25.04.2025
Το «Holy Bastard» του Tony Möckel είναι το νέο κτήνος, μια ωδή στην παράνοια, στην ταχύτητα και στον Ken Block. Αν σου φαίνεται υπερβολικό, δεν είσαι έτοιμος για αυτό το δίχρονο
Ο Möckel δεν έφτιαξε απλά ένα Simson S 51 — το κατακρεούργησε, το αναγέννησε από τις στάχτες του και το έκανε πύραυλο. Αν το προηγούμενό του project, το «Πορτοκαλί Τέρας» με 32 ίππους και 80 κιλά ήταν η πρόβα τζενεράλε, τούτο εδώ είναι η πρεμιέρα. Και τι πρεμιέρα! 50 άλογα για μόλις 100 κιλά.
Ό,τι θύμιζε Simson στο παρελθόν, το ξέχασε και η μάνα του. Το μόνο που έμεινε είναι το όνομα – έτσι, για να σπάει πλάκα με τους ρομαντικούς.
Ο δίχρονος κινητήρας δεν αρκέστηκε σε βιταμίνες. Πήρε στεροειδή. Πλέον φοράει έναν κύλινδρο Rotax 125 dd2, CNC δουλειά στον στροφαλοθάλαμο, δίδυμα ψυγεία, αντλία από VW Transporter T6 (γιατί όχι;) και ένα Smartcarb 38mm που ρουφάει βενζίνη σαν να μην υπάρχει αύριο. Η εξάτμιση; Καλλιτεχνική. Δύο πλαϊνά τελικά που ουρλιάζουν «μη με πλησιάζεις».
Το αποτέλεσμα; 150 χλμ/ώρα τελική. Ένα 5αρι σασμάν και μια μετάδοση με ιμάντα Gates έχουν βάλει τα πάντα σε τάξη.
Το πλαίσιο έχει ενισχυθεί για να αντέχει την τρέλα. Μπροστά φοράει ανάποδο πιρούνι WP, πίσω δύο αμορτισέρ YSS και για φρένα... τρεις δίσκοι wave 320mm με Brembo δαγκάνες.
Και το στυλ; Φλουο κίτρινο με μαύρο, κάθισμα Recaro χειροποίητο πάνω σε ανθρακονημάτινη βάση, ειδικά φτιαγμένη μάσκα με διπλά LED, και ένα ρεζερβουάρ που μόνο σε cosplay anime θα ταίριαζε. Ελαστικά Continental Race Attack 2 Street. Το θες; Δεν μπορείς να το έχεις. Εκτός αν είσαι Tony Möckel.
Και για να μην ξεχνιόμαστε: το έχει αφιερώσει στον αδικοχαμένο Ken Block. Όχι μόνο με αυτοκόλλητα και αριθμούς, αλλά με ουσία. Γιατί όπως και ο Block, έτσι και αυτό το Simson, δεν φτιάχτηκε για να σε πάει απλά κάπου, αλλά να σε κάνει να γουστάρεις.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.