Νεα Μοντελα

EICMA 2017 Lambretta V-Special: Η μεγάλη επιστροφή

Με έντονα τα στοιχεία του παρελθόντος


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  15.11.2017

Η vintage αισθητική και η σύγχρονη τεχνολογία είναι η αποδεδειγμένη συνταγή για την επιτυχία σήμερα. Οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών δημιούργησαν ένα νέο trend που οι αναβάτες το ακολούθησαν. Όμως πλέον δεν υπάρχουν μόνο μοτοσυκλέτες ρετρό αλλά και scooter, που μιμούνται τους προγόνους τους

Για μερικά από αυτά η εποχή που διανύουμε είναι το κατάλληλο timing για να «επιστρέψουν».  Όπως σας είχαμε ενημερώσει εδώ με αφορμή το αφιέρωμα στην ιστορία του ιταλικού scooter, η Lambretta μετά από μακρά απουσία ρίχνεται και πάλι στην αγορά με το ρετρό scooter της. Το ολοκαίνουργιο V-Special.

Lambretta V Special 5

Για να κάνει ηχηρή την επιστροφή της η Lambretta εμπιστεύτηκε το κορυφαίο design studio του Kiska, που έχει σχεδιάσει μερικά από τα πιο όμορφα μοντέλα εταιρειών όπως η ΚΤΜ και η Husqvarna. Μετά από ανταλλαγή απόψεων με την κοινότητα των θαυμαστών της Lambretta, παρουσιάστηκε το νέο μοντέλο το οποίο φέρει αυτούσια συστατικά από τα πρώτα μοντέλα της εταιρείας. Το χαλύβδινο αυτοφερόμενο πλαίσιο, τα σφυρήλατα αλουμινένια μέρη και τα αφαιρούμενα πλαϊνά «μάγουλα» - που θα είναι διαθέσιμα και σε carbon – «φωνάζουν» την ιστορία των 60 χρόνων της Lambretta.

Lambretta V Special 7

Κάτω από το vintage κουστούμι της η V-Special κρύβει αρκετή τεχνολογία και σύγχρονα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή της. Μερικά από τα σημαντικότερα είναι τα δισκόφρενα στον εμπρός και πίσω τροχό, τα φωτιστικά led, η συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth και μια «έξυπνη» οθόνη, που φέρνει το αρχικό πάνελ οργάνων στον 21o αιώνα περιλαμβάνοντας μία ψηφιακή οθόνη που συνδυάζεται με αναλογικό ταχύμετρο.

Lambretta V Special 8

Οι κινητήρες που θα διατίθεται είναι τρεις: 50, 125 και 200 κ.εκ. Τα σύγχρονα αερόψυκτα μηχανικά σύνολα σε συνδυασμό με την όμορφη σχεδίαση εγγυώνται ένα λαμπρό μέλλον το οποίο η Lambretta προτίθεται να προωθήσει με δίκτυο διανομής σε παγκόσμιο επίπεδο.

Lambretta V Special 2

Οι τιμές για την ευρωπαϊκή αγορά θα κυμαίνονται στο μοντέλο των 50 κ.εκ. μεταξύ 2.700 και 3.000€ στο μοντέλο των 125 κ.εκ. από 3.200 έως 3.400€ και στο μεγαλύτερο των 200 κ.εκ. περίπου 4.000€.

Η διάθεση τους αναμένεται να αρχίσει τον Φεβρουάριο του 2018, ενώ στα πλάνα του εργοστασίου βρίσκονται sport μοντέλα, μεγαλύτερη σε κυβισμό κινητήρες , ακόμη και ηλεκτρικά scooter.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης το ρετρό μοντέλο της Honda θα παρουσιαστεί για τη ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος του 2024
Μπορεί να μην είναι φτηνό και να μην διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά όμως η σχεδίαση του, κατά κύριο λόγο, έχει κάνει πολλούς να το αποκτήσουν
Η Ινδική εταιρεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της. Μετά το Guerrilla με τον κινητήρα των 450 κ.εκ., «έρχεται» μεγαλύτερο scrαmbler
Κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου, η Vmoto Limited παρουσίασε το πρωτότυπο της μπαταρίας εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης και διοργάνωσε μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ ηλεκτρικών και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποδεικνύοντας πως τα προϊόντας της μπορούν να δώσουν λύσεις για αστική μετακίνηση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.