11.05.2021
Το μοντέλο θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις, με ακτινωτούς τροχούς και χυτούς αλουμινένιους και πρόκειται για ένα σύγχρονο sport touring που είναι σχεδόν σίγουρο πως θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά
Τελικά ο κινητήρας της Norton, με όσα δυσάρεστα έχουν συμβεί στην βρετανική εταιρεία, θα λανσαριστεί σε μοντέλο της κινεζικής Cyclone, το brand name που δημιουργήθηκε από την Zongshen. Ο εν λόγω κινητήρας κατασκευάζεται στο ασιατικό εργοστάσιο και ήταν μέρος μιας συμφωνίας που θα επέτρεπε στη Norton να αναγεννηθεί και την Cyclone να «κάνει καριέρα» στην Ευρώπη.
Το δεύτερο σκέλος της συμφωνίας παρ’ όλα αυτά φαίνεται πως παίρνει σάρκα και οστά με το RX6. Μια μοτοσυκλέτα που βρίσκεται στην κατηγορία που μεσουρανούν μοντέλα όπως το Suzuki V-Strom 650, Kawasaki Versys 650 και Yamaha Tracer 7.
Σύμφωνα με τις εγκρίσεις τύπου, ο δικύλινδρος κινητήρας των 650 κ.εκ. του RX6 αποδίδει 70 ίππους, 14 λιγότερους από αυτούς που θα απέδιδε στο Norton Atlas. Η τελική του ταχύτητα θα είναι 180 χλμ/ώρα και το βάρος του σε κατάσταση λειτουργίας 245 κιλά.
Εκτός από τον κινητήρα της Norton είναι εξοπλισμένο με επώνυμα περιφερειακά. Μεταξύ αυτών φρένα Nissin, ηλεκτρονικά και ABS της Bosch.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και το ψαλίδι αλουμινένιο. Η εξάτμιση βγαίνει χαμηλά και στον στάνταρ εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται TFT οθόνη, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και φωτιστικά σώματα LED.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.