Δοκιμές

Δοκιμή VOGE DS900X 2024: Πλήρες, καλοφτιαγμένο και ικανό (Video)

Ένα ακόμη σοβαρό δείγμα γραφής της κινέζικης εταιρείας


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  06.08.2024

Γνωρίζοντας την τιμή του, θα εστιάσουμε στα χαρακτηριστικά και στο τι προσφέρει στον αναβάτη του

Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος

Από την EICMA 2022, όταν παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτότυπου, αναμενόταν με μεγάλη προσμονή, καθώς ήταν αρκετοί εκείνοι που είδαν στο DS900X τη μελλοντική τους μοτοσυκλέτα.

Όλα όμως είχαν ξεκινήσει τρία χρόνια νωρίτερα. Στην έκθεση του Μιλάνου η Loncin παρουσίασε τη VOGE, με σκοπό την καθιέρωσή της στις σημαντικές αγορές της Ευρώπης και της Β. Αμερικής. Ο κινεζικός κολοσσός, άμεσος συνεργάτης της BMW Motorrad από το 2005, αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί στην ήπειρό μας. Το γεγονός έκανε πιο εύκολο το έργο εταιρειών σε Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Γερμανία, Πολωνία, Ρωσία και των Σκανδιναβικών χωρών που ενδιαφέρθηκαν άμεσα για το νέο εγχείρημα. Οι «μνηστήρες» από την εγχώρια αγορά δικύκλου ήταν αρκετοί, αλλά τελικά επικράτησε η Mototrend, μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο του δικύκλου από το 1997 και έχει γίνει ευρέως γνωστή από την αντιπροσώπευση της Kymco.

VOGE DS900X 2024 2wo 2

Θα μπορούσε να αποτελέσει κακό οιωνό, μιας και η έλευση της VOGE στην Ευρώπη συνέπεσε με την εποχή της έξαρσης του κορονοϊού και της πρώτης μεγάλης καραντίνας. Θυμόμαστε τη συνέντευξη, εξ αποστάσεως λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Mototrend κ. Διογένη Χιωτάκη. Στις αρχές Απριλίου του 2020 τα πρώτα μοντέλα (500DS, 300R, 500R, 300AC) είχαν έρθει στη χώρα μας, αλλά τα βλέπαμε μόνο σε φωτογραφίες.

Από την Chongqing στην Ελλάδα

Η ανάληψη της αντιπροσωπείας από μια σοβαρή εταιρεία με μεγάλη εμπειρία στον χώρο και ένα ικανό δίκτυο επίσημων συνεργατών αποτελούσε εγγύηση. Σε συνδυασμό με τα πρώτα εξαιρετικά «δείγματα γραφής» της VOGE στην εμπορική κατηγορία των adventure-crossover, όπως το 500DS και λίγο αργότερα το 300DS, δόθηκε η απαιτούμενη ώθηση, καθιερώνοντας τη νεοσύστατη εταιρεία στη συνείδηση των μοτοσυκλετιστών. Κοινός παρονομαστής όλων των μοντέλων η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, ο πλήρης εξοπλισμός, το όμορφο design, οι προσιτές τιμές. Από τότε μέχρι σήμερα, εκατοντάδες μοτοσυκλέτες της VOGE κυκλοφορούν στη χώρα μας, με τη μάρκα να επεκτείνει συνεχώς την γκάμα της.

