Νεα Μοντελα

Yamaha YZ250F 2021: Στοχεύει στο βάθρο των νικητών

Με αλλαγές σε όλους τους τομείς


10.07.2020

Για το μοντέλο του 2021, η Yamaha στοχεύει ακόμη ψηλότερα με την κυκλοφορία της νέας YZ250F

Το μοντέλο 2021 διαθέτει σημαντικά βελτιωμένο κινητήρα, ανανεωμένο πλαίσιο, νέες ρυθμίσεις ανάρτησης, νέα φρένα και προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες

Πλήρως ανασχεδιασμένος κινητήρας

Κάθε σημαντικό εξάρτημα έχει ανασχεδιαστεί και βελτιωθεί, ώστε να προσφέρει στους αναβάτες της Yamaha ένα πραγματικό πλεονέκτημα στην πίστα. Με την κορυφαίας σχεδίασης ανεστραμμένη κυλινδροκεφαλή της που παρέχει βελτιωμένη εισαγωγή και καλύτερη συγκέντρωση μαζών, ο τετραβάλβιδος κινητήρας 250 κ. εκ. αποτελεί ήδη μια κατηγορία από μόνος του.

Για το μοντέλο του 2021, οι μηχανικοί της Yamaha ανέλυσαν κάθε βασικό εξάρτημα και έκαναν μεγάλο αριθμό σημαντικών αλλαγών που σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν ένα ευρύτερο φάσμα ισχυρότερης και ομαλότερης αγωνιστικής απόδοσης, καθώς και ένα βελτιωμένο κιβώτιο για ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων.

2021 yam yz250fsv eu yb sta 001 03 77657

Νέο προφίλ του εκκεντροφόρου εξαγωγής

Η ισχύς του κινητήρα του 2021 από τις μεσαίες σ.α.λ. έως την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου, έχει τελειοποιηθεί και βελτιωθεί με τη χρήση ενός νέου εκκεντροφόρου εξαγωγής με ανανεωμένο προφίλ, ο οποίος μειώνει το ταυτόχρονο άνοιγμα των βαλβίδων. Σε συνδυασμό με τις βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις του ψεκασμού καυσίμου, αυτός ο νέος εκκεντροφόρος βελτιώνει τον χαρακτήρα του κινητήρα της YZ250F πάνω από τις μεσαίες σ.α.λ., προσφέροντας υψηλότερο επίπεδο απόδοσης και μεγαλύτερη δυνατότητα ελέγχου.

Ολοκαίνουργιο σύστημα εισαγωγής υψηλής απόδοσης

Η μπροστινή εισαγωγή αέρα της YZ250F αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό που χαρίζει σε αυτόν τον τετράχρονο κινητήρα ένα πραγματικό πλεονέκτημα. Εξασφάλισε ότι δροσερός και καθαρός αέρας φτάνει απευθείας στον κινητήρα και παρέχει αυξημένη απόδοση καύσης και άμεση απόκριση στο γκάζι. Διευκόλυνε όμως και την τοποθέτηση ενός μοναδικού κεκλιμένου προς τα πίσω κυλίνδρου που επιτυγχάνει εξαιρετική συγκέντρωση των μαζών και συνεισφέρει στην ευελιξία και τον ελαφρύ χειρισμό της μοτοσυκλέτας.

2021 yam yz250fsv eu yb act 006 03 77378

Το σύστημα εισαγωγής στο μοντέλο του 2021 είναι ολοκαίνουργιο και το ανασχεδιασμένο κουτί του φίλτρου αέρα χωρίς χοάνη εισαγωγής έχει μικρύνει κατά 20 χιλ. παρέχοντας ομαλότερη και πιο άμεση διαδρομή για τον εισερχόμενο αέρα. Μια άλλη βασική αλλαγή είναι η χρήση ενός νέου καλύμματος για το κουτί του φίλτρου αέρα, το οποίο τοποθετήθηκε στο μπροστινό μέρος της σέλας. Με νέους αγωγούς, το κάλυμμα του 2021 αυξάνει την ποσότητα του εισερχόμενου αέρα, προσφέροντας ακόμα πιο ισχυρές επιδόσεις στις υψηλές στροφές του κινητήρα.

