Νεα Μοντελα

Moto Morini X-Cape: Η διάθεση ξεκινά το Φθινόπωρο

Το ντεμπούτο πλησιάζει


28.01.2020

Το είδαμε στην “πασαρέλα” της EICMA και παρ’ ότι η μάρκα δεν έχει παρουσία στην Ελλάδα, τράβηξε το ενδιαφέρον για πολλούς λόγους


Φυσικά διότι πρόκειται για ένα όμορφο, μεσαίο on off, με δικύλινδρο κινητήρα 650 κ.εκ. που όλοι υποψιάζονται πως θα πωλείται σε προσιτή τιμή.

Το X-Cape, με το “πιασάρικο” όνομα είναι μια απλή, και όπως δείχνουν οι φωτογραφίες, άνετη μοτοσυκλέτα. Με ύψος σέλας 830 χλστ και ψηλά τοποθετημένο τιμόνο, φανταζόμαστε πως θα προσφέρει χαλαρή θέση οδήγησης. Οι ζάντες είναι με ακτίνες, 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω, για να τονιστεί λίγο το “Dakarίσιο” DNA της μοτοσυκλέτας. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αποτελούνται από πιρούνι 50 χλστ. και αμορτισερ κεντρικά τοποθετημένο.

Moto Morini X Cape 8

Η ζελατίνα ρυθμίζεται με το χέρι, χωρίς χρήση εργαλείων και τα όργανα αποτελούνται από μια οθόνη TFT 7ιντσών (εξοπλισμένη με Bluetooth). Η σχάρα αποσκευών με τις ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη και τα φωτιστικά σώματα LED βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό. Θερμαινόμενα γκριπ, προστατευτικά κάγκελα και πλαϊνές βαλίτσες θα περιλαμβάνονται στα αξεσουάρ που θα μπορεί να τοποθετήσει ο ιδιοκτήτης στο X-Cape.

Moto Morini X Cape 5

Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά με χωρητικότητα 648 κ.εκ. που βασίζεται σε χαλύβδινο πλαίσιο. Οι επιδόσεις του δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα, αλλά αναμένεται να παράγει 70 ίππους και να διατίθεται και σε έκδοση με ισχύ 35kW.

Moto Morini X Cape 9

Σε αντίθεση με ότι έχει γραφτεί έως τώρα το Moto Morini X-Cape θα κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά το ερχόμενο Φθινόπωρο, με πιθανή άφιξη στον Σεπτέμβριο. Η τιμή του στην Ιταλία αναμένεται να γίνει γνωστή τις επόμενες εβδομάδες. Ας ελπίσουμε πως μέχρι τότε θα έχουμε νεότερα και για την εκπροσώπηση της εταιρείας στην χώρα μας.

Μαζί με τον ανταγωνιστή του αποθανατίστηκε το ολοκαίνουργιο σπορ μοντέλο του Noale
Σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης των πολύτιμων εκθεμάτων του Collection Hall πολλοί από τους δίτροχούς μύθους θα πάρουν μπροστά και θα κυλήσουν τους τροχούς τους στην πίστα του Motegi
Το τελευταίο δημιούργημα του Ludovic Lazareth έχει κινητήρα από Υamaha R1
Αποτελεί τον εφιάλτη όσων έχουν μοτοσυκλέτα, scooter, “παπί”. Ένα όχημα ελαφρύ, χωρίς πόρτες και παράθυρα είναι πολύ εύκολο να κλαπεί ακόμη και σηκωτό

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.