VOGE DS900X 2024 China 2WO 1

Το πρωτότυπο DS900X που οδηγήσαμε στην Κίνα

Σε εκείνην τη συνέντευξη (δείτε περισσότερα εδώ), πίσω από τα κατεβασμένα ρολά της Mototrend, είχαμε μάθει πως η VOGE θα παρουσίαζε μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού πέρα από αυτά των 125, των 300 και 500 κ.εκ. Έτσι στην EICMA 2022 είδαμε για πρώτη φορά το DS900X, το 2023 το πρωτότυπο «ταξίδεψε» στην ελληνική έκθεση, ενώ την ίδια χρονιά στην έκθεση του Μιλάνου παρουσιάστηκε η τελική έκδοση. Λίγες μέρες προτού γίνει κάτι αντίστοιχο στη χώρα μας, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε πρώτοι στον κόσμο στην Κίνα, αφού η Mototrend διοργάνωσε μια αποστολή, πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα, στο εργοστάσιο της Loncin, στην πόλη Chongqing. Ξεναγηθήκαμε στις εγκαταστάσεις, είδαμε τα ποιοτικά στάνταρ βάσει των οποίων παράγονται οι μοτοσυκλέτες και τα scooter της VOGE. Κάπου εκεί υπήρχε και η ξεχωριστή γραμμή παραγωγής για μοντέλα και κινητήρες που κατασκευάζονται για λογαριασμό της BMW.

Η συγγένεια

Η συνεργασία Κινέζων και Γερμανών κρατάει από το 2005 και το DS900X είναι το δεύτερο μοντέλο της που προέρχεται από αντίστοιχο των Βαυαρών. Το πρώτο ήταν το scooter SR4 Max, το δεύτερο είναι η ναυαρχίδα της εταιρείας DS900X, που φέρει τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 895 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στα F800GS και F900GS του 2024, ο οποίος κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Loncin. Με αυτόν θα ασχοληθούμε λίγο πιο κάτω.

VOGE DS900X 2024 2wo 3

«Παγκόσμια» μοτοσυκλέτα

Από την πρώτη στιγμή είχαμε γράψει πως εκτός από την τεχνική βάση το μοντέλο της VOGE θα προσελκύσει το ενδιαφέρον, διότι πίσω από τη δημιουργία του κρύβονται πένες Ευρωπαίων σχεδιαστών. Όλες οι επιλογές είναι μοντέρνες, ως ένα σημείο εκλεπτυσμένες, χωρίς να ξεφεύγουν από τα σχεδιαστικά πρότυπα της κατηγορίας, ακολουθώντας τον δρόμο που έχουν χαράξει κυρίως οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές, λιγότερο οι Ιάπωνες, μένοντας μακριά από την κινεζική αισθητική.

VOGE DS900X 2024 2wo 9

Γωνιώδεις επιφάνειες, ρύγχος στο μπροστινό μέρος, «βλέμμα γεμάτο αποφασιστικότητα» από τον LED-DRL προβολέα. Προστασίες από ρυθμιζόμενη ζελατίνα (χειροκίνητα σε δύο θέσεις), χούφτες, κάγκελα, ποδιά. Ντίζες, καλώδια, σωληνώσεις τακτοποιημένα, συντηρητική, κατά τη γνώμη μας, επιλογή χρωμάτων και γραφικών. «Γεμάτο» μπροστά, πιο «άδειο» πίσω με τη σχάρα να μη συνάδει με την ποιοτική εικόνα, αλλά να φαίνεται ανθεκτική στο φόρτωμα και το τελικό της εξάτμισης να είναι τοποθετημένο στο σωστό ύψος, με ένα όμορφο carbon look προστατευτικό να μην αφήνει το πόδι του συνεπιβάτη σε «στενή επαφή» μαζί του.
Υποδέχεται τον αναβάτη του σε μια καλοσχεδιασμένη-άνετη σέλα, με μια μεγάλη και ευκρινέστατη υπό όλες τις συνθήκες TFT οθόνη να φροντίζει για την ενημέρωσή του, πολλούς διακόπτες στις γνώριμες θέσεις τους, με το αριστερό μπλοκ να μοιάζει με αυτό των KTM 790/890 Adventure. Όλα επικεντρωμένα στην ευρωπαϊκή αισθητική.