Νέο τελικό υψηλής απόδοσης

Για να συμπληρωθεί η αυξημένη απόδοση στις υψηλές στροφές του κινητήρα του 2021, τοποθετήθηκε ένα νέο τελικό με αυξημένη χωρητικότητα. Μόλις 70 χιλ. μακρύτερο από το προηγούμενο τελικό, το νέο σύστημα σχεδιάστηκε για ομαλότερη επιτάχυνση, ιδιαίτερα στις υψηλές στροφές του κινητήρα και παρέχει έναν βαθύ ήχο που τονίζει την άφθονη ροπή αυτού του τετράχρονου κινητήρα 250 κ.εκ.

2021 yam yz250f eu dpbse sta 001 03 77666

Ισχυρότερο περίβλημα συμπλέκτη και κιβώτιο με ομαλές αλλαγές ταχυτήτων

Για να συμπληρωθούν οι αυξημένες επιδόσεις του νέου κινητήρα, το περίβλημα του συμπλέκτη έχει επανασχεδιαστεί. Η καμπάνα του συμπλέκτη διαθέτει παχύτερα και πολύ πιο ανθεκτικά. Παρέχει μεγαλύτερη αντοχή και ισχυρές επιδόσεις σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Το 3ο, 4ο και 5ο γρανάζι στους άξονες εισόδου και εξόδου έχουν ανασχεδιαστεί ώστε να παρέχουν βελτιωμένη απόδοση του κιβωτίου ταχυτήτων και επιλεγμένα γρανάζια έχουν σφυρηλατηθεί για μεγαλύτερη αντοχή, ώστε να αναπεξέρχονται στις αυξημένες επιδόσεις του κινητήρα.

Το τελειοποιημένο περιμετρικό πλαίσιο φέρνει τον χειρισμό σε άλλο επίπεδο

Η YZ250F είναι ήδη γνωστή για τον εξαιρετικά ευέλικτο και ελαφρύ χειρισμό της και η συνεχής αξιολόγηση και οι έλεγχοι έχουν επιτρέψει στους σχεδιαστές της Yamaha να τελειοποιήσουν τη δομή του σκελετού και να πάνε την απόδοση του πλαισίου σε άλλο επίπεδο.

Η YZ250F του 2021 είναι εξοπλισμένη με ένα νέο αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο, το οποίο, ενώ είναι παρόμοιο εξωτερικά με το προηγούμενο πλαίσιο, διαθέτει ορισμένες σημαντικές αλλαγές που αντιστοιχούν στις αυξημένες επιδόσεις του κινητήρα του 2021 και βελτιώνουν εμφανώς τον χειρισμό και την απόδοση. Με τη λεπτομερή ρύθμιση των επιπέδων ακαμψίας του σκελετού σε κομβικές θέσεις, οι σχεδιαστές της Yamaha κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα πλαίσιο που προσφέρει ελαφρύ χειρισμό σε συνδυασμό με ακρίβεια και αξιοπιστία. Άλλα εξαρτήματα του πλαισίου, όπως η τριπλή πάνω βαση, τα καβαλέτα του τιμονιού και ο μπροστινός άξονας, ανασχεδιάστηκαν για να συμπληρώσουν το νέο πλαίσιο και να συμβάλλουν στις αυξημένες επιδόσεις του μοντέλου 2021.

2021 yam yz250fsv eu yb act 002 03 77374

Οι αναβαθμισμένες ρυθμίσεις της μπροστινής και της πίσω ανάρτησης παρέχουν καλύτερο έλεγχο

Είναι ευρέως γνωστό ότι τα μοντέλα motocross της Yamaha διαθέτουν ένα από τα καλύτερα συστήματα ανάρτησης στον χώρο. Στο μπροστινό μέρος, το ανεστραμμένο πιρούνι KYB® διαθέτει μηχανισμό απόσβεσης που είναι ευαίσθητος στην ταχύτητα και έχει εξαιρετική απόδοση, ενώ στο πίσω μέρος, το σύστημα Monocross με μοχλικό και το αμορτισέρ KYB® συνεργάζονται ώστε να παρέχουν άριστο έλεγχο σε συνδυασμό με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης του πίσω τροχού.

