Νεα Μοντελα

EICMA 2017 Kymco XCiting S 400i: «Προχωρημένη» μετακίνηση

Σχεδίαση που συνδυάζεται με τεχνολογία


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  08.11.2017

Η Kymco αποτελεί τον πιο δραστήριο κατασκευαστή στον χώρο των scooter. Αυτό το αποδεικνύει με πολλούς τρόπους

 Ένας από αυτούς είναι και το νέο XCiting S 400i. Ένα υπερσύγχρονο και υπεράνετο maxi scooter που προορίζεται για αστική και περιαστική μετακίνηση.

Ο νέος σχεδιασμός το μοντέλο κλέβει τις εντυπώσεις. Το μπροστινό μέρος του το κάνει περισσότερο σπορ από τον προκάτοχο του χωρίς να χάνει ίχνος της χρηστικότητας του που παραμένει στα υψηλότερα επίπεδα της κατηγορίας. Σε πλήρη αρμονία και το πίσω μέρος που υιοθετεί την γωνιώδη και sport σχεδίαση του μπροστινού.

Kymco XCiting S 400i 4

Μεγάλη ζελατίνα, χώρος για το πόδια, τεράστια σέλα και για τους δύο επιβαίνοντες, η οποία ανοίγει σε δύο μέρη για πιο εύκολη πρόσβαση και χωράει πολλά περισσότερα από ένα full face κράνος. Επιπλέον το XCiting S 400i διαθέτει φώτα led με λειτουργία DRL (Daytime Running Lights), ενώ είναι εξοπλισμένο με το «έξυπνο» σύστημα Noodoe που είχαμε δει οδηγώντας το κορυφαίο AK550 της εταιρείας.

Kymco XCiting S 400i 3

Παρεμβάσεις όμως έχουν γίνει και στο πλαίσιο με γνώμονα την σταθερότητα και καλύτερη οδική συμπεριφορά του scooter κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Μια νέα βάση στον κινητήρα και διπλή γέφυρα στο πιρούνι, όπως και στις μοτοσυκλέτες, αυξάνουν την ακαμψία.

Kymco XCiting S 400i 5

Ο κινητήρας τεχνολογίας G5-SC, είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος και διαθέτει 399 κ.εκ. Η ιπποδύναμη του η οποία ανέρχεται στους 36,1 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή του που φτάνει τα 3,7 kgm στις 6.250, το αναδεικνύουν ως ένα από τα ισχυρότερα scooter της κατηγορίας.

Στα φρένα συναντάμε δύο κυματιστά δισκόφρενα μπροστά με ακτινικής στήριξης διέμβολες δαγκάνες και έναν ακόμη πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης το ρετρό μοντέλο της Honda θα παρουσιαστεί για τη ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος του 2024
Μπορεί να μην είναι φτηνό και να μην διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά όμως η σχεδίαση του, κατά κύριο λόγο, έχει κάνει πολλούς να το αποκτήσουν
Η Ινδική εταιρεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της. Μετά το Guerrilla με τον κινητήρα των 450 κ.εκ., «έρχεται» μεγαλύτερο scrαmbler
Κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου, η Vmoto Limited παρουσίασε το πρωτότυπο της μπαταρίας εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης και διοργάνωσε μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ ηλεκτρικών και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποδεικνύοντας πως τα προϊόντας της μπορούν να δώσουν λύσεις για αστική μετακίνηση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.