Νεα Μοντελα

To Honda CL 750 θα μπορούσε να ήταν έτσι

Μετά το roadtser έρχεται το scrambler


17.01.2023

Οι Ιάπωνες γραφίστες συνεχίζουν να τροφοδοτούν τα όνειρα όσων θέλουν ο κινητήρας της Honda που τροφοδοτεί τα νέα Transalp και Hornet να χρησιμοποιηθεί και σε νέο-ρετρό μοντέλα


Μετά το πανέμορφο GB 750 που είδαμε πριν λίγες ημέρες, ο Shinji Miyakubo, δημιουργεί το CL 750, βασισμένο στο 500άρι scrambler που παρουσίασε η Honda στην EICMA 2022. Το CL 500 διαθέτει άφθονα ρετρό στοιχεία, εμπνευσμένα από τα αυθεντικά CL των δεκαετιών του 60 και του 70. Διαθέτει τον κινητήρα της σειράς CB500, με χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι, τροχούς 19/17, ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης με διάτρητο προστατευτικό κάλυμμα και προστατευτικές φυσούνες στα καλάμια του πιρουνιού.

honda gb750 photoshop

Honda GB 750

Ο Miyakubo, «έκοψε» τον δικύλινδρο των 500 κ.εκ. «έκρυψε» το άνω μέρος του πλαισόυ του Hornet 750 με ένα ρετρό ρεζερβουάρ και «έραψε» όλο το πίσω τμήμα του CL 500, ψαλίδι, σέλα, υποπλαίσιο, φτερό, και το πιρούνι. Προσθέστε τους τροχούς και τα φρένα… και έτοιμο το CL 750.

421098 23YM CL500

Honda CL 500

Αν η Honda προχωρήσει στην υλοποίηση του project παραμένει θα μπορούσε και εκείνη, όπως και ο Miyakubo, να βασιστεί στο CL 500, που απευθύνεται σε νεανικό κοινό που θέλει να πειραματιστεί με μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να προσαρμόσει (customizing) στα γούστα του.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μέχρι να το κάνουμε θα αναρωτιόμαστε πως είναι να ταξιδεύεις με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Και δεν μιλάμε για 200 και 300 χλμ αλλά για 1.366 και μάλιστα σε 24 ώρες
Αναμφισβήτητα πρόκειται για ένα adventure από τα πλέον ικανά στο χώμα. Η Holy Moly από την Λισαβώνα με αυτό το ρετρό kit θέλει να τονίσει ακόμη περισσότερο την enduro φύση του Tenere
Η εταιρεία του Rimini παρουσιάζει την έκδοση παραγωγής της μοτοσυκλέτας που φέτος αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike
Μετά την έλευση του Ninja ZX-4R το 2023, όλα έδειχναν ότι η Kawasaki θα προχωρούσε στην παραγωγής ενός τουλάχιστον γυμνού μοντέλου με τον ίδιο κινητήρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.