VOGE DS900X 2024 2wo 6

Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του DS900X, εκτός από τη γενικότερη ποιοτική εικόνα, είναι το επίπεδο εξοπλισμού του, αφού προσφέρει κυριολεκτικά τα πάντα. Ως εκ τούτου δεν θα χρειαστεί να βάλετε το χέρι στην τσέπη μετά την αγορά του.
Γκάζι Ride-by-Wire
 4 χαρτογραφήσεις (Sport, Enduro, Street, Rain)
Quick sfifter up & down για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη
 Μονόδρομος συμπλέκτης
 Cruise Control
 TCS σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
 Fast Ace αμορτισέρ τιμονιού
 Σύστημα LCA υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας
 TPMS σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
 Φωτιστικά FULL LED (προβολέας με DRL)
 Έγχρωμη Οθόνη TFT 7” με πλήρεις ενδείξεις και αυτόματη εναλλαγή φωτισμού ημέρας/νύχτας
 Συνδεσιμότητα BlueTooth με δυνατότητα πλοήγησης
 DASH CAM (κάμερα καταγραφής διαδρομών)
 KEYLESS σύστημα εκκίνησης (η τάπα βενζίνης ανοίγει με κλειδί)
 Μονόδρομος συμπλέκτης
 BREMBO φρένα
 KYB πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43mm
 KYB πλήρως ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ
 Ελαστικά Pirelli Scorpion
 Έξτρα προβολείς ομίχλης LED
 Ρυθμιζόμενες μανέτες
 Προστατευτικές χούφτες
 Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας χειροκίνητα σε δύο θέσεις
 Θερμαινόμενη σέλα
 Θερμαινόμενα γκριπ
 Άγκιστρο ασφάλισης κράνους
 Πρίζα παροχής ρεύματος 12V
 Θύρα φόρτισης USB
 Ανοξείδωτα πλευρικά προστατευτικά κάγκελα και σχάρα
 Πλάγιο & κεντρικό σταντ

Δική σου

Έχουμε γράψει πολλές φορές πως με το πού ανέβεις πάνω σε μοτοσυκλέτα της Honda, αισθάνεσαι μια οικειότητα. Κάτι αντίστοιχο νοιώσαμε με το DS900X. Η θέση οδήγησης σε κάνει άμεσα να νοιώσεις άνετα μαζί της. Με ύψος 1,75cm το εργονομικό τρίγωνο δεν σε βάζει ούτε μέσα, αλλά ούτε και πάνω στη μοτοσυκλέτα, με τον κορμό να γέρνει ελάχιστα προς τα εμπρός και τα πόδια να πατάνε σε φυσιολογική θέση στα μαρσπιέ. Δεν θα έπρεπε να σε «κλειδώνει» τόσο πάνω της, αλλά να σου αφήνει λίγη ελευθερία κινήσεων. Πιστεύουμε πως αναβάτης άνω του 1,80cm θα στριμωχτεί. Από την άλλη όμως, ακόμη και πιο μικρού αναστήματος να είναι, θα μπορέσει να πατήσει στο έδαφος με τα δύο πόδια, με αποτέλεσμα μανούβρες-ελιγμοί να γίνονται εύκολα. Με αυτόν τον τρόπο η διαχείριση των 235 κιλών – τα οποία εξαφανίζονται όταν βρίσκεστε εν κινήσει –γίνεται χωρίς κανένα πρόβλημα, με σύμμαχο το μεγάλο κόψιμο και τον μοχλό που σου δίνει το τιμόνι.

VOGE DS900X 2024 2wo 8

Ομολογουμένως οι Κινέζοι έχουν δώσει πολύ μεγάλη προσοχή στην κατασκευή του DS900X. Η σχεδίαση της σέλας σε κρατάει ξεκούραστο, γιατί έχουμε οδηγήσει adventure και μετά από 100 χιλιόμετρα θέλαμε να πάμε για μασάζ. Η οθόνη TFT είναι από τις καλύτερες σε ευκρίνεια που έχουμε δει. Μόνο με τις αντίστοιχες της BMW μπορεί να συγκριθεί. Αλλά υπάρχουν και δύο λεπτομέρειες που θα έπρεπε να είχαν προσέξει περισσότερο κατά την εξέλιξη. Κατά τη γνώμη μας αποτελεί δείγμα απειρίας. Είναι διαφορετικό να εξελίσσεις μοτοσυκλέτες 25 χρόνια και άλλο να το κάνεις τα τελευταία 5. Όπως έχουμε ξαναγράψει, οι Κινέζοι κατασκευαστές σε κάθε νέα γενιά μοτοσυκλετών κάνουν άλματα μπροστά, φτάνοντας γρήγορα σε πολύ υψηλά επίπεδα.

