοση.
Οι μπαταρίες, είναι εντελώς διαφορετικές από αυτές που φαίνονταν στο πλαίσιο από πλέξιγκλας στο πρωτότυπο. Στο Magnet που είδαμε στην EICMA ήταν κάθετα τοποθετημένες, με δυνατότητα εύκολης προσθαφαίρεσης. Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δείχνει «πακέτο» μπαταριών, μόνιμα τοποθετημένο στο αλουμινένιο πλαίσιο.
Στα σχέδια φαίνεται επίσης η TFT οθόνη που είναι κάθετα τοποθετημένη στο τιμόνι, όπως και στο CFMOTO 800NK.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.