Νεα Μοντελα

QJ Motor SRT 700: Νέο Adventure, με ολοκαίνουργιο κινητήρα

Δεν αποκλείεται να αποτελέσει τη βάση για το νέο Benelli TRK


27.08.2021

Το νέο μεσαίο Adventure που θα κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες στην Κίνα, εφοδιάζεται με τον ολοκαίνουργιο δικύλυνδρο παράλληλο 700 κ. εκ. που έχει και το γυμνό SRK700.

Κείμενο: Μένιος Κατής

Στην έκθεση μοτοσυκλέτας του Πεκίνου που διεξήχθη τον περασμένο Μάιο, ένα από τα μοντέλα που έκλεψαν την παράσταση στο τεράστιο περίπτερο της QJ Motor ήταν το SRK700.

Ένα γυμνό streetfighter που διαθέτει έναν καινούργιο τετράχρονο υγρόψυκτο δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα 700 κ. εκ. (693 κ. εκ. για την ακρίβεια). Η απόδοση που ανακοίνωσε η εταιρεία είναι 75 hp @ 8.750 σ.α.λ και 68.2 Nm ροπής @ 6.250 σ.α.λ. Και απ' ότι φαίνεται δεν θα είναι το μοναδικό μοντέλο στο οποίο ο Κινεζικός Κολοσσός θα χρησιμοποιήσει τον καινούργιο κινητήρα.

Προσφάτως η εταιρεία έλαβε την απαραίτητη έγκριση τύπου για μια νέα Adventure μοτοσυκλέτα με την ονομασία SRT 700, η οποία μάλιστα θα κυκλοφορήσει σε τέσσερις εκδόσεις: με ή χωρίς βαλίτσες και ακτινωτούς τροχούς ή ζάντες αλουμινίου.

Σε σχέση με το μεγαλύτερο QJ Motor SRG 750 που εφοδιάζεται με τον 2κύλινδρο σε σειρά των 754 κ. εκ. (σ.σ. αποδίδει 77 hp), το SRT 700 είναι σχεδόν 15 κιλά ελαφρύτερο.

Η εμπορική διάθεση του μεσαίου Adventure στην αγορά της Κίνας θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες.

Σενάρια για το νέο Benelli TRK

Δεδομένου ότι η QJ Motor όπως και η Benelli ανήκουν στην Qianjiang, έχουν ήδη ξεκινήσει να κυκλοφορούν σενάρια που θέλουν το SRT 700 να αποτελεί το μοντέλο πάνω στο οποίο θα βασιστεί το νέο TRK. Τώρα αν αυτό θα έχει τον νέο κινητήρα 700 κ. εκ. ή εκείνον του SRG 750, που χρησιμοποιείται ήδη στα Benelli 752S και Leoncino 800, κανείς δεν μπορεί να πει μετά βεβαιότητας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά το adventure 703 F και το supersport 703 RR η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε και το crossover 703 T με ισχύ 102 ίππων
Μιλάμε για ένα από τα τέσσερα πρωτότυπα που λέγεται ότι εξέλιξε η ιαπωνική εταιρεία πριν από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1969
Όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα οι οποίες αναφέρουν πως μιας τετρακύλινδρη Honda 400 κ.εκ., θα είναι διαθέσισμη με το σύστημα E-Clutch
Το τμήμα Unica της ιταλικής μάρκας δίνει την ευκαιρία σε όποιον το επιθυμεί να κατασκευάσει την δική του μοναδική μοτοσυκλέτα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.