VOGE DS900X 2024 2wo 5

Αν είχαμε οδηγήσει περισσότερο το μοντέλο προπαραγωγής στη μικρή ιδιωτική πίστα της Loncin, ίσως να τα είχαμε επισημάνει. Τουλάχιστον το ένα από τα δύο, γιατί στο κατάμαυρο DS900X στην Κίνα δεν ήταν τοποθετημένο το κεντρικό σταντ για να μπορέσουμε να δούμε πως ο βραχίονας που θα πατήσει ο αναβάτης βρίσκεται κάτω ακριβώς από το μαρσπιέ του συνεπιβάτη με αποτέλεσμα να κάνει δύσκολο το ανέβασμα. Μικρό το κακό…
Το δεύτερο ήταν ο θερμός αέρας του βεντιλατέρ που ενοχλεί τη γάμπα του αναβάτη. Ειδικά όταν το οδηγείς σε ακατάλληλες συνθήκες με 40+ βαθμούς Κελσίου. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε το εξής. Κανένας κατασκευαστής δεν εξελίσσει ένα μοντέλο σε ακραίες καιρικές συνθήκες, όπως αυτές που βιώνουμε στη χώρα μας το καλοκαίρι. Υπό νορμάλ θερμοκρασίες με 30 έως 34 βαθμούς, όταν δηλαδή «επιτρέπεται» να οδηγήσουμε μοτοσυκλέτα, το θέμα με τον θερμό του αέρα του βεντιλατέρ θα γινόταν και πάλι αισθητό αλλά όχι ενοχλητικό. Το ίδιο ισχύει και με τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται σε όλες ανεξαιρέτως τις μοτοσυκλέτες από 600 κ.εκ. και άνω. Πριν από δέκα χρόνια οι θερμοκρασίες που δουλεύουν τα Euro5 μοτέρ απλά δεν υπήρχαν.

Ο πυρήνας

Το DS900X είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιεί κινητήρα που έχουμε δει στα BMW. Μέχρι τώρα υπήρχαν αντίγραφα των δικύλινδρων των 500κ.εκ. της Honda, των 650 κ.εκ. της Kawasaki, των 650κ.εκ. (V2) της Suzuki και των 800 κ.εκ. της ΚΤΜ σε πληθώρα μοτοσυκλετών Κινέζων κατασκευαστών.

VOGE DS900X 2024 2wo 91

H Loncin συνεργάζεται με την BMW από το 2005. Υπό γερμανική σχεδίαση και επίβλεψη κατασκεύασαν αρχικά μονοκύλινδρους κινητήρες 650 κ.εκ., ενώ από το 2013 δικύλινδρους σε σειρά 850 κ.εκ. Δύο χρόνια αργότερα υπογράφεται σύμφωνο συνεργασίας που αφορά τα scooter της βαυαρικής εταιρείας, ενώ από το 2018 στο κινεζικό εργοστάσιο παράγονται τα C 400.Τον ίδιο χρόνο, αποφασίζει να λανσάρει τη δική της μάρκα premium μοτοσυκλετών.

