Νεα Μοντελα

Σενάρια επιστροφής του Cagiva Elefant

Η MV Agusta κατοχύρωσε το όνομα


19.02.2020

Έχουν γραφτεί πολλά για την επιστροφή της Cagiva στο προσκήνιο που όπως όλα δείχνουν πλησιάζει


Η ιστορική ιταλική εταιρεία ιδρύθηκε το 1950 από τον Giovanni Castiglioni και αποτέλεσε μεγάλη δύναμη από το 1970 έως το 1990. Κέρδισε το Rally Dakar το 1990 και το 1994 με το θρυλικό “Lucky Explorer” Elefant. Ο Castiglioni όμως αφοσιώθηκε στο project αναβίωσης της MV Agusta και στην ουσία άφησε στο περιθώριο την Cagiva.

Πρόσφατα ο Timur Sardarov, ιδιοκτήτης της MV Agusta, έκανε δηλώσεις στις οποίες αποκάλυψε πως μια αadventure μοτοσυκλέτα βρίσκεται στα πλάνα της εταιρείας. Πριν λίγες ώρες η εταιρεία κατοχύρωσε την ονομασία Elephant για χρήση σε μοτοσυκλέτες, αναρτήσεις και αξεσουάρ. Το μυαλό όλων πηγαίνει αυτόματα στην αναβίωση της Cagiva που έρθει και πάλι στο προσκήνιο με ένα adventure μοντέλο που βασίζεται στην ιστορία της εταιρείας. Υπάρχει μια μικρή διαφορά. Το πρώτο γραφόταν Elefant ενώ τώρα το όνομα κατοχυρώθηκε ως Elephant.

Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιείται και σε μοντέλο της MV Agusta που θα ακολουθεί τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της εταιρείας. Μπορεί λοιπόν το νέο Elephant ή Elefant να είναι ένα ρετρό αadventure όπως το Moto Guzzi V85TT, το Triumph Scrambler 1200 και το BMW RnineT Urban G/S.

Λέτε να ξέρουν κάτι στην Ducati; Θυμηθείτε το πρωτότυπο Scambler Desert X που είδαμε στην EICMA. Θύμιζε αρκετά το “Lucky Explorer” Elefant. Άλλωστε και το μοντέλο των 900 κ.εκ. πωλούνται σε ορισμένες αγορές ως Ducati, αφού έφερε κινητήρα της εταιρείας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H EICMA 2024 θα μπορούσε να είναι η έκθεση όπου η Honda θα παρουσιάσει τον νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης υψηλών προδιαγραφών, όπως επιβεβαίωσε ο Minoru Kato, ανώτερο στέλεχος της μάρκας στον τομέα ανάπτυξης κινητήρων
Η GPX συνεργάζεται με την SYM και με την ονομασία Drone 125 διαθέτει στην αγορά της Ταϊλάνδης το JetX 125
Η τεχνολογία Υ-ΑΜΤ επιτρέπει στους αναβάτες να εστιάζουν πλήρως στην απόδοση της ΜΤ-09, αλλάζοντας ταχύτητες είτε με την άκρη των δαχτύλων τους, είτε επιλέγοντας έναν πλήρως αυτόματο τρόπο
Πρόκειται για την μεγαλύτερη κινέζικη έκθεση και μία από τις σημαντικότερες για τον χώρο του δικύκλου, που διοργανώνεται κάθε χρόνο στην «Παγκόσμια Πρωτεύουσα Μοτοσυκλετών»

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.