Για να εξασφαλιστεί η θέση του ως ένα από τα καλύτερα εργοστασιακά συστήματα ανάρτησης motocross, για το 2021 βελτιώθηκε ακόμη περισσότερο. Οι ρυθμίσεις στο πιρούνι KYB® αναθεωρήθηκαν για πιο προοδευτική απόσβεση σε ολόκληροη τη διαδρομή του, παρέχοντας στον αναβάτη μια ισχυρότερη αίσθηση επαφής με την επιφάνεια της πίστας. Προσφέρει επίσης, καλύτερη απόσβεση κραδασμών που βοηθά στη μείωση της καταπόνησης του αναβάτη. Στο πίσω μέρος, το αμορτισέρ KYB® λειτουργεί με ανανεωμένες ρυθμίσεις που παρέχουν πιο σταθερή οδήγηση με μειωμένη απώλεια ισχύος.

2021 yam yz250f eu dpbse act 010 03 77357

Αυτές οι σημαντικές βελτιώσεις της ανάρτησης, σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη ισορροπία ακαμψίας του περιμετρικού πλαισίου, ανεβάζουν τον άψογο χειρισμό της YZ250F του 2021 σε ακόμα υψηλότερο επίπεδο. Εκτός από τον ελαφρύτερο χειρισμό, το νέο μοντέλο παρέχει μεγαλύτερη ακρίβεια, η οποία επιτρέπει στον αναβάτη να διατηρεί τη θέση που έχει επιλέξει για να στρίψει γρήγορα. Η πρόσφυση του μπροστινού και του πίσω τροχού έχει επίσης βελτιωθεί με αυτές τις αλλαγές στο πλαίσιο, προσφέροντας μεγαλύτερα επίπεδα ελέγχου της μοτοσυκλέτας και ένα πραγματικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Ελαφρύτερο και ισχυρότερο σύστημα πέδησης

Η αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος αυξήθηκε και το βάρος του συστήματος πέδησης μειώθηκε για το 2021. Η ανασχεδιασμένη μπροστινή δαγκάνα είναι κατά 30% πιο άκαμπτη απ' ό,τι προηγουμένως και χρησιμοποιεί έμβολα μεγαλύτερης διαμέτρου και τακάκια νέας σχεδίασης, ενώ στο νέο μπροστινό δίσκο των 270 χιλ. επετεύχθη αύξηση 16% της επιφάνειας επαφής ανάμεσα στο τακάκι και το δίσκο, χωρίς καμία αύξηση του βάρους. Η σχεδίαση της δαγκάνας του πίσω φρένου είναι επίσης νέα και, σε συνδυασμό με τον νέο πίσω δίσκο 240 χιλ., αυτό το σύστημα διατηρεί το ίδιο επίπεδο ισχύος πέδησης ενώ το βάρος του μειώθηκε κατά 120 γρ.

2021 yam yz250fsv eu yb act 007 03 77379

Χάρη στη βελτιωμένη απόδοση και την καλύτερη αίσθηση, το νέο σύστημα πέδησης συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας και στη βελτιωμένη ποιότητα οδήγησης της YZ250F του 2021.

Ανασχεδιασμένη θέση τιμονιού

Για να επιτευχθεί η βέλτιστη θέση οδήγησης και για καλύτερο έλεγχο, το τιμόνι της YZ250F του 2021 τοποθετήθηκε ακόμα πιο μπροστά, ώστε ο αναβάτης να μπορεί να μεταφέρει το βάρος του πάνω από τον μπροστινό τροχό, όπως και όταν απαιτείται.

