Νεα Μοντελα

Σενάρια επιστροφής του Cagiva Elefant

Η MV Agusta κατοχύρωσε το όνομα


19.02.2020

Έχουν γραφτεί πολλά για την επιστροφή της Cagiva στο προσκήνιο που όπως όλα δείχνουν πλησιάζει


Η ιστορική ιταλική εταιρεία ιδρύθηκε το 1950 από τον Giovanni Castiglioni και αποτέλεσε μεγάλη δύναμη από το 1970 έως το 1990. Κέρδισε το Rally Dakar το 1990 και το 1994 με το θρυλικό “Lucky Explorer” Elefant. Ο Castiglioni όμως αφοσιώθηκε στο project αναβίωσης της MV Agusta και στην ουσία άφησε στο περιθώριο την Cagiva.

Πρόσφατα ο Timur Sardarov, ιδιοκτήτης της MV Agusta, έκανε δηλώσεις στις οποίες αποκάλυψε πως μια αadventure μοτοσυκλέτα βρίσκεται στα πλάνα της εταιρείας. Πριν λίγες ώρες η εταιρεία κατοχύρωσε την ονομασία Elephant για χρήση σε μοτοσυκλέτες, αναρτήσεις και αξεσουάρ. Το μυαλό όλων πηγαίνει αυτόματα στην αναβίωση της Cagiva που έρθει και πάλι στο προσκήνιο με ένα adventure μοντέλο που βασίζεται στην ιστορία της εταιρείας. Υπάρχει μια μικρή διαφορά. Το πρώτο γραφόταν Elefant ενώ τώρα το όνομα κατοχυρώθηκε ως Elephant.

Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιείται και σε μοντέλο της MV Agusta που θα ακολουθεί τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της εταιρείας. Μπορεί λοιπόν το νέο Elephant ή Elefant να είναι ένα ρετρό αadventure όπως το Moto Guzzi V85TT, το Triumph Scrambler 1200 και το BMW RnineT Urban G/S.

Λέτε να ξέρουν κάτι στην Ducati; Θυμηθείτε το πρωτότυπο Scambler Desert X που είδαμε στην EICMA. Θύμιζε αρκετά το “Lucky Explorer” Elefant. Άλλωστε και το μοντέλο των 900 κ.εκ. πωλούνται σε ορισμένες αγορές ως Ducati, αφού έφερε κινητήρα της εταιρείας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Harley-Davidson αποκάλυψε σήμερα ολοκαίνουργιες και ανανεωμένες μοτοσικλέτες για τη γκάμα μοντέλων της για το 2025
Παρόλο που δεν εισάγεται πλέον στην Ελλάδα, ο Μαλαισιανός κατασκευαστής συνεχίζει τη δραστηριότητά του με επιτυχία στις ασιατικές αγορές
Η Harley-Davidson παρουσίασε μια έκδοση «Adventure Sport» του Pan America, Μοιράζοντας τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά του Pan America Special, αλλά με ζάντες 17 ιντσών, ανάρτηση με μικρότερη διαδρομή και quickshifter
Το Υπουργείο Ανάπτυξης καταθέτει τη νομική πρόταση που θα επιτρέπει στους πρατηριούχους να αρνούνται τη διάθεση καυσίμων σε μοτοσυκλετιστές που δεν φορούν κράνος

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.