Η Κινεζική Zeths παρουσίασε δικύλινδρο V κινητήρα 1.000 κ. εκ.
Έρχονται Κινέζοι με χιλιάρια!
15.07.2021
Άλλη μια εταιρεία έρχεται να προστεθεί στη λίστα των Κινέζων κατασκευαστών που κατασκευάζουν ή έχουν στα σκαριά κινητήρες μεσαίου και μεγάλου κυβισμού που χρησιμοποιούνται ή θα χρησιμοποιηθούν σε επερχόμενα μοντέλα
Κείμενο: Μένιος Κατής
Μετά την Benelli με τον τρικύλινδρο 1200άρη που είδαμε στο GT (δείτε εδώ), την CFMoto με τον δικύλινδρο παράλληλο 800άρη που προέκυψε από την συνεργασία με την ΚΤΜ (δείτε εδώ), τον τρικύλινδρο σε σειρά 1.000 κ. εκ. που ετοιμάζει η Zontes (δείτε εδώ) και τον τετρακύλινδρο σε σειρά 700 κ. εκ. της Benda (δείτε εδώ), άλλη μια εταιρεία ετοιμάζεται να μπει στο παιχνίδι.
Πρόκειται για την Zeths, η οποία μέχρι πρότινος κατασκεύαζε μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού χρησιμοποιώντας κινητήρες της Lifan. Η εν λόγω εταιρεία παρουσίασε προ ημερών έναν νέο κινητήρα τον οποίο ονομάζει ZT 1000. Πρόκειται για ένα δικύλινδρο σε διάταξη V 60 μοιρών υγρόψυκτο μοτέρ με δύο εκκεντροφόρους που εξελίχθηκε από την ίδια την Zeths.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που έκανε η εταιρεία ο κινητήρας αποδίδει 82 hp @ 8.000 σ.α.λ. 90 Nm ροπής @ 5.500 σ.α.λ. και ζυγίζει 93 κιλά. Το καλό με αυτόν τον κινητήρα είναι πως με κάποιες μικρές τροποποιήσεις οι τιμές απόδοσης μπορούν να αυξηθούν, όπως ανέφεραν στελέχη της Zeths. Αρχικά προορίζεται για μοντέλα cruiser και εν συνεχεία θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα.
Παράλληλα, η εταιρεία παρουσίασε και κάποια σχέδια νέων μοντέλων με κινητήρες χωρητικότητας από 1.000 έως 1.200 κ. εκ. όπως επίσης και μια σπορ μοτοσυκλέτα με δικύλινδρο κινητήρα 500 κ. εκ. της Loncin, το οποίο θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβρη.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.