2021 yam yz250f eu dpbse stu 001 03 77384

Οι νέες βάσεις του τιμονιού τοποθετήθηκαν σε μια νέα ελαφρύτερη τριπλή πάνω βάση, ενώ και οι δύο μονάδες διαθέτουν ανανεωμένη ισορροπία ακαμψίας για μειωμένη καταπόνηση στα χέρια του αναβάτη. Τα νέα μαρσπιέ από χρωμιομολυβδαινιούχο χάλυβα είναι επίσης ελαφρύτερα, όπως και ο νέος μπροστινός άξονας, που επιτρέπει στη Yamaha YZ250F να ζυγίζει μόλις 106 κιλά με πλήρες ρεζερβουάρ καυσίμου στα 6,2 λίτρα και 0,95 λίτρα λαδιού στον κινητήρα. Η μοτοσυκλέτα είναι κατά μόλις 3 κιλά βαρύτερη από τη δίχρονη YZ250.

Δυναμική νέα εξωτερική σχεδίαση Icon Blue με ταιριαστές πινακίδες αγωνιστικού αριθμού

Η Yamaha Racing έχει το αποκλειστικό της μπλε χρώμα και για ακόμα πιο κομψή και πιο δυναμική εμφάνιση, η YZ250F του 2021 διαθέτει το νέο χρωματισμό Icon Blue με ταιριαστές πινακίδες αγωνιστικού αριθμού μπροστά και στα πλάγια. Επίσης, εξοπλισμένο με μπλε τροχούς, κυλινδροκεφαλή και άλλες λεπτομέρειες στον κινητήρα, το μοντέλο του 2021 έχει μια πιο δυναμική εμφάνιση που χαρακτηρίζεται από το μοναδικό DNA της Yamaha.

2021 yam yz250f eu dpbse act 001 03 77365

Power Tuner της Yamaha

Η πρωτοποριακή εφαρμογή Power Tuner είναι μια εύχρηστη ψηφιακή τεχνολογία που επιτρέπει στους αναβάτες της YZ250F, αλλά και της YZ450F, να ρυθμίσουν με ακρίβεια τα χαρακτηριστικά ισχύος του κινητήρα της μοτοσυκλέτας τους στην πίστα, χρησιμοποιώντας το smartphone τους. Οι αναβάτες και οι μηχανικοί μπορούν εύκολα να προβούν στη λήψη της δωρεάν εφαρμογής Power Tuner για συσκευές IOS ή Android και στη συνέχεια, να συνδεθούν αμέσως με την YZ250F προκειμένου να ρυθμίσουν τον χρονισμό του ψεκασμού καυσίμου και της ανάφλεξης μέσω της μονάδας ελέγχου επικοινωνίας (CCU) της μοτοσυκλέτας. Μέσω της εφαρμογής Power Tuner, οι αναβάτες μπορούν να δημιουργήσουν τις δικές τους ρυθμίσεις χρησιμοποιώντας το κουμπί που βρίσκεται στο τιμόνι και να αλλάζουν μεταξύ των δύο παραμέτρων λειτουργίας.

Εκτός από το ότι είναι σε θέση να πραγματοποιήσει αλλαγές στις επιδόσεις του κινητήρα, η εφαρμογή Power Tuner μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την καταγραφή πληροφοριών για τον αγώνα και την παρακολούθηση μιας σειράς δεδομένων, όπως τα διαγνωστικά του συστήματος, τον χρόνο λειτουργίας και τη συντήρηση, καθώς και για τη σύγκριση και την κοινή χρήση των αρχείων καταγραφής αγώνα και των ρυθμίσεων με άλλους αναβάτες.

Νέα χαρακτηριστικά της YZ250F για το 2021

· Ανασχεδιασμένος κινητήρας υψηλών επιδόσεων με μεγαλύτερη τελική ισχύ

· Ομαλότερη απόκριση στο γκάζι με βελτιωμένη αίσθηση στις υψηλές στροφές

· Βελτιστοποιημένη σχεδίαση του εκκεντροφόρου εξαγωγής με νέο προφίλ και μειωμένη αλληλοεπικάλυψη

· Οι ιδανικές ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου παρέχουν βελτιωμένα χαρακτηριστικά ισχύος

· Το πλήρως ανασχεδιασμένο σύστημα εισαγωγής ενισχύει την απόδοση στις υψηλές στροφές