Ο δοκιμασμένος δικύλινδρος σε σειρά, με αρκετούς μηχανικούς θορύβους όπως τα «ξαδέλφια του», παράγει 95,2 ίππους στις 8.250 rpm και 9,7 kgm ροπή στις 6.000 rpm. Και μπορεί να αποδίδει 10 ίππους λιγότερους από τον αντίστοιχο που χρησιμοποιείται στο F 900 GS, αλλά εκπέμπει λιγότερο από 100 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Άρα κυκλοφορείτε με μια μοτοσυκλέτα που ρυπαίνει λιγότερο το περιβάλλον. Επιπλέον, είναι πολύ οικονομικός σε κατανάλωση (μέση κατανάλωση 6lt στα 100km), αν και έχει τεράστια αποθέματα δύναμης και ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών, με τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 210km/h.

VOGE DS900X 2024 2wo 994

Το κιβώτιο έξι σχέσεων με στάνταρ το quick shifter έχει πολύ καλή κλιμάκωση, είναι πολύ θετικό στις αλλαγές, συνεργαζόμενο άψογα με έναν αρκετά μαλακό συμπλέκτη.

Χωρίς IMU (μονάδα μέτρησης αδράνειας) δεν διαθέτει ABS και Traction Control με λειτουργία στροφής (cornering), αλλά και άλλα ηλεκτρονικά όπως έλεγχο φρένου κινητήρα, έλεγχο σούζας και ανύψωσης πίσω τροχού. Βέβαια, αν τα παρείχε όλα αυτά, θα κόστιζε πολλά περισσότερα.

Χωρίς εκπτώσεις

Το πλαίσιο τύπου γέφυρας μοιάζει με αυτό των μοντέλων με τον δικύλινδρο της BMW, που «ευθύνεται» για τη σταθερότητα που επιδεικνύει η μοτοσυκλέτα κάτω από όλες τις συνθήκες.Το μεταξόνιο βρίσκεται στο άνω όριο της κατηγορίας (1.580mm), το ύψος σέλας από τα χαμηλότερα (825mm) και είναι από τα βαρύτερα (χωρίς υγρά 215 κιλά, με υγρά περίπου 235 κιλά).

VOGE DS900X 2024 2wo 92

Συνδυάζεται με σετ ρυθμιζόμενων αναρτήσεων της Kayaba. Ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά, με διάμετρο στελεχών 43mm., 207mm διαδρομής, αμορτισέρ διαδρομής 198mm. Τροχοί 21 ιντσών μπροστά, 17 ιντσών πίσω που δέχονται tubeless ελαστικά Pirelli Scorpion. Στα δύο άκρα της μοτοσυκλέτας θα βρείτε δύο δισκόφρενα μπροστά 305mm και ένα πίσω 265mm με δαγκάνες Brembo και ABS.

Στον δρόμο

Η VOGE έχει κινηθεί – σοφά κατά την άπoψή μας – στην τροχιά της άνεσης, που αποζητά η πλειονότητα των αναβατών της κατηγορίας. Πιο σημαντικό ρόλο παίζουν η ικανότητα των αναρτήσεων να απορροφούν τις κακοτεχνίες της πόλης, η ποιότητα κύλισης και η σταθερότητα στο ταξίδι. Η υστέρηση της απόκρισης του γκαζιού μέχρι τις 2.500rpm. δυσκολεύει πράγματι στην καθημερινότητα, την αγνοείς ωστόσο στο ταξίδι. Είναι ένα θέμα το οποίο γνωρίζει τόσο το εργοστάσιο, όσο και η ελληνική αντιπροσωπεία και η ενημέρωση που έχουμε από τον τεχνικό διευθυντή της Mototrend είναι πως θα διορθωθεί μέσω update. Γρήγορα αντανακλαστικά, που καταδεικνύουν τη σοβαρότητα του κατασκευαστή.

