EICMA 2021: Οι παρόντες, οι απόντες και το μεγάλο ερωτηματικό

Η 78η εκδοχή της κορυφαίας έκθεσης θα διαδεχθεί από 23 έως 28 Νοεμβρίου


27.09.2021

Ο κόσμος της μοτοσυκλέτας και συνολικά των δύο τροχών αδημονεί για την στιγμή που θα μπορέσει να επιστρέψει και πάλι στους εκθεσιακούς χώρους για να μπορέσει να περιεργαστεί τα νέα μοντέλα των κατασκευαστών από κοντά.

Κείμενο: Μένιος Κατής

Η πανδημία του Covid-19 προκάλεσε τεράστιο πλήγμα στις διεθνείς (και όχι μόνο) εμπορικές εκθέσεις (κάθε είδους) και μένει να δούμε ποια θα είναι η επόμενη μέρα σε αυτόν τον τομέα. Στο Μιλάνο, πάντως, προετοιμάζονται πυρετωδώς για την EICMA 2021.

Η 78η εκδοχή της κορυφαίας έκθεσης η οποία έχει ως μότο το «Bentornata Adrenalina» («Καλωσόρισες αδρεναλίνη»), θα διαδεχθεί από 23 έως 28 Νοεμβρίου του 2021 στον εκθεσιακό χώρο Fiera Milano, με κορυφαία εργοστάσια να δηλώνουν συμμετοχή προετοιμάζοντας το έδαφος για πολλές και σημαντικές πρεμιέρες.

Οι παρόντες

Το επίπεδο συμμετοχών είναι πολύ υψηλό με τα ονόματα των κατασκευαστών να προκαλούν δέος και να μας προετοιμάζουν για μια έκθεση στα πρότυπα της προ-Covid 19 εποχής.

Κατ' αρχήν υπάρχει η υποστήριξη των Ιαπώνων, με τις Honda, Yamaha, Suzuki και Kawasaki να δείχνουν έμπρακτα την εμπιστοσύνη και την υποστήριξή τους στην EICMA.

Και δεν είναι βέβαια μόνο αυτές. Στο ιταλικό Σαλόνι θα βρίσκονται επίσης το Gruppo Piaggio (Aprilia, Piaggio, Moto Guzzi, Vespa), η Triumph, η Royal Enfield, η MV Agusta, η Fantic Motor (μαζί και η Minarelli), η Benelli QJ, η Kymco και η Sym. Αυτές είναι μέχρι στιγμής οι εταιρείες που έχουν δηλώσει συμμετοχή και δεν αποκλείεται να προστεθούν και κάποιες άλλες μέσα στο επόμενο διάστημα. 

Oι απόντες

Διαφορετικό δρόμο όσον αφορά στην προσέγγιση των μεγάλων εκθέσεων ακολουθεί η BMW η οποία αποφάσισε να επενδύσει στα ψηφιακά events παρουσίασης των νέων της μοντέλων είτε πρόκειται για αυτοκίνητα είτε για προϊόντα της Motorrad. Ανάλογη τακτική φαίνεται πως ακολουθεί και το Pierer Group με τις KTM, Husqvarna και Gas Gas να απουσιάζουν από την EICMA 2021.

Τα ερωτηματικά

To μεγαλύτερο ερωτηματικό αυτή τη στιγμή είναι η Ducati η οποία δεν έχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της. Η πρόσφατη ανακοίνωσή της για παρουσίαση της προϊοντικής της γκάμας για το 2022 μέσω μιας σειράς ψηφιακών events στο πλαίσιο του Ducati World Première 2022, ενδεχομένως να υποδηλώνει τις προθέσεις της προαναγγέλλοντας παράλληλα την νέα στρατηγική που θα υιοθετήσει η εταιρεία όσον αφορά στις μεγάλες εκθέσεις μοτοσυκλετών.

Άλλο ένα ερωτηματικό είναι και η Bimota η οποία προς το παρόν δεν έχει δηλώσει συμμετοχή στην EICMA 2021. Θυμίζουμε ότι από τον Οκτώβρη του 2019 ο μικρός οίκος από το Rimini βρίσκεται υπό τη σκέπη της Kawasaki. Με δεδομένο ότι η εταιρεία από το Akashi θα είναι παρούσα στην φετινή EICMA, είναι πολύ πιθανό να πράξει το ίδιο και η Ιταλική μάρκα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.