· Τελικό μεγαλύτερης χωρητικότητας για απρόσκοπτη επιτάχυνση σε υψηλές στροφές

· Ισχυρότερο περίβλημα συμπλέκτη για αυξημένη απόδοση του κινητήρα

· Ανασχεδιασμένα γρανάζια μετάδοσης με βελτιστοποιημένες επιδόσεις και αντοχή

· Περιμετρικό πλαίσιο νέων προδιαγραφών με ιδανική ισορροπία αντοχής/ακαμψίας

· Οι αναβαθμισμένες ρυθμίσεις μπροστινής και πίσω ανάρτησης παρέχουν βελτιωμένη δυνατότητα ελέγχου

· Ελαφρύτερα και ισχυρότερα φρένα, μπροστά (Ø270 χιλ.) και πίσω (Ø240 χιλ.)

· Ελαφρύτερη στεφάνη και νέα θέση τιμονιού

· Ελαφρύτερα μαρσπιέ από χρωμιομολυβδαινιούχο χάλυβα

· Ελαφρύτερος μπροστινός άξονας

· Εξωτερική σχεδίαση Icon Blue και ταιριαστά μπλε καπάκια μπροστά και στα πλάγια

Τεχνικά χαρακτηριστικά της YZ250F

· Υγρόψυκτος τετραβάλβιδος κινητήρας 1ΕΕΚ με ανεστραμμένη κυλινδροκεφαλή

· Διαμόρφωση κινητήρα με συγκέντρωση των μαζών στο κέντρο και κεκλιμένο προς τα πίσω κύλινδρο

· Υψηλής απόδοσης εισαγωγή και εξαγωγή με κατεύθυνση προς τα εμπρός

· Ελαφριές βαλβίδες τιτανίου για ακόμη καλύτερες επιδόσεις

· Η ελαφριά εξάτμιση παρέχει εξαιρετικά έντονο παλμό

· Συμπλέκτης υψηλής απόδοσης με εξαιρετική αίσθηση

· Το ειδικό σχήμα του εκκεντροφόρου παρέχει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων με ακρίβεια

· Η εφαρμογή Power Tuner για smartphone επιτρέπει γρήγορες και εύκολες ρυθμίσεις ακριβείας, έξω από την πίστα

· Διακόπτης χαρτογράφησης ECU 2 λειτουργιών για την προσαρμογή των χαρακτηριστικών ισχύος του κινητήρα κατά την οδήγηση

· Ηλεκτρική μίζα με ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου

· Κορυφαίο ανεστραμμένο πιρούνι KYB® με εξελιγμένο μηχανισμό απόσβεσης

· Πίσω αμορτισέρ KYB® και σύστημα ανάρτησης Monocross

2021 yam yz250fsv eu yb stu 001 03 77534

YZ250F Monster Energy Edition

Σε μαύρο και μπλε χρώμα και με τα αποκλειστικά γραφικά της Monster Energy, το Monster Energy Edition YZ250F προσφέρει στους αναβάτες motocross την ευκαιρία να αποκτήσουν μια μοτοσυκλέτα με τη γνήσια εργοστασιακή εμφάνιση των μοτοσυκλετών της ομάδας Grand Prix της Yamaha.


Τα λόγια περιττεύουν. Θέλεις να αποκτήσεις μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα MotoGP. Η KTM πουλάει RC16 του 2019 με 288.000€ 
Πριν από λίγα χρόνια η Κίνα ήταν ένας “μικρός παίκτης” στην βιομηχανία της μοτοσυκλέτας αν και παρήγαγε τεράστιους αριθμούς δίκυκλων που δεν μπορούσαν να συγκριθούν με τα ιαπωνικά, τα ευρωπαϊκά και τα αμερικάνικα μοντέλα
Το Imperiale 400 είναι ένα commuter με ρετρό σχεδιασμό που απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να μετακινούνται με στυλ, εντός και εκτός πόλης
Τον περασμένο Ιούνιο είχαν διαρρεύσει φωτογραφίες του νέου μοντέλου της κινέζικης εταιρείας, που επιβεβαιώνει την ύπαρξη του με τις πρώτες επίσημες

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.