VOGE DS900X 2024 2wo 96

Το DS900X διατηρεί σε οποιεσδήποτε συνθήκες την άνεση. Οι αναρτήσεις αντεπεξέρχονται σε οποιαδήποτε κακοτεχνία, ενώ μπορείς να οδηγείς με ροή σε συνεχόμενες καμπές έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στο σετ της Kayaba. Ο μπροστινός τροχός των 21 ιντσών προσδίδει μαλθακότητα στις αλλαγές κατευθύνσεων, κάτι αναμενόμενο σε σχέση με μοτοσυκλέτες του είδους με τροχό 19”. Ο απόλυτα προβλέψιμος χαρακτήρας του περνάει αυτούσιος σε χωμάτινες περιηγήσεις. Εκεί όπου θα κινηθεί η πλειονότητα των αναβατών που θα το αποκτήσει, το DS900X αποδεικνύεται έμπιστο, απόλυτα συγκροτημένο, χωρίς απρόβλεπτες αντιδράσεις.

VOGE DS900X 2024 2wo 4

Ο κινητήρας αποτελεί τον «ακρογωνιαίο λίθο». Είναι από τους καλύτερους της κατηγορίας, «γεμάτος» σε όλο το φάσμα στροφών, δυνατός, χωρίς κραδασμούς και με απολύτως λογική κατανάλωση.

VOGE DS900X 2024 2wo 999

Τα φρένα του adventure της VΟGEείναι πάντοτε αρωγοί του αναβάτη που θέλει να έχει τον απόλυτο έλεγχο. Το ABS συμπεριφέρεται σωστά, αν και θα το προτιμούσαμε λιγότερο επεμβατικό.

Εγγύηση

VOGE DS900X 2024 2wo 9994

Σε μια εποχή ανηλεούς ανταγωνισμού στη συγκεκριμένη κατηγορία, με Ευρωπαίους, Ιάπωνες και Κινέζους κατασκευαστές να παρουσιάζουν συνεχώς νέα μοντέλα, το DS900X πλασάρεται ως μια ορθολογική πρόταση για την κατηγορία αναβατών που επιζητούν μια μοτοσυκλέτα για εφτά ημέρες την εβδομάδα. Με κόστος απόκτησης στο κατώτερο άκρο της κατηγορίας των 900 κ.εκ. αλλά με εξοπλισμό στο ανώτερο, ξεκαθάρισε το «ποιόν» του από την αρχή και αυτό ήταν κάτι που αναγνώρισε ο κόσμος που έσπευσε να το αποκτήσει. Αποδεικνύει μάλιστα πως μπορεί να σταθεί απέναντι σε μοντέλα με πιο βαρύ όνομα κατασκευαστή. 

Δείτε εδώ την video-δοκιμή

 

 

Εξοπλισμός Αναβάτη: Moto Market
Κράνος: Airoh Commander 2
Μπουφάν: Spidi Terranet
Παντελόνι: Nordcode Cargo Ripstop-Tefflon
Γάντια: Five TFX4
Μποτάκια: Eleveit Diverge WP

VOGE DS900X 2024 MOTOTREND SA
ΤΙΜΗ (€): 9.995€
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Υγρόψυκτος, 4-χρονος, παράλληλος δικύλινδρος
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 895
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) 86 x 77
ΣΥΜΠΙΕΣΗ 13,1
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ 2 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) 95,2/8.250
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) 9,7/6.000
ΒΑΡΟΣ (kg) 215 (χωρίς υγρά)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 825
ΜΗΚΟΣ (mm) 2.325
ΠΛΑΤΟΣ (mm) 940
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1.580
ΙΧΝΟΣ(mm) Δ.Α.
ΚΑΣΤΕΡ(o) Δ.Α.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ: 90/90-21 (Tubeless) Pirelli Scorpion Trail
ΠΙΣΩ: 150/70-17 (Tubeless) Pirelli Scorpion Trail
ΠΛΑΙΣΙΟ: Ατσάλινο περιμετρικό, με ατσάλινο αφαιρούμενο υποπλαίσιο
ΨΑΛΙΔΙ: Αλουμινίου
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι της KYB διαμέτρου 43mm, με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή 207mm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ Μονοκόμματο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι, αμορτισέρ της KYB, ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς, διαδρομή 198 mm.
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ Δύο πλευστοί δίσκοι 305 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ Δίσκος 256 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 17 λίτρα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 6 λίτρα/100χλμ

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.