Αυτή είναι η έκδοση παραγωγής του CFMoto 800MT
Tο CFMoto 800MT αποτελεί καρπό της σύμπραξης της κινεζικής εταιρείας με την KTM
13.01.2021
Μια πρώτη γεύση από το πολυαναμενόμενο νέο off-road είχαμε πάρει τους προηγούμενους μήνες μέσω κατασκοπευτικών φωτογραφιών. Τώρα, έχουμε και τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες που δείχνουν την έκδοση παραγωγής
Κείμενο: Μένιος Κατής
Το 800MT αποτελεί τον δίδυμο αδερφό του KTM 790 Adventure καθώς εφοδιάζεται με τον δικύλινδρο κινητήρα LC8c 799 κ. εκ., ο οποίος στην περίπτωση του αυστριακού μοντέλου αποδίδει 95,2 ίππους @ 8.000 σ.α.λ. και 88 Nm ροπής @ 6.600 σ.α.λ. Αν και προς το παρόν δεν έχουν δημοσιευθεί επισήμως οι τεχνικές προδιαγραφές του 800MT, εικάζουμε πως η απόδοση του κινητήρα θα είναι παρόμοια με αυτήν του 790 Adventure.
Πέραν όμως του μοτέρ και οι αναρτήσεις του 800MT, οι οποίες είναι της WP, προέρχονται από την ΚΤΜ. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 231 κιλά, πλήρης υγρών και ανεβαίνει στα 248 κιλά με το σετ των αλουμινένιων βαλιτσών τοποθετημένο.
Από αισθητικής άποψης, δεν υπάρχει περίπτωση να μπερδέψει κανείς το 800MT με το 790 Adventure. Πρόκειται για διαφορετικές μοτοσυκλέτες που απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό, με το πόνημα της εταιρείας από το Mattighofen να είναι σαφώς πιο περιπετειώδες, απ' ότι το 800MT. Η πρόταση της CFMoto, όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες, έρχεται με σετ αλουμινένιων βαλιτσών και προστατευτική ποδιά κινητήρα.
Το 800MT θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις. Και οι δύο θα διατίθενται με τροχούς διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. Ωστόσο η μία θα εφοδιάζεται με χυτούς αλουμινένιους τροχούς και η άλλη με ακτινωτούς τροχούς (σ.σ αυτή που βλέπετε στις φωτογραφίες). Σημειώστε επίσης ότι στον στάνταρ εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται οθόνη TFT, με δυνατότητα συνδεσιμότητα με smartphone.
Η παραγωγή του 800MT θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2021 αλλά προς το παρόν η εταιρεία δεν έχει αποφασίσει αν θα το διαθέσει και στην ευρωπαϊκή αγορά. Σε περίπτωση πάντως που το δούμε προς τα μέρη μας, τότε θα βρεθεί απέναντι σε μοντέλα όπως τα BMW F 750 & 850 GS, Triumph Tiger 900. Και με όλη αυτήν την προίκα που έχει, να είστε βέβαιοι πως δεν θα είναι διόλου ευκαταφρόνητος αντίπαλος.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.