Νεα Μοντελα

QJ Motor: Ετοιμάζει νέο 2κύλινδρο adventure 650 κ. εκ.

Πολύ πιθανό να έρθει Ευρώπη


01.10.2021

Ένα νέο adventure μεσαίου κυβισμού έχει στα σκαριά η Κινεζική QJ Motor, στην οποία μεταξύ άλλων ανήκει και η Ιταλική Benelli.

Το εν λόγω adventure θα φέρει έναν ολοκαίνουργιο 2κύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα χωρητικότητας 650 κ. εκ. σύμφωνα με όσα αναφέρει η βρετανική ιστοσελίδα bennetts.co.uk.

Ο κινητήρας θυμίζει τον V-Twin της Suzuki που μετρά περισσότερα από 20 χρόνια ζωής και τροφοδοτεί μοντέλα όπως το δημοφιλές V-Strom 650. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η απόδοσή του θα κυμαίνεται στους 70 hp και εφόσον επιβεβαιωθούν τότε θα μιλάμε για ένα μοντέλο που θα τοποθετείται απέναντι στα Yamaha Tenere 700, Suzuki V-Strom 650 και Morini X-Cape.

Στις φωτογραφίες διακρίνονται ακτινωτοί τροχοί που μοιάζουν να είναι διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών, ενώ το πλαίσιό του είναι ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιούν τα μοντέλα της Benelli. Το μπροστινό τμήμα παραπέμπει σε σύγχρονες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας. Βλέπουμε πιρούνι upside-down, φρένα της Brembo, χαμηλό φτερό μπροστά καθώς και προστατευτική ποδιά κινητήρα.

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης μεγάλο ρεζερβουάρ στο οποίο υπάρχει στρογγυλό λογότυπο που δεν αποκαλύπτεται. Αυτό μπορεί να είναι είτε της Benelli είτε της QJ Motor.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το νέο μοντέλο που ετοιμάζει ο Κινεζικός Κολοσσός και το οποίο δεν αποκλείεται να έρθει και στην Ευρώπη με τα λογότυπα της Benelli. Ίσως μάθουμε κάποια παραπάνω στοιχεία στην επερχόμενη EICMA 2021 όπου η Benelli QJ θα είναι παρούσα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.