Νεα Μοντελα

Kawasaki KLΧ 700: Ετοιμάζεται adventure από του Ιάπωνες;

Προς το παρόν υπάρχουν μόνο φήμες


11.02.2020

Πως θα σας φαινόταν ένα on off με τροχό 21 ιντσών και το σήμα της Kawasaki στο πλαστικά;

Υπάρχουν μόνο φήμες πως η εταιρεία του Akashi εξελίσσει ένα μεσαίο on off που θα μπορεί να ανταγωνιστεί το Yamaha Tenere. Θα μπορούσε να ονομαζόταν KLX και να εφοδιαζόταν με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα που θα αποτελούσε την εξέλιξη του κινητήρα των 650 κ.εκ. του Versys.

O συγκεκριμένος κινητήρας αποτελεί μια καλή βάση, αφού όπως τον ξέρουμε αποδίδει 69 ίππους την στιγμή που του Tenere αποδίδει 72. Με τις περιποιήσεις που θα δεχόταν άνετα θα έσπαγε το φράγμα των 70, με διαφορετικές ρυθμίσεις ώστε να μπορούσε να τα “βγάλει πέρα” σε off road οδήγηση.

Όσον αφορά το βάρος, το Versys ζυγίζει 217 κιλά με 21 λίτρα ρεζερβουάρ και το Tenere 204 με 16 λίτρα. Αν η Kawasaki προχωρήσει στην κατασκευή μιας “καθαρόαιμης” on off θεωρούμε σίγουρο πως θα φτιάξει ένα νέο πλαίσιο που θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρων τμήμα του και θα διαφέρει αρκετά από το χαλύβδινο χωροδικτύωμα του Versys 650. Με αυτόν τον τρόπο και ένα ρεζερβουάρ 20 λίτρων το βάρος θα πέσει κάτω από τα 210 κιλά, ενώ η αυτονομία θα φθάνει τα 300 χιλόμετρα.

Πάντως ότι και να κάνουν στην Kawasaki πρέπει να λάβουν υπόψιν τους τον τεράστιο ανταγωνισμό στην κατηγορία. Έχουν να αντιμετωπίσουν το Yamaha Tenere 700 και το Suzuki V-Strom 650 και πρέπει να παρουσιάσουν μια εξίσου καλή μοτοσυκλέτα που να είναι value for money.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H EICMA 2024 θα μπορούσε να είναι η έκθεση όπου η Honda θα παρουσιάσει τον νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης υψηλών προδιαγραφών, όπως επιβεβαίωσε ο Minoru Kato, ανώτερο στέλεχος της μάρκας στον τομέα ανάπτυξης κινητήρων
Η GPX συνεργάζεται με την SYM και με την ονομασία Drone 125 διαθέτει στην αγορά της Ταϊλάνδης το JetX 125
Η τεχνολογία Υ-ΑΜΤ επιτρέπει στους αναβάτες να εστιάζουν πλήρως στην απόδοση της ΜΤ-09, αλλάζοντας ταχύτητες είτε με την άκρη των δαχτύλων τους, είτε επιλέγοντας έναν πλήρως αυτόματο τρόπο
Πρόκειται για την μεγαλύτερη κινέζικη έκθεση και μία από τις σημαντικότερες για τον χώρο του δικύκλου, που διοργανώνεται κάθε χρόνο στην «Παγκόσμια Πρωτεύουσα Μοτοσυκλετών»

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.