Νεα Μοντελα

EICMA 2017 Husqvarna Vitpilen 701: Φουτουριστικό cafe racer

Έπεται το Svartpilen


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  08.11.2017

Το Vitpilen 701 της Husqvarna, που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά πριν από δύο χρόνια, παρουσιάστηκε στο Μιλάνο ως μοντέλο παραγωγής για το 2018

Το Vitipilen παρουσιάστηκε στο Μιλάνο μαζί με το concept, Svartpilen 701. Και οι δύο μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούν τον κινητήρα των 692.7κ.εκ. με τον οποίο “ντριφτάρει” ήδη το 701 Supermoto και το 701 Enduro. Δέν είναι άλλος από τον γνωστό μονοκύλιδνρο κινητήρα της “μαμάς” KTM που κινεί τα 690 SΜ, 690 Enduro και 690 Duke, με τους 75 ίππους και τα 7,3 kg-m ροπής.

Vit 1

Η Husqvarna επιβεβαίωσε ότι το Vitpilen 701 θα είναι διαθέσιμο το πρώτο τρίμηνο του 2018, μαζί με το Vitpilen 401 και το Svartpilen 401, που ομοίως χρησιμοποιούν τον μονοκύλινδρο κινητήρα 373,2κ.εκ. του 390 Duke της KTM.

Το Vitpilen 701 εξοπλίζεται με ride by wire και ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης. Φρένο σε αυτή την πανέμορφη μοτοσυκλέτα βάζουν μπροστά ένα δισκόφρενο 320mm με την ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα της Brembo τεσσάρων εμβόλων και πίσω ένας δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου. Οι αλλαγές στο εξάρι κιβώτιο επιτυγχάνονται με συμπλέκτη ολίσθησης για απροβλημάτιστα κατεβάσματα.

Vit 5

Στις αναρτήσεις συναντάμε την WP με ενα ανεστραμένο πιρούνι 43mm και μονό αμορτισέρ πίσω. Το πλαίσιο του Vitpilen είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και το βάρος της κενό 157 κιλά.

Vit 7

Περιμένουμε πως και πως να πιάσουμε στα χέρια μας ένα από αυτά τα εξωπραγματικά μοντέλα της Husqvarna. Ποιος ξέρει μπορεί με τη τη διαστημική τους σχεδίαση να μας ταξιδέψουν μέχρι το φεγγάρι!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.