Νεα Μοντελα

Η BMW ετοιμάζει έκδοση Touring του R18

Τα σχέδια δείχνουν ξεκάθαρα τον προσανατολισμό του μοντέλου


18.03.2021

Μια σειρά από σχέδια πατέντες που κατοχύρωσε η BMW μας προϊδεάζουν για μια έκδοση Touring του R18

Κείμενο: Μένιος Κατής

Η νέα μοτοσυκλέτα θα είναι στην ουσία ένα R18 με φέρινγκ, βαλίτσες και θα προσφέρει βέλτιστη άνεση χάρη στη νέα, μεγαλύτερη και πιο άνετη σέλα δύο επιπέδων. Απ' ότι μπορούμε να διακρίνουμε το ρεζερβουάρ είναι μεγαλύτερο από εκείνο της R18 του οποίου η χωρητικότητα είναι στα 16 λίτρα.

Από κει και πέρα, στο εμπρόσθιο τμήμα της κυριαρχεί το φέρινγκ που παραπέμπει στις Touring κατασκευές της Harley Davidson. O οδηγός έχει μπροστά του μια μεγάλη οθόνη TFT που κατά πάσα πιθανότητα είναι αφής και συνδυάζεται με τέσσερα στρογγυλά όργανα. Παράλληλα, δεξιά και αριστερά από την οθόνη υπάρχουν δύο μεγάλες γρίλιες που παραπέμπουν ενδεχομένως σε ηχεία.

BMW R18 Tourer 4

Μια άλλη σημαντική αλλαγή αφορά στα φτερά, τα οποία είναι μεγαλύτερα και καλύπτουν μεγαλύτερο μέρος των τροχών ούτως ώστε να μην υπάρχουν δυσάρεστες συνέπειες για τους αναβάτες κατά τη διάρκεια οδήγησης σε βρεγμένο ή λασπώδες οδόστρωμα.

Τέλος, στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας υπάρχουν δύο μεγάλες βαλίτσες που θα φιλοξενήσουν αρκετά πράγματα για ταξίδι. Προς το παρόν δεν υπάρχουν άλλες λεπτομέρειες σχετικά με το αν η συγκριμένη έκδοση θα φέρει αλλαγές στον κινητήρα της.

Θυμίζουμε ότι το R18 των 345 κιλών χρησιμοποιεί τον μεγαλύτερο boxer που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW, με χωρητικότητα 1.802 κ. εκ., απόδοση 91 hp @ 4.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 158 Nm στις 3.000 σ.α.λ.

Το πότε ακριβώς σκοπεύει η BMW να λανσάρει τη συγκεκριμένη έκδοση στην αγορά δεν έχει γίνει γνωστό.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι Κινέζοι κατασκεύασαν μια μοτοσυκλέτα που δεν μοιάζει μόνο με MV Agusta αλλά βασίζεται σε κινητήρα της ιταλικής εραιρείας
Μετά το σπορ 675 SR-R, η CFmoto ετοιμάζεται να λανσάρει τη «γυμνή» έκδοση 675NK, εξοπλισμένη με τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα των 95 ίππων
Ένα muscle bike με 150 ίππους και ελαφρύτερο κατά 50 κιλά από τον προκάτοχό του. Οι Ιάπωνες του Young Machine έχουν τις πληροφορίες και εμείς ελπίζουμε να το δούμε σύντομα στους δρόμους
Τρεις μήνες πριν από την EICMA και οι φήμες για νέα μοντέλα αρχίζουν να γίνονται όλο και περισσότερες. Όπως όλα δείχνουν η Kawasaki θα λανσάρει crossover με τον δικύλινδρο κινητήρα που χρησιμοποιείται ήδη στα Z500, Ninja 500 και Eliminator

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.