Νεα Μοντελα

Όλο και πιο κοντά στην Ευρώπη τα Honda H’ness CB350 και CB350RS

Αυτό αποκαλύπτουν πληροφορίες από την Ινδία


02.03.2021

Η HMSI (Honda Motorcycles and Scooter India), περιμένει την έγκριση της Honda για να αρχίσει να εξάγει τα δύο ρετρό μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά

«Δεδομένου ότι τα μοντέλα πληρούν ήδη τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, υπάρχουν πολλές χώρες που θα μπορούσαν να εξαχθούν. Βρισκόμαστε σε συζητήσεις με την Honda. Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο.
«Προσπαθούμε να μειώσουμε την περίοδο αναμονής που υπάρχει, λόγω της μεγάλης ζήτηση. Πρόκειται για μοντέλα που κατασκευάζονται στην Ινδία και προορίζονται για όλο τον κόσμο. Μόλις πάρουμε την έγκριση από την Ιαπωνία, μπορούμε να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα και είμαστε αρκετά αισιόδοξοι », είπε ο Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της HMSI, Yadvinder Singh Guleria.

Το H’ness 350 σε τρεις μήνες έχει πουλήσει περισσότερα από 10.000 αντίτυπα στην Ινδία.Παρά την νοσταλγική εμφάνισή της υιοθετεί πολλά μοντέρνα χαρακτηριστικά. Ο στρογγυλός προβολέας είναι LED . Απολύτως ταιριαστά τα στρογγυλά φλας με το πορτοκαλί κρύσταλλο. Μεγάλο τιμόνι με χρωμιομένους καθρέφτες, όπως άλλωστε είναι και τα φτερά. Ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας, δίχρωμο ή μονόχρωμο, ανάλογα με την έκδοση, αφού η “μεγαλειότητα” (Highness) διατίθεται σε δύο. Την DLX και την DLX Pro.

honda cb350rs 2021

Το κλασσικό ταχύμετρο ενσωματώνει μια μπλε οθόνη υγρών κρυστάλλων με αρκετές πληροφορίες. Το H'ness CB350 είναι εξοπλισμένο με το Honda Smartphone Voice Control System (HSVCS). Με το HSVCS, μπορείτε να συνδεθεί το smartphone με τη μοτοσυκλέτα και ο αναβάτης να αποκτήσει πρόσβαση σε λειτουργίες όπως πλοήγηση, μουσική, τηλεφωνικές κλήσεις και εισερχόμενα μηνύματα. Επιπλέον στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει το Honda Selectable Torque Control (HSTC) και συμπλέκτης ολίσθησης.

Το νέο Honda H'ness CB350 τροφοδοτείται από μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 348.36 κ.εκ. που παράγει 20.8 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 3kgm ροπής στις 3.000 σ.α.λ Το H'ness CB350 χρησιμοποιεί κιβώτιο ταχυτήτων 5 ταχυτήτων.

Το πλαίσιο χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Hοnda και είναι χαλύβδινο. Το H'ness CB350 χρησιμοποιεί δισκόφρενα 310 χλστ. μπροστά 240 χλστ. πίσω, με υποβοήθηση από δικάναλο ABS. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ. Τα ελαστικά του, έχουν διαστάσεις 100 / 90-19 μπροστά και 130 / 70-18 πίσω. Το H'ness CB350 διαθέτει ρεζερβουάρ 15 λίτρων και βάρος συγκράτησης 181 κιλών.

Αναμένονται εξελίξεις. Μείνετε συντονισμένοι.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Oι ειδικές και περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις έχουν πάντοτε μια ξεχωριστή γοητεία. Μια τέτοια περίπτωση είναι και η Yamaha Ténéré 700 Yamalube, μια μοτοσυκλέτα που δεν μπορείς να αγοράσεις — μπορείς μόνο να τη κερδίσεις
Το «Holy Bastard» του Tony Möckel είναι το νέο κτήνος, μια ωδή στην παράνοια, στην ταχύτητα και στον Ken Block. Αν σου φαίνεται υπερβολικό, δεν είσαι έτοιμος για αυτό το δίχρονο
Ο ιδιοκτήτης αυτού του MV Agusta F4 1000 Tamburini δεν κατάφερε εγκαίρως να αποκτήσει μία από τις 300 μονάδες που συνέθεταν αυτήν την εξωτική περιορισμένη σειρά, έτσι αποφάσισε να πληρώσει ένα τεράστιο χρηματικό ποσό για να ζητήσει από έναν αντιπρόσωπο της μάρκας να συναρμολογήσει προσωπικά ένα αντίγραφο του μοντέλου για αυτόν
Ο θρυλικός Βρετανός μοτοταξιδιώτης Nick Sanders επιστρέφει δυναμικά στη σέλα, ξεκινώντας ένα νέο συναρπαστικό εγχείρημα: ένα ταξίδι 30.000 χιλιομέτρων στην Ευρώπη με ένα Royal Enfield Bear 650

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.