Νεα Μοντελα

Οι πρώτες φωτογραφίες στο δρόμο του επερχόμενου KTM 1290 Super Duke RR

10 κιλά ελαφρύτερο


17.03.2021

Το ότι η KTM ετοιμάζει μια πιο άγρια εκδοχή του 1290 Super Duke R είναι γνωστό εδώ και καιρό. Τώρα έφτασε η ώρα να δούμε και τις πρώτες φωτογραφίες της εν δράσει

Κείμενο: Μένιος Κατής

Με βάση τα όσα γνωρίζουμε έως τώρα, το 1290 Super Duke RR θα είναι κατά 10 κιλά ελαφρύτερο από την βασική έκδοση, με το βάρος του χωρίς υγρά να είναι στα 179 κιλά.

Για τη διαφορά αυτή ευθύνεται η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος που έχει γίνει για την κατασκευή πολλών εξαρτημάτων όπως για παράδειγμα των πλαϊνών πάνελς, της μικρής μάσκας πάνω από το φωτιστικό σώμα, της νέας ουράς, του προστατευτικού αλυσίδας και εξάτμισης, του μπροστινού φτερού.

Στις φωτογραφίες διακρίνεται επίσης το νέο σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο της Akrapovič με την άκρη του τελικού να είναι από ανθρακόνημα, όπως και οι νέες αλουμινένιες ζάντες με 7 μπράτσα της PVM, που επίσης συντελούν στη μείωση του βάρους. Υπάρχουν κι άλλα καλούδια από την λίστα των power parts της KTM που έχουν χρησιμοποιηθεί στον απόλυτο «Δούκα», τα οποία ωστόσο δεν διακρίνονται στις φωτογραφίες.

Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, το 1290 Super Duke RR εφοδιάζεται με τον 2κύλινδρο V LC8 των 1.301 κ. εκ. και σύμφωνα με στοιχεία που υπάρχουν από έγγραφα που κατατέθηκαν για τις απαραίτητες εγκρίσεις τύπου, δεν διαφέρει σε τίποτα από εκείνον της απλής έκδοσης. Η ισχύς δηλαδή ανέρχεται στους 180 hp @ 9.750 σ.α.λ.

Φήμες θέλουν το KTM 1290 Super Duke RR να παράγεται σε μόλις 500 αντίτυπα με την τιμή να είναι σαφώς μεγαλύτερη από αυτήν του 1290 Super Duke R, το οποίο στη χώρα μας πωλείται προς 20.890 ευρώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μοτοσυκλέτα υδρογόνου σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε ως μέρος της έρευνας που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2023, με τις δοκιμές να ξεκινούν φέτος, με αποκορύφωμα την παρουσίαση της στην πίστα της Suzuka
Το κορυφαίο maxi-scooter παραμένει ίδιο εμφανισιακά, αναβαθμίζεται όμως σε επίπεδο εξοπλισμού
Η Ιαπωνική εταιρεία έχει έτοιμο το Y-AMT (Automated Manual Transmission) και το δημοφιλές τρικύλινδρο roadster θα είναι, όπως όλα δείχνουν, το πρώτο που θα το χρησιμοποιεί
Αφού παρουσίασε το πρωτότυπο τον περασμένο Μάιο, η Αυστριακή εταιρεία συνεχίζει τις δοκιμές του 990 RC R

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.