Θα είναι το GB750 το τρίτο μοντέλο της Honda με το νέο κινητήρα;
Ονειρεμένη ψηφιακή απεικόνιση από το Autoby
11.01.2023
Ένας κινητήρας και όχι μόνο αυτός, μπορεί να βρει εφαρμογή σε πολλές μοτοσυκλέτες. Την τελευταία δεκαπενταετία πολλά μοντέλα μιας εταιρείας βασίζονται σε μια κοινή πολυμορφική πλατφόρμα
Η Honda ακολουθεί αυτήν την τάση. Τα CB500 είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα. Adventure, naked, supersport, cruiser και από φέτος scrambler. Η πλατφόρμα NC750 επίσης χρησιμοποιείται και σε scooter, όπως το X-ADV και το Forza 750. Και φτάνουμε στη «νέα γενιά». Το 2023 θα έχουμε ολοκαίνουργια Hornet και Transalp με βάση το νέο κινητήρα των 750 κ.εκ.
Από την ημέρα που είδαμε το Hornet στην Intermot τον περασμένο Οκτώβριο τα σενάρια περί δημιουργίας και μιας modern classic μοτοσυκλέτας έχουν έρθει στο προσκήνιο. Η Honda το 2022 έκανε «άνοιγμα» στην κατηγορία των νέο-ρετρό με την παρουσίαση του CL300 και του GB350 για την Ιαπωνική αγορά και του σχεδόν δίδυμου Hness 350 για την Ινδική.
Αν και προς το παρόν υπάρχουν μόνο εικασίες για την έλευση ενός GB750 το Ιαπωνικό περιοδικό Autoby προχώρησε στην «ψηφιακή κατασκευή» της. Αυτό που κατάφεραν είναι να «εξαφανίσουν» τον μοντέρνο υγρόψυκτο κινητήρα, που δεν πρέπει να κάνει έντονη την παρουσία του σε μια μοτοσυκλέτα που σχεδιαστικά θυμίζει μοντέλα των 70s.
Κατά τα άλλα το GB750 βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο GB 350S. Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με old school φυσούνες, δύο αμορτισέρ, στρογγυλός προβολέας με ασορτί καθρέφτες. Αλουμινένιες χυτές ζάντες κλασσική σχεδίασης και σέλα με ραβδώσεις.
Το αν θα ρίξει η Honda στην αρένα τον ανταγωνιστή των XSR 700 και Z650RS είναι πολύ νωρίς ακόμη να το ξέρουμε, πάντως αν βγει η μοτοσυκλέτα στην παραγωγή με αυτήν την εμφάνιση τότε η Big H θα έχει φτιάξει το best seller της κατηγορίας